je hebt ook prepaid cc's, daar ben ik me in aan het verdiepenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wauw! jaloers!![]()
en paypal is dat makkelijk te regelen? (ga morgen me eens even verdiepen).
Doe.het.niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Marrije het volgende:
>
[..]
je hebt ook prepaid cc's, daar ben ik me in aan het verdiepen
ben op de site van paypalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Voor de zoveelste keer: Paypal regelen stelt niks voor. Doe het nou eindelijk eens, BJ! Dan kun je echt losgaan.
dat weet ik nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Is een prepaid cc net zoiets als de visa van de ANWB?
Hier twee in 74/80 met spaghetti. Lichtlavendelblauw met roze roezeltjerandje. Hier is hema hoofddorp floriande.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:42 schreef danic het volgende:
Ja ik zag ze ook net Cyntiaa.
Maar ik ben een zeikerd. Ik heb ze met korte mouw, maar wil er graag nog een paar met spaghettibandjes, zeker met dit weer is dat gewoon fijn.
Had gehoopt dat er nog wat zou zijn in de sale, maar die is al voorbij![]()
Bij ons hadden ze niets meer, dus ga morgen even bij de Hema in Middelburg kijken en vrijdag even in Hellevoetsluis in mijn pauze.
Ik had gisteren nog.voor.je gekeken, maar ze hadden alleen geen 74/80.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef danic het volgende:
KJ, maat 74/80.
Als je iets kan vinden graag!
Helaas, alle maten behalve deze.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef danic het volgende:
KJ, maat 74/80.
Als je iets kan vinden graag!
Super leuk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef Gerberaatje het volgende:
En nog een paar lelly Kelly's ofzo
[ afbeelding ]
En ik kwam erachter dat fysiek winkelen echt niet meer loont bij de H&m.. Online is veeeeeel goedkoper
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zijn beiden ook vrij lang, en mijn jongens waren groot en zwaar bij de geboorte. oudste heeft één maat 50 gepast, en die was 4406 gram bij 52 cm. Middelste woog 4800 en was 56 cm ofzo. díe heeft geen maat 50 gepast, maar 56 zeker een maand aangehad. om vervolgens lang in 62 te zijn blijven plakken. t is gewoon heel verschillend. en tja, die eerste maand moeten ze ook kleren aan!en niks zo irritant als te lange mouwen enzo bij die kleine frummels (vind ik dan hè
) oh en de derde zat er qua gewicht wel tussenin geloof ik.
Ik bedenk me dat ik een heel schattig overslagtruitje had wat ze geen van drie aan hebben gehad. te smalle mouwenzaten die spekknuisten klem.
Ik was nu om de dag. Maar in het begin vaker, ook m'n eigen kleding ivm lektieten en spuugdoekjes, hydrofielen enz.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de kraam waste elke dag. Ik echt niet hoor
Haha toevallig hier heeft ze net de zilveren uitgezochtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef mignonne het volgende:
ja morgen ja. En t was wel de bedoeling. Hoewel ik een veto verwacht van dr papa over de schoenenmaar die kan de pot op
zelf uitzoeken is zelf uitzoeken, dan moet je ook niet piepen.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G87%2099917%2005101%2064%200111%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Tja, ik twijfel. Ik wil em graag, maar het wordt wel een duur rompertje als daar nog verzendkosten bijkomen. Ik laat het toch even overgaan denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hier twee in 74/80 met spaghetti. Lichtlavendelblauw met roze roezeltjerandje. Hier is hema hoofddorp floriande.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hem vandaag in mijn handen gehad, wat een prachtig ding! En 70 euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |