quote:Op donderdag 6 september 2012 09:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verkeerd om + niemand zal je hier waarderen.
Gr gr
maar ik stop want anders ban ofzoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
NU QUOTE JE WEER VERKEERD OM
http://www.politie.nl/noo(...)tkruisboogheiloo.aspquote:Bedreiging met kruisboog
Heiloo, 09-09-2012 • Op vrijdagmiddag meldde de bewoner van een pand aan de Holleweg in Heiloo dat hij op donderdagavond door zijn buurman was bedreigd met een geladen kruisboog.
De buurman, waarmee al langere tijd onenigheid is, schold de aangever en zijn vrouw over de schutting uit. Toen de aangever vroeg waar dat voor nodig was, haalde de buurman een geladen kruisboog uit de woning en bedreigde de aangever en zijn vrouw hiermee.
Op vrijdag omstreeks 18.00 uur werd de verdachte, een 52-jarige man, in zijn woning aangehouden. Hier werden tevens de kruisboog, een handboog en bijbehorende pijlen in beslag genomen. De verdachte werd voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. Hij is inmiddels in verzekering gesteld.
52 jaar. Jaajaaquote:Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/noo(...)tkruisboogheiloo.asp
Vriend van TS?
ja, dat vroeg ik me ook al af. acht paginas met antwoorden en niet een reactie van de tsquote:Op maandag 24 september 2012 16:47 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Gvd TS reageer eens in je eigen topic.
Of ben je echt dood..
De bedreigingen werden TS zijn doodquote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me ook al af. acht paginas met antwoorden en niet een reactie van de ts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
zoals je misschien kan lezen hebben ze het nummer viavia gekregen,quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
Dus je hebt ze zelf je nummer gegeven, dan is het eigen schuld.
hmm idd.. dacht dat het een nieuw topic was maar blijkt al een maand oud te zijn.. dan lijkt het me idd een verloren zaak nuquote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef XTC. het volgende:
[..]
zoals je misschien kan lezen hebben ze het nummer viavia gekregen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |