Die vind ik dan weer veel minder, deze is zo somber.Denk dat ik juist die groene sterretjes en de elleboogstukken van die andere trui zo leuk vond. Maar alsnog koop ik die dus echt niet hoor, zeker al niet als je bijv ziet dat die Dpam winterjas 36 euro is, en dan die Shoeby trui 30quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans, wat vind je van deze dan? (van Next)
[ afbeelding ]
Ik ga eerst volgende week en die week daarop (hopelijk) los in Floridaquote:
Die staat niet meer bij d'r figuur zeg maar. Met een baby/peuterlijfje is dat erg leuk, maar nu ze groter is, kan dat niet meer. Vind ik.quote:
Die online winkels ga ik af, zeker weten, wat leuk!quote:
Poppejans, ik heb die shoeby trui hier in de kast liggen voor mijn zoon, maar hem staat het niet helemaal geweldig (en ben zo dom geweest om het niet terug te brengen). Welke maat zou je nodig hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer veel minder, deze is zo somber.Denk dat ik juist die groene sterretjes en de elleboogstukken van die andere trui zo leuk vond. Maar alsnog koop ik die dus echt niet hoor, zeker al niet als je bijv ziet dat die Dpam winterjas 36 euro is, en dan die Shoeby trui 30![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was van plan nog een bestelling te doen voor mijn schoonzus dus wie nog iets wil neem ik wel mee...
Hipster modelletjes nemen. Dat zit tussen een boxertje en onderbroek in, zie je gelijk aan het model.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat zijn nou fijne onderbroekjes?
Bij S kruipen ze altijd tussen haar billen en dat vindt ze niet fijn, dus ze loopt de hele tijd de onderbroek tussen haar billen vandaan te trekken. Desnoods trekt ze midden in de winkel haar jurk helemaal omhoog om dat te doen
Iemand een goede tip?
DIE..MOET..IK..HEBBENquote:
Dat kan toch nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb zelf bij hipsters juist altijd het probleem wat Miss beschrijft
Die van toen is er niet meer maar deze zijn betaalbaar http://stores.ebay.nl/mytwinkletoeshoesquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:58 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand nog de link naar de Ebayshop waar toen die slofjes besteld werden? Mijn hormonen willen slofjes kopen.
echt het figuurtje van Leahquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:59 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, zal ik doen, thanks. In ieder gebal bij de Hema dadelijk eens een maatje groter kopen. S is wel klein, maar heeft wel echt billen (en een buikje) en bovendien krimpen die dingen toch wel in de droger.
Ja, die overeenkomst dacht ik ook te zien op de fotoquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef lily het volgende:
[..]
echt het figuurtje van Leah
Die heeft ook echt van die ronde billen (hartjesvorm) en een "dik" buikje
Ik moet ze. Allemaal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze heeft ook erg leuke Keshet! http://stores.ebay.nl/tula2shoes
Whehehe
[ afbeelding ]
Ik heb niet zo op haar billen geletquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, mijn dochter heeft misschien heel andere billen hoor, maar hier zitten de gewone onderbroekjes van H&M heel erg mooi.
niet meer terug de kast in doen na het wassen helpt hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef mignonne het volgende: maar ik vergeet ze steeds uit de kast te halen
Ik zal toch eens bij de AH binnenlopen dan. Naadloos klinkt op zich sowieso wel fijn, vind ik zelf ook fijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef mignonne het volgende:
Zou zomaar kunnen hoor dat ze gewoon inmiddels een maatje groter nodig heeft. Mijn grote heeft nu ook wel eens een onderbroekje aan waarvan ik dan weer denk omgmaar ik vergeet ze steeds uit de kast te halen
Dat naadloze ondergoed van de AH is wel een aanrader geloof ik, mijn grote vindt die hemdjes erg fijn, de boxers/hipsters die we hebben gekregen zijn nog te ruim dus daar kan ik niets over zeggen nog.
Ik denk het wel! Vanavond even uitzoeken welke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:15 schreef Keshet het volgende:
Ga je Ebayen Wickie? Ik zit er wel over te denken namelijk.
Klopt, die vraag stelde ik en de antwoorden liepen erg uiteenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij was dat per persoon verschillend
Volgens mij heb je er helemaal niet zoveel nodig....Ik pakte heel vaak dezelfde, heb er een hoop die ik zelf dan niet handig vond om aan te trekken bij haar, of dan waren de mouwtjes weer net te lang, als ze een tshirt erover heen had...irritantquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt, die vraag stelde ik en de antwoorden liepen erg uiteenmaar jij hebt veel rompers! Zoveel heb ik er niet! Is het nodig om er zoveel te hebben of heb je er ook een boel voor de leuk?
Saar had drie uur op haar kop kunnen staan, dan nog had ze ze niet gekregenquote:
Wat zoet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef mignonne het volgende:
Deze s zo poepig van Lindex
[ afbeelding ]
Geen idee niet naar gekekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zoet.
Ben je nog leuke jongensjassen tegengekomen?
Bij Lindex!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef pessie het volgende:
Mignonne wat een leuk baby setje! Lekker winters ooklinkje?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spees eend becky heeft er zoveel omdat ze al een kindje heeft en dat spuugde misschien heel veel ook.
Ik kan je wel wat overslagrompers aanraden. Die hoeven niet over het hoofdje en dat is voor de baby in het begin fijner.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond overslagrompers juist weer onhandig. Dat gedoe met al die knoopjes.En touwtjes vond ik al helemaal onhandig.
Ja! 104/110. The usual suspects.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Geen idee niet naar gekekenben je op zoek? Maat, prijsklasse en eisen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat ik gewoon alles maar ga proberen!
Ivan heeft nog een regenjas. Ik denk dat ik nog wel iets skipakachtigs wil voor de winter. Dus de jas zelf moet alleen redelijk warm zijn. En mooi, dat vooral.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef mignonne het volgende:
Aight, I'll get cracking!
Moet het ook nog buitenspeelproof zijn zeg maar, waterafstotend/dicht dat soort meuk, of ga je daar een apart jasje voor aanschaffen?
Bedankt voor de link! Ik heb vandaag 2 paar slofjes besteld. Ben benieuwd!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze heeft ook erg leuke Keshet! http://stores.ebay.nl/tula2shoes
Whehehe
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef Jore het volgende:
Als jij nog een baby gaat bakken krijg je dat rompertje van mij. Deal?
Dat van die kwaliteitsrompers heb ik de laatste tijd inderdaad vaker als advies gehad. Dat dat echt een verschil maakt. Zogauw ik mijn mening heb gevormd over welk type romper ik het fijnst vind, zal ik daar eens naar kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
En dan koop je in de vervolgmaten vooral de dingen die het fijnst bleken.
Ik heb zelf altijd rompers met korte mouwen gebruikt onder kleding. Die rompers waren eenvoudig, want je kon ze toch niet zien. Maar ik heb wel ontdekt dat kwaliteitsrompers ontzettend fijn zijn. Ik weet niet wat het precies is. Betere pasvorm, anders voelende stof, en gewoon een gevoel van luxe.Mignonne vertelde me ooit dat de rompers van Lindex zo fijn zijn, en dat zijn ze inderdaad.
Maar goed, je kunt met rompers zoveel kanten op. Als je ze aandoet onder bovenkleding met korte mouwen dan zie je ze bijvoorbeeld wel. Ik heb voor de zomerperiode tegenwoordig mooiere rompers, want de kindjes hebben er vaak geen shirts over aan.
+1. Hier ook, ik wil nu een koeka deken maar pff dingen zijn duur. Een buntingbag lijkt me heerlijk, heb nog geen idee hoe je die het beste gebruikt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben luxespullen steeds meer gaan waarderen, en heb er met terugwerkende kracht een beetje spijt van dat ik zo vaak voor goedkoop ben gegaan. Goedkoop babydekentje van de Prénatal, goedkope rompers in grootverpakking van de Hema, enzovoort enzovoort. Bij Lena heb ik al meer luxedingen gekocht, zoals de bunting bag. En bij een derde zou ik losgaan.
wij gebruikten hem in de box voornamelijk, in plaats van een wikkeldekentje ofzo. Lekker warmquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef becky27 het volgende:
[..]
+1. Hier ook, ik wil nu een koeka deken maar pff dingen zijn duur. Een buntingbag lijkt me heerlijk, heb nog geen idee hoe je die het beste gebruikt?
http://www.life08.nl/fair-and-cute/1140-trappelzak.html :-) Die was makkelijk Beckyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
wel cute! Maar welke NL webwinkel heeft zo'n ding?
Dat zou mijn moeder wel kunnen breien, ik heb haar een breipatronenboek voor haar verjaardag gegeven, stille hint dat ik kleertjes van haar hand wil voor de meidenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
zit net te bedenken dat mijn mama dat ook kan! Weet jij welk boek dat was??quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Dat zou mijn moeder wel kunnen breien, ik heb haar een breipatronenboek voor haar verjaardag gegeven, stille hint dat ik kleertjes van haar hand wil voor de meiden
In dst boek stond ook zo een ding
sufk*t die ik ben, ik zie het nu pas haha. Maar deze lijkt me niet heel warm (wel leuk als optie erbij als moeders hem kan breien) tov die halve slaapzakken die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
http://www.life08.nl/fair-and-cute/1140-trappelzak.html :-) Die was makkelijk Becky
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
sufk*t die ik ben, ik zie het nu pas haha. Maar deze lijkt me niet heel warm (wel leuk als optie erbij als moeders hem kan breien) tov die halve slaapzakken die ik heb gezien.
Ik had hem besteld op hobbydoos.nl Het boek is 'Berger mag layette 0-24 months'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
zit net te bedenken dat mijn mama dat ook kan! Weet jij welk boek dat was??
dat deed ik ook bij mijn 3e en bij de 4e is er geen houden meer aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben luxespullen steeds meer gaan waarderen, en heb er met terugwerkende kracht een beetje spijt van dat ik zo vaak voor goedkoop ben gegaan. Goedkoop babydekentje van de Prénatal, goedkope rompers in grootverpakking van de Hema, enzovoort enzovoort. Bij Lena heb ik al meer luxedingen gekocht, zoals de bunting bag. En bij een derde zou ik losgaan.
Juhp, aan de ene kant wel, aan de andere kant, bij de eerste had ik er het geld er niet echt voor want student (allebei nog), bij de tweede had k er het geld helemaal niet voor want weer studentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:13 schreef PureEvil het volgende:
Eigenlijk is dat totaal niet logisch....want die 'luxe spullen' worden dan alleen voor dat 3e kindje gebruikt....En dan denk je, goh, had ik dat maar eerder gekocht, dan had het zn geld dubbel en dwars waard geweest. ( als in..gebruikt door meerdere kinderen)
nee hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:20 schreef Marrije het volgende:
Bij de derde straks, heb ik iets gemist
ja die vierde lust ik ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:23 schreef Marrije het volgende:
Ik zat al te kijken in de z&g lijst![]()
Een derde is zo leuk!! En een vierde ook trouwens
De derde vind ik leuk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:34 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia..... jassen
Daar heb ik de tijd voor als ik al om 06.30 uur beneden zit met DL.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou geloof me, na die 4e heb je dat gevoel welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja die vierde lust ik ook welmaar dat laat ik nog even van het moment dan afhangen, wie weet voelt het wel goed en compleet en áf tzt
kan me er niets bij voorstellen maar who knows
http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/luierpakjes/rompertje-stretch-korte-mouw-(33357600)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:37 schreef danic het volgende:
Ik ging vandaag naar de Hema voor rompers met korte mouwen, maar dat hebben ze dus gewoon nietAlleen maar lange mouwen!
Ik snap dat niet, je kunt toch gewoon een korte mouwen romper onder een longsleeve dragen? 2 x lange mouwen is veel te warm nog!
Mijn kinderen welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ze juist altijd met lange mouwhad wel zo'n setje witte zonder mouwen van de HEMA voor de zomer, maar muppet is niet zo heel erg warmbloedig geloof ik...
Draag haar nu vaak wel een hemd met een broekje, maar het blijft niet mooi aangesloten zitten nog, dus voor de winter vind ik rompers nog wel fijn(verwacht niet dat ze deze winter al volledig zindelijk gaat zijn...)
Mijn blijft voor je lopen.. En dan pak ik dr handje om mee te lopen, en dan wordt ze helemaal wild en druk en janken en aan mn benen trekken.. Ok duidelijk.. Tillen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Olivier steekt gewoon zijn armen uit. Boodschap duidelijk mama![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:05 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja daar heb je het al, mijne rent nietdie roept voor het einde van de straat al: mama tijjeh?
![]()
/lui
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef danic het volgende:
Wat lief zijn jullie weer! Graag TM. Als jij nog iets kan vinden, hoe Cynthiaa misschien niet meer te kijken.
Gezien de kleertjes van Saar weet jij wel wat ik zoek denk ik
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:50 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly, die jas krijgt Dyon ws! Zondag naar Zara om te passen.
Jammer! Maar heel erg bedankt voor het kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Helaas!!! Alleen maar lange mouwen en effen rompertjes... Cynthiaa ik geef het stokje door aan jou!
Ik ga morgen kijken!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Helaas!!! Alleen maar lange mouwen en effen rompertjes... Cynthiaa ik geef het stokje door aan jou!
Zijn winterjas mt 92 past nog maar net. De mouwen zullen denk ik te kort worden. Bovenkleding heeft hij maat 98. Denk dat 3-4 jr wel beetje aan de grote kant is, maar 2-3 jr past hij misschien niet de hele winter. Voordeel van deze jas vind ik wel dat je de mouwen om kunt slaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:51 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Past hij niet meer in 92?Is hij nu langer dan Niels?
Ik weet even niet hoe oud jouw kindje is, maar op school spelen de kleuters minstens een uur buiten iedere dag. Das wel koud zo tegen het vriespunt met zo'n jasje...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb echt geen idee.. staat er allemaal niet bij
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is, dus met een 'mosterd-na-de-maaltijd-risicootje':
Bij besteding van 50 pond op Gap.eu krijg je 20 pond korting, verzending is tijdelijk 4 pond. Hiervoor gebruik je de kortingscode GAPSAVE bij de checkout.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef twentemeisje het volgende:
Oe Mignonne, bij deze moest ik aan jouw meiden denken:
[ afbeelding ]
kan je best zelf haken, bestaat uit 1 rechte lap..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
kun je naar facebook uploaden vanaf je foon? Dat doe ik meestal, ik kan dan bij mn post selecteren dat ik het bijvoorbeeld alleen voor mijzelf zichtbaar wil hebben, dan toont ie ook niet in je timelinequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Wilde ik helemaal blij hier komen showen wat ik vorige week live bij Lindex in Helsinki heb gekocht, krijg ik de foto niet van mijn telefoon af...
Mijn fotobucket app doet stom, dus nu mail ik de foto's naar mezelf en kanik het via de iPad proberen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
kun je naar facebook uploaden vanaf je foon? Dat doe ik meestal, ik kan dan bij mn post selecteren dat ik het bijvoorbeeld alleen voor mijzelf zichtbaar wil hebben, dan toont ie ook niet in je timeline
bingoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ooooh, gemist, ik zag m gisteren hangen en toen dacht ik nog dat jij m vast ook leuk had gevonden
ik vind m er best leuk op, geen uberbontje ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
bingo![]()
bontkraagje had voor mij niet gehoeven maar soit. Ik denk dat ik hem er in het kader van tochwellekkerwarm maar op laat zitten.
Ik vind de 2e erg leuk! Maar voor mij zijn alle logo's en opdrukken een afknapper, helaas. Dat 'Norwood' is al te veel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:34 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia..... jassen
Daar heb ik de tijd voor als ik al om 06.30 uur beneden zit met DL.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook. Het lijkt wel alsof er voor jongenskleding altijd een embleem, 'stempel', cijfer of tekst op de kleding moet!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de 2e erg leuk! Maar voor mij zijn alle logo's en opdrukken een afknapper, helaas. Dat 'Norwood' is al te veel.
Zijn ze niet helemaal gestopt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Levert 3Suisses tegenwoordig niet meer in Nederland?
Belgische site is nog wel in de lucht toch? Leveren die niet naar Nederland?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Levert 3Suisses tegenwoordig niet meer in Nederland?
Maatje 92 ondergoed op een maat 68 jongetjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef Twinkly het volgende:
Bij de Zeeman heb je verschillende soorten ondergoed, de setjes van hemd en onderbroekje samen vallen bij het jongensondergoed iig heel klein.
Ja, dit dus!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Juud79 het volgende:
Wickie, ik vind het echt een hele toffe jas!![]()
Ik denk wel dat ie aardig warm is, fleece binnenin en buitenkant wind dicht.
ik vind het jasje ook mooi; maar de bloemen houden mij erg tegen. En die gestreepte vind ik weer saai....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap bloemen op kleding sowieso niet. Vreselijk. Maar dit jasje, wauw.
Nietsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, heb je nog wat kunnen vinden?
In middelburg hadden ze ook niets meer
wauw! jaloers!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ het wordt tijd dat jij paypal en/of een CC aangeschaft
Ik ga volgende week lekker live DPAM shoppen![]()
Ja, er gaat alleen een paar dagen overheen omdat ze een paar cent naar je overmaken om te kijken of ie het doet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wauw! jaloers!![]()
en paypal is dat makkelijk te regelen? (ga morgen me eens even verdiepen).
je hebt ook prepaid cc's, daar ben ik me in aan het verdiepenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wauw! jaloers!![]()
en paypal is dat makkelijk te regelen? (ga morgen me eens even verdiepen).
Doe.het.niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Marrije het volgende:
>
[..]
je hebt ook prepaid cc's, daar ben ik me in aan het verdiepen
ben op de site van paypalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Voor de zoveelste keer: Paypal regelen stelt niks voor. Doe het nou eindelijk eens, BJ! Dan kun je echt losgaan.
dat weet ik nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Is een prepaid cc net zoiets als de visa van de ANWB?
Hier twee in 74/80 met spaghetti. Lichtlavendelblauw met roze roezeltjerandje. Hier is hema hoofddorp floriande.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:42 schreef danic het volgende:
Ja ik zag ze ook net Cyntiaa.
Maar ik ben een zeikerd. Ik heb ze met korte mouw, maar wil er graag nog een paar met spaghettibandjes, zeker met dit weer is dat gewoon fijn.
Had gehoopt dat er nog wat zou zijn in de sale, maar die is al voorbij![]()
Bij ons hadden ze niets meer, dus ga morgen even bij de Hema in Middelburg kijken en vrijdag even in Hellevoetsluis in mijn pauze.
Ik had gisteren nog.voor.je gekeken, maar ze hadden alleen geen 74/80.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef danic het volgende:
KJ, maat 74/80.
Als je iets kan vinden graag!
Helaas, alle maten behalve deze.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef danic het volgende:
KJ, maat 74/80.
Als je iets kan vinden graag!
Super leuk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef Gerberaatje het volgende:
En nog een paar lelly Kelly's ofzo
[ afbeelding ]
En ik kwam erachter dat fysiek winkelen echt niet meer loont bij de H&m.. Online is veeeeeel goedkoper
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zijn beiden ook vrij lang, en mijn jongens waren groot en zwaar bij de geboorte. oudste heeft één maat 50 gepast, en die was 4406 gram bij 52 cm. Middelste woog 4800 en was 56 cm ofzo. díe heeft geen maat 50 gepast, maar 56 zeker een maand aangehad. om vervolgens lang in 62 te zijn blijven plakken. t is gewoon heel verschillend. en tja, die eerste maand moeten ze ook kleren aan!en niks zo irritant als te lange mouwen enzo bij die kleine frummels (vind ik dan hè
) oh en de derde zat er qua gewicht wel tussenin geloof ik.
Ik bedenk me dat ik een heel schattig overslagtruitje had wat ze geen van drie aan hebben gehad. te smalle mouwenzaten die spekknuisten klem.
Ik was nu om de dag. Maar in het begin vaker, ook m'n eigen kleding ivm lektieten en spuugdoekjes, hydrofielen enz.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de kraam waste elke dag. Ik echt niet hoor
Haha toevallig hier heeft ze net de zilveren uitgezochtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef mignonne het volgende:
ja morgen ja. En t was wel de bedoeling. Hoewel ik een veto verwacht van dr papa over de schoenenmaar die kan de pot op
zelf uitzoeken is zelf uitzoeken, dan moet je ook niet piepen.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G87%2099917%2005101%2064%200111%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Tja, ik twijfel. Ik wil em graag, maar het wordt wel een duur rompertje als daar nog verzendkosten bijkomen. Ik laat het toch even overgaan denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hier twee in 74/80 met spaghetti. Lichtlavendelblauw met roze roezeltjerandje. Hier is hema hoofddorp floriande.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hem vandaag in mijn handen gehad, wat een prachtig ding! En 70 euro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |