Dan studeren ze maar wat eerder af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kunnen veel studenten niet opbrengen joh
dat dus. heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Halbe Zeilstra ouwe leugenaar.
Ik heb 3 maanden de verkeerde studie gedaan, ben daarmee gestopt. Doe nu een studie die ik wel leuk vind, en scoor ook goed.
Loop 1 jaar uit, en krijg die boete.
Je bent bekend met de studieprogrammas?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan studeren ze maar wat eerder af.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan studeren ze maar wat eerder af.
Ik ook, ook al heb ik al meer dan 180 EC gehaald afgelopen 3 jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Halbe Zeilstra ouwe leugenaar.
Ik heb 3 maanden de verkeerde studie gedaan, ben daarmee gestopt. Doe nu een studie die ik wel leuk vind, en scoor ook goed.
Loop 1 jaar uit, en krijg die boete.
Afrika is heilig, de schuld van Marco Borsato.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
400M euro van je eigen kwetsbare groep in de samenleving pakken en miljarden naar aan ontwikkelingshulp sturen, wat een losgeslagen idioot
Ik heb afgelopen jaar ook meer vakken gehaald dan standaard. Er was gewoon al niets meer aan te doen toen het een wet werd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik ook, ook al heb ik al meer dan 180 EC gehaald afgelopen 3 jaar
Ontwikkelingshulp huiliesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
400M euro van je eigen kwetsbare groep in de samenleving pakken en miljarden naar aan ontwikkelingshulp sturen, wat een losgeslagen idioot
Het is Halbeheffingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Woord van het jaar nu al
Langstudeerboete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |