En de mensen die serieus een leerprobleem hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ook aan die eeuwige student die zn tijd verdoet in de kroeg?
Moet jij niet studeren nu?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef Rickazio het volgende:
Iets vragen van de studenten in deze tijd? Dat gebeurt al op 100 manieren indirect domme swans
Die zitten niet op de Uniquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de mensen die serieus een leerprobleem hebben?
precies. zoiets mag toch nooit met terugwerkende kracht worden ingevoerd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tuurlijk, de maatregel werkt wel door als je begonnen bent in die periode, maar als je ervoor al was begonnen, ben je ook de lul.
Rechtszekerheid is niets waard.
Onbegrijpelijk dat hij daar niet op afgezaagd wordt..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tuurlijk, de maatregel werkt wel door als je begonnen bent in die periode, maar als je ervoor al was begonnen, ben je ook de lul.
Rechtszekerheid is niets waard.
?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is Tijs altijd zo raar gekleed?
• Eens
• Oneens
Geen mening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is Tijs altijd zo raar gekleed?
• Eens
• Oneens
Ze zijn voor, maar bij de verkiezingen misschien even niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef Rickazio het volgende:
is de VVD nou voor of tegen de langstudeerboete, wat een slap interview weer, bah
daarom is het een held.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze stelling weet ik niet zo goed, immers: ik weet niets over zijn geheime identiteit.
triest, maar daar komt het op neer jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze zijn voor, maar bij de verkiezingen misschien even niet.
klein detail iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:44 schreef mrstylo het volgende:
Even vergeten om te zeggen dat verdachte is.
Nu neem ik haar al niet meer serieus.
geng bengquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Spijtig dat die massaverkrachter zo wordt bewierookt.
Jij weet echt niets over de verkrachting zaak. Maak niets uit, maar is interessant om het te lezen.quote:
Inderdaad, zouden ze een dealtje gemaakt hebben voor het programma?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou geweldig podium voor Halbe zonder enige vorm van kritieke journalistiek.
vraag me idd echt af waarom de vraag niet is gesteld van 'waarom geldt het niet alleen voor de nieuwe studenten?'' de spelregels mag je niet veranderen tijdens het spel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou geweldig podium voor Halbe zonder enige vorm van kritieke journalistiek.
Beetje Jezus beledigen zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Baszh het volgende:
Mijn kritische tweet werd niet eens geplaatst
Het lijkt een fokker welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Rickazio het volgende:
niet normaal seks met een vrouw kunnen hebben!!!!
Nog erger: Andries Knevelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje Jezus beledigen zeker?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef Baszh het volgende:
Wat een kut-troll is die Gerard Wassink op twitter, welke fokker is dat
quote:Gerard Wassink
@ReneStrobos :: de "leider" van wiki-leaks? De leider van een criminele organisatie, zul je bedoelen!!! http://t.co/8PNM2QP9 #kvdb
Hebben fokkers een baard?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef Baszh het volgende:
Jij kunt dus ook nog die tweets volgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef Baszh het volgende:
Stel je niet aan, @GerardWagenaar, het is een wet die al jaren in voorbereiding is... http://t.co/8PNM2QP9 #kvdbquote:
Dan kies je maar eens een in één keer goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Welke inschrijvingen tellen mee?
Elke inschrijving vanaf 1 september 1991 in het CRIHO als student (voltijd, deeltijd of duaal) aan een bekostigde opleiding op peildatum 30 september. Was je tijdens een studiejaar maar een paar maanden ingeschreven, waaronder op de peildatum 30 september? Dan telt het volledige studiejaar mee. Stond je bijvoorbeeld ingeschreven van 1 september tot 1 februari? Dan telt deze inschrijving mee voor de langstudeerdersmaatregel.
Dit is het aspect wat de langstudeerboete gewoon onrechtmatig maakt. Ik snap niet hoe de rechter anders heeft kunnen oordelen.
Zo makkelijk dit. Stel dat je een vak niet hebt die je nodig hebt om aan je bachelorthesis te beginnen, zit je sowieso aan een jaar studievertraging. De meeste langstudeerders hoeven ook maar een paar vakken. Ik heb ik mijn laatste jaar één tentamen moeten maken, en één prakticum (dat is 3 uur een college volgen). Daarover zou ik vandaag de dag die 5000 Euro over moeten betalen. Dat vind ik niet redelijk. Ik kostte amper geld in dat laatste jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan studeren ze maar wat eerder af.
Preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Halbe is zo'n iemand die hem gelijk zou uitleveren zonder vragen.
veel studenten kiezen eerst een verkeerde studie en beseffen dat pas na 2of 3 maanden, dan is dat hele jaar meteen verloren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Elke inschrijving vanaf 1 september 1991 in het CRIHO als student (voltijd, deeltijd of duaal) aan een bekostigde opleiding op peildatum 30 september. Was je tijdens een studiejaar maar een paar maanden ingeschreven, waaronder op de peildatum 30 september? Dan telt het volledige studiejaar mee. Stond je bijvoorbeeld ingeschreven van 1 september tot 1 februari? Dan telt deze inschrijving mee voor de langstudeerdersmaatregel.
Dit is het aspect wat de langstudeerboete gewoon onrechtmatig maakt. Ik snap niet hoe de rechter anders heeft kunnen oordelen.
Kan er ook echt niet bij waarom ze niet 1-februari kozen dat is alleen maar logisch, in ieder geval voor studenten die al studerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Harde knip is ook ingevoerd hè, dus je kan vanwege 1 vak een jaar studievertraging oplopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit. Stel dat je een vak niet hebt die je nodig hebt om aan je bachelorthesis te beginnen, zit je sowieso aan een jaar studievertraging. De meeste langstudeerders hoeven ook maar een paar vakken. Ik heb ik mijn laatste jaar één tentamen moeten maken, en één prakticum (dat is 3 uur een college volgen). Daarover zou ik vandaag de dag die 5000 Euro over moeten betalen. Dat vind ik niet redelijk. Ik kostte amper geld in dat laatste jaar.
Ga nou niet op hem in, hij trollt alleen maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit. Stel dat je een vak niet hebt die je nodig hebt om aan je bachelorthesis te beginnen, zit je sowieso aan een jaar studievertraging. De meeste langstudeerders hoeven ook maar een paar vakken. Ik heb ik mijn laatste jaar één tentamen moeten maken, en één prakticum (dat is 3 uur een college volgen). Daarover zou ik vandaag de dag die 5000 Euro over moeten betalen. Dat vind ik niet redelijk. Ik kostte amper geld in dat laatste jaar.
Precies. En die keuze is ook niet gemaakt met de kennis van de langstudeerboete.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
veel studenten kiezen eerst een verkeerde studie en beseffen dat pas na 2of 3 maanden, dan is dat hele jaar meteen verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |