SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Rickazio op 17-08-2012 23:21:38 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
Hoe heter hoe beter!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik niet maar 34 is niet "lekker" natuurlijk
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Er gaan altijd veel bejaarden dood tijdens die hete dagen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Er gaan altijd veel bejaarden dood tijdens die hete dagen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
Ja leuk Piet, kan ik morgen bbq'en of niet?
Ik schiet Piet dood.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:17 schreef Tem het volgende:
Ik hang m'n ballen in een glas met ijsblokjes.
Ligt aan de zonsterktequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Rickazio het volgende:
Festivals en grote evenementen moeten worden afgelast met dit weer
Nee; allemaal huidkanker oplopen
Zondag ga ik weer naar de kerk 10 uur sharpquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef BobW het volgende:
Ja, het moet afgelast worden. Sowieso al omdat het op zondag is natuurlijk.
En de iPads!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef MilaNL het volgende:
Gewoon tuinslang op die mensen. Leuk ook voor de smartphonetjes.
Beetje misbruikt worden zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Zondag ga ik weer naar de kerk 10 uur sharp
Niks mis met de warme hand van de pastor in het onderbroekjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje misbruikt worden zeker?
Nee nee dat doe ik niet hoor hihiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt jezelf toch geen pijn gedaan he?
WAT DOE JEquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:20 schreef alors het volgende:
fuuuuuuuuu ik klikte per ongeluk het scherm weg
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met de warme hand van de pastor in het onderbroekje
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat is echt een enorme opluchting.
Anyweetjes, missen jullie me al in vbl sc? Anders wil ik wel terug komen namelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat is echt een enorme opluchting.
We missen je niet. Houde nzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Anyweetjes, missen jullie me al in vbl sc? Anders wil ik wel terug komen namelijk
Ik heb op beeldscherm 1 FOK!, Op beeldscherm 2 het tweede scherm hquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Zowel K&vdB, 2e scherm als FOK volgen, is best wel lastig
En Songpopquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
dual schermenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
verkapt:kijk-mij-eens-een-groot-scherm-hebben-post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:25 schreef Baszh het volgende:
Gewoon 24 inch breedbeeld scherm kan twee pagina's naast elkaar
Bedankt voor de quote nou ziet men het twee keerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verkapt:kijk-mij-eens-een-groot-scherm-hebben-post.
ja wis, praet mar Fryskquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef alors het volgende:
Moast ris jen, wy kinne wol efkes Frysk prate!
Laatst was bij EenVandaag ook zo'n sjappie die twijfelde tussen VVD en SPquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
Leuk toch dat Henk en Ingrid overlopen naar de SP
tl drquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Masyl het volgende:
Jezus dit gaat toch helemaal nergens over, die Zijlstra die bij een partij zit die mede verantwoordelijk is voor de situatie waar we nu in zitten gaat lekker afgeven op Roemer en de SP die nog nooit heeft geregeerd. Krijg de tering en leg maar eens uit waarom het nu zo slecht gaat in Nederland, er miljarden naar Zuid-Europa worden overgemaakt en de schulden alleen maar toenemen (ondanks de afschrijvingen) en van vrede, werkgelegenheid en stabiliteit geen reet terecht is gekomen.
Nou nou, moet dat nou zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Masyl het volgende:
Jezus dit gaat toch helemaal nergens over, die Zijlstra die bij een partij zit die mede verantwoordelijk is voor de situatie waar we nu in zitten gaat lekker afgeven op Roemer en de SP die nog nooit heeft geregeerd. Krijg de tering en leg maar eens uit waarom het nu zo slecht gaat in Nederland, er miljarden naar Zuid-Europa worden overgemaakt en de schulden alleen maar toenemen (ondanks de afschrijvingen) en van vrede, werkgelegenheid en stabiliteit geen reet terecht is gekomen.
Daarom stem ik Hero.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Masyl het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Masyl het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
WTF wie de fuck stemt daar eens? :/
Hoi.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
WTF wie de fuck stemt daar eens? :/
Als je mijn quote, dan is het niet zo netjes om het te veranderen.quote:
Dan studeren ze maar wat eerder af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kunnen veel studenten niet opbrengen joh
dat dus. heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Halbe Zeilstra ouwe leugenaar.
Ik heb 3 maanden de verkeerde studie gedaan, ben daarmee gestopt. Doe nu een studie die ik wel leuk vind, en scoor ook goed.
Loop 1 jaar uit, en krijg die boete.
Je bent bekend met de studieprogrammas?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan studeren ze maar wat eerder af.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik ook, ook al heb ik al meer dan 180 EC gehaald afgelopen 3 jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Halbe Zeilstra ouwe leugenaar.
Ik heb 3 maanden de verkeerde studie gedaan, ben daarmee gestopt. Doe nu een studie die ik wel leuk vind, en scoor ook goed.
Loop 1 jaar uit, en krijg die boete.
Afrika is heilig, de schuld van Marco Borsato.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
400M euro van je eigen kwetsbare groep in de samenleving pakken en miljarden naar aan ontwikkelingshulp sturen, wat een losgeslagen idioot
Ik heb afgelopen jaar ook meer vakken gehaald dan standaard. Er was gewoon al niets meer aan te doen toen het een wet werd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik ook, ook al heb ik al meer dan 180 EC gehaald afgelopen 3 jaar
Ontwikkelingshulp huiliesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
400M euro van je eigen kwetsbare groep in de samenleving pakken en miljarden naar aan ontwikkelingshulp sturen, wat een losgeslagen idioot
Het is Halbeheffingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Woord van het jaar nu al
Langstudeerboete.
We moeten het wel met zijn allen doen. Iedereen doet mee!quote:
Ja, aan Afrika.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Al het geld wat ze allemaal binnenkrijgen aan die boetes, verspillen ze toch aan de meest zinloze dingen.
Stuur jij je geld maar lekker naar Afrika ipv investeren in de mensen die Nederland mogelijk makenquote:
Een besluit terugdraaien kost pas een hoop...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Al het geld wat ze allemaal binnenkrijgen aan die boetes, verspillen ze toch aan de meest zinloze dingen.
Kennis is duivels!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe kunnen mensen nou dit antwoorden met de kenniseconomie in het achterhoofd?
dikke vinger naar 63%
Kortzichtigheid, afgunstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
dikke vinger naar 63%
Ook aan die eeuwige student die zn tijd verdoet in de kroeg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
dikke vinger naar 63%
Henk en Ingrids van VVD.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
dikke vinger naar 63%
En de mensen die serieus een leerprobleem hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ook aan die eeuwige student die zn tijd verdoet in de kroeg?
Moet jij niet studeren nu?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef Rickazio het volgende:
Iets vragen van de studenten in deze tijd? Dat gebeurt al op 100 manieren indirect domme swans
Die zitten niet op de Uniquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de mensen die serieus een leerprobleem hebben?
precies. zoiets mag toch nooit met terugwerkende kracht worden ingevoerd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tuurlijk, de maatregel werkt wel door als je begonnen bent in die periode, maar als je ervoor al was begonnen, ben je ook de lul.
Rechtszekerheid is niets waard.
Onbegrijpelijk dat hij daar niet op afgezaagd wordt..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tuurlijk, de maatregel werkt wel door als je begonnen bent in die periode, maar als je ervoor al was begonnen, ben je ook de lul.
Rechtszekerheid is niets waard.
?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is Tijs altijd zo raar gekleed?
• Eens
• Oneens
Geen mening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is Tijs altijd zo raar gekleed?
• Eens
• Oneens
Ze zijn voor, maar bij de verkiezingen misschien even niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef Rickazio het volgende:
is de VVD nou voor of tegen de langstudeerboete, wat een slap interview weer, bah
daarom is het een held.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze stelling weet ik niet zo goed, immers: ik weet niets over zijn geheime identiteit.
triest, maar daar komt het op neer jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze zijn voor, maar bij de verkiezingen misschien even niet.
klein detail iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:44 schreef mrstylo het volgende:
Even vergeten om te zeggen dat verdachte is.
Nu neem ik haar al niet meer serieus.
geng bengquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Spijtig dat die massaverkrachter zo wordt bewierookt.
Jij weet echt niets over de verkrachting zaak. Maak niets uit, maar is interessant om het te lezen.quote:
Inderdaad, zouden ze een dealtje gemaakt hebben voor het programma?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou geweldig podium voor Halbe zonder enige vorm van kritieke journalistiek.
vraag me idd echt af waarom de vraag niet is gesteld van 'waarom geldt het niet alleen voor de nieuwe studenten?'' de spelregels mag je niet veranderen tijdens het spel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou geweldig podium voor Halbe zonder enige vorm van kritieke journalistiek.
Beetje Jezus beledigen zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Baszh het volgende:
Mijn kritische tweet werd niet eens geplaatst
Het lijkt een fokker welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Rickazio het volgende:
niet normaal seks met een vrouw kunnen hebben!!!!
Nog erger: Andries Knevelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje Jezus beledigen zeker?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef Baszh het volgende:
Wat een kut-troll is die Gerard Wassink op twitter, welke fokker is dat
quote:Gerard Wassink
@ReneStrobos :: de "leider" van wiki-leaks? De leider van een criminele organisatie, zul je bedoelen!!! http://t.co/8PNM2QP9 #kvdb
Hebben fokkers een baard?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef Baszh het volgende:
Jij kunt dus ook nog die tweets volgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef Baszh het volgende:
Stel je niet aan, @GerardWagenaar, het is een wet die al jaren in voorbereiding is... http://t.co/8PNM2QP9 #kvdbquote:
Dan kies je maar eens een in één keer goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Welke inschrijvingen tellen mee?
Elke inschrijving vanaf 1 september 1991 in het CRIHO als student (voltijd, deeltijd of duaal) aan een bekostigde opleiding op peildatum 30 september. Was je tijdens een studiejaar maar een paar maanden ingeschreven, waaronder op de peildatum 30 september? Dan telt het volledige studiejaar mee. Stond je bijvoorbeeld ingeschreven van 1 september tot 1 februari? Dan telt deze inschrijving mee voor de langstudeerdersmaatregel.
Dit is het aspect wat de langstudeerboete gewoon onrechtmatig maakt. Ik snap niet hoe de rechter anders heeft kunnen oordelen.
Zo makkelijk dit. Stel dat je een vak niet hebt die je nodig hebt om aan je bachelorthesis te beginnen, zit je sowieso aan een jaar studievertraging. De meeste langstudeerders hoeven ook maar een paar vakken. Ik heb ik mijn laatste jaar één tentamen moeten maken, en één prakticum (dat is 3 uur een college volgen). Daarover zou ik vandaag de dag die 5000 Euro over moeten betalen. Dat vind ik niet redelijk. Ik kostte amper geld in dat laatste jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Halbe is zo'n iemand die hem gelijk zou uitleveren zonder vragen.
veel studenten kiezen eerst een verkeerde studie en beseffen dat pas na 2of 3 maanden, dan is dat hele jaar meteen verloren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Elke inschrijving vanaf 1 september 1991 in het CRIHO als student (voltijd, deeltijd of duaal) aan een bekostigde opleiding op peildatum 30 september. Was je tijdens een studiejaar maar een paar maanden ingeschreven, waaronder op de peildatum 30 september? Dan telt het volledige studiejaar mee. Stond je bijvoorbeeld ingeschreven van 1 september tot 1 februari? Dan telt deze inschrijving mee voor de langstudeerdersmaatregel.
Dit is het aspect wat de langstudeerboete gewoon onrechtmatig maakt. Ik snap niet hoe de rechter anders heeft kunnen oordelen.
Kan er ook echt niet bij waarom ze niet 1-februari kozen dat is alleen maar logisch, in ieder geval voor studenten die al studerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Harde knip is ook ingevoerd hè, dus je kan vanwege 1 vak een jaar studievertraging oplopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit. Stel dat je een vak niet hebt die je nodig hebt om aan je bachelorthesis te beginnen, zit je sowieso aan een jaar studievertraging. De meeste langstudeerders hoeven ook maar een paar vakken. Ik heb ik mijn laatste jaar één tentamen moeten maken, en één prakticum (dat is 3 uur een college volgen). Daarover zou ik vandaag de dag die 5000 Euro over moeten betalen. Dat vind ik niet redelijk. Ik kostte amper geld in dat laatste jaar.
Ga nou niet op hem in, hij trollt alleen maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit. Stel dat je een vak niet hebt die je nodig hebt om aan je bachelorthesis te beginnen, zit je sowieso aan een jaar studievertraging. De meeste langstudeerders hoeven ook maar een paar vakken. Ik heb ik mijn laatste jaar één tentamen moeten maken, en één prakticum (dat is 3 uur een college volgen). Daarover zou ik vandaag de dag die 5000 Euro over moeten betalen. Dat vind ik niet redelijk. Ik kostte amper geld in dat laatste jaar.
Precies. En die keuze is ook niet gemaakt met de kennis van de langstudeerboete.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
veel studenten kiezen eerst een verkeerde studie en beseffen dat pas na 2of 3 maanden, dan is dat hele jaar meteen verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |