ja wis, praet mar Fryskquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef alors het volgende:
Moast ris jen, wy kinne wol efkes Frysk prate!
Laatst was bij EenVandaag ook zo'n sjappie die twijfelde tussen VVD en SPquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
Leuk toch dat Henk en Ingrid overlopen naar de SP
tl drquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Masyl het volgende:
Jezus dit gaat toch helemaal nergens over, die Zijlstra die bij een partij zit die mede verantwoordelijk is voor de situatie waar we nu in zitten gaat lekker afgeven op Roemer en de SP die nog nooit heeft geregeerd. Krijg de tering en leg maar eens uit waarom het nu zo slecht gaat in Nederland, er miljarden naar Zuid-Europa worden overgemaakt en de schulden alleen maar toenemen (ondanks de afschrijvingen) en van vrede, werkgelegenheid en stabiliteit geen reet terecht is gekomen.
Nou nou, moet dat nou zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Masyl het volgende:
Jezus dit gaat toch helemaal nergens over, die Zijlstra die bij een partij zit die mede verantwoordelijk is voor de situatie waar we nu in zitten gaat lekker afgeven op Roemer en de SP die nog nooit heeft geregeerd. Krijg de tering en leg maar eens uit waarom het nu zo slecht gaat in Nederland, er miljarden naar Zuid-Europa worden overgemaakt en de schulden alleen maar toenemen (ondanks de afschrijvingen) en van vrede, werkgelegenheid en stabiliteit geen reet terecht is gekomen.
Daarom stem ik Hero.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Masyl het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Masyl het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
WTF wie de fuck stemt daar eens? :/
Hoi.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
WTF wie de fuck stemt daar eens? :/
Als je mijn quote, dan is het niet zo netjes om het te veranderen.quote:
Dan studeren ze maar wat eerder af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kunnen veel studenten niet opbrengen joh
dat dus. heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Halbe Zeilstra ouwe leugenaar.
Ik heb 3 maanden de verkeerde studie gedaan, ben daarmee gestopt. Doe nu een studie die ik wel leuk vind, en scoor ook goed.
Loop 1 jaar uit, en krijg die boete.
Je bent bekend met de studieprogrammas?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan studeren ze maar wat eerder af.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan studeren ze maar wat eerder af.
Ik ook, ook al heb ik al meer dan 180 EC gehaald afgelopen 3 jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Halbe Zeilstra ouwe leugenaar.
Ik heb 3 maanden de verkeerde studie gedaan, ben daarmee gestopt. Doe nu een studie die ik wel leuk vind, en scoor ook goed.
Loop 1 jaar uit, en krijg die boete.
Afrika is heilig, de schuld van Marco Borsato.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
400M euro van je eigen kwetsbare groep in de samenleving pakken en miljarden naar aan ontwikkelingshulp sturen, wat een losgeslagen idioot
Ik heb afgelopen jaar ook meer vakken gehaald dan standaard. Er was gewoon al niets meer aan te doen toen het een wet werd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik ook, ook al heb ik al meer dan 180 EC gehaald afgelopen 3 jaar
Ontwikkelingshulp huiliesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
400M euro van je eigen kwetsbare groep in de samenleving pakken en miljarden naar aan ontwikkelingshulp sturen, wat een losgeslagen idioot
Het is Halbeheffingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Woord van het jaar nu al
Langstudeerboete.
We moeten het wel met zijn allen doen. Iedereen doet mee!quote:
Ja, aan Afrika.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Al het geld wat ze allemaal binnenkrijgen aan die boetes, verspillen ze toch aan de meest zinloze dingen.
Stuur jij je geld maar lekker naar Afrika ipv investeren in de mensen die Nederland mogelijk makenquote:
Een besluit terugdraaien kost pas een hoop...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Al het geld wat ze allemaal binnenkrijgen aan die boetes, verspillen ze toch aan de meest zinloze dingen.
Kennis is duivels!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe kunnen mensen nou dit antwoorden met de kenniseconomie in het achterhoofd?
dikke vinger naar 63%
Kortzichtigheid, afgunstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
dikke vinger naar 63%
Ook aan die eeuwige student die zn tijd verdoet in de kroeg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
dikke vinger naar 63%
Henk en Ingrids van VVD.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
dikke vinger naar 63%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |