quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
sufk*t die ik ben, ik zie het nu pas haha. Maar deze lijkt me niet heel warm (wel leuk als optie erbij als moeders hem kan breien) tov die halve slaapzakken die ik heb gezien.
Ik had hem besteld op hobbydoos.nl Het boek is 'Berger mag layette 0-24 months'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
zit net te bedenken dat mijn mama dat ook kan! Weet jij welk boek dat was??
dat deed ik ook bij mijn 3e en bij de 4e is er geen houden meer aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben luxespullen steeds meer gaan waarderen, en heb er met terugwerkende kracht een beetje spijt van dat ik zo vaak voor goedkoop ben gegaan. Goedkoop babydekentje van de Prénatal, goedkope rompers in grootverpakking van de Hema, enzovoort enzovoort. Bij Lena heb ik al meer luxedingen gekocht, zoals de bunting bag. En bij een derde zou ik losgaan.
Juhp, aan de ene kant wel, aan de andere kant, bij de eerste had ik er het geld er niet echt voor want student (allebei nog), bij de tweede had k er het geld helemaal niet voor want weer studentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:13 schreef PureEvil het volgende:
Eigenlijk is dat totaal niet logisch....want die 'luxe spullen' worden dan alleen voor dat 3e kindje gebruikt....En dan denk je, goh, had ik dat maar eerder gekocht, dan had het zn geld dubbel en dwars waard geweest. ( als in..gebruikt door meerdere kinderen)
nee hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:20 schreef Marrije het volgende:
Bij de derde straks, heb ik iets gemist
ja die vierde lust ik ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:23 schreef Marrije het volgende:
Ik zat al te kijken in de z&g lijst![]()
Een derde is zo leuk!! En een vierde ook trouwens
De derde vind ik leuk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:34 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia..... jassen
Daar heb ik de tijd voor als ik al om 06.30 uur beneden zit met DL.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou geloof me, na die 4e heb je dat gevoel welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja die vierde lust ik ook welmaar dat laat ik nog even van het moment dan afhangen, wie weet voelt het wel goed en compleet en áf tzt
kan me er niets bij voorstellen maar who knows
http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/luierpakjes/rompertje-stretch-korte-mouw-(33357600)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:37 schreef danic het volgende:
Ik ging vandaag naar de Hema voor rompers met korte mouwen, maar dat hebben ze dus gewoon nietAlleen maar lange mouwen!
Ik snap dat niet, je kunt toch gewoon een korte mouwen romper onder een longsleeve dragen? 2 x lange mouwen is veel te warm nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |