bingoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ooooh, gemist, ik zag m gisteren hangen en toen dacht ik nog dat jij m vast ook leuk had gevonden
ik vind m er best leuk op, geen uberbontje ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
bingo![]()
bontkraagje had voor mij niet gehoeven maar soit. Ik denk dat ik hem er in het kader van tochwellekkerwarm maar op laat zitten.
Ik vind de 2e erg leuk! Maar voor mij zijn alle logo's en opdrukken een afknapper, helaas. Dat 'Norwood' is al te veel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:34 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia..... jassen
Daar heb ik de tijd voor als ik al om 06.30 uur beneden zit met DL.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook. Het lijkt wel alsof er voor jongenskleding altijd een embleem, 'stempel', cijfer of tekst op de kleding moet!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de 2e erg leuk! Maar voor mij zijn alle logo's en opdrukken een afknapper, helaas. Dat 'Norwood' is al te veel.
Zijn ze niet helemaal gestopt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Levert 3Suisses tegenwoordig niet meer in Nederland?
Belgische site is nog wel in de lucht toch? Leveren die niet naar Nederland?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Levert 3Suisses tegenwoordig niet meer in Nederland?
Maatje 92 ondergoed op een maat 68 jongetjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef Twinkly het volgende:
Bij de Zeeman heb je verschillende soorten ondergoed, de setjes van hemd en onderbroekje samen vallen bij het jongensondergoed iig heel klein.
Ja, dit dus!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Juud79 het volgende:
Wickie, ik vind het echt een hele toffe jas!![]()
Ik denk wel dat ie aardig warm is, fleece binnenin en buitenkant wind dicht.
ik vind het jasje ook mooi; maar de bloemen houden mij erg tegen. En die gestreepte vind ik weer saai....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap bloemen op kleding sowieso niet. Vreselijk. Maar dit jasje, wauw.
Nietsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, heb je nog wat kunnen vinden?
In middelburg hadden ze ook niets meer
wauw! jaloers!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ het wordt tijd dat jij paypal en/of een CC aangeschaft
Ik ga volgende week lekker live DPAM shoppen![]()
Ja, er gaat alleen een paar dagen overheen omdat ze een paar cent naar je overmaken om te kijken of ie het doet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wauw! jaloers!![]()
en paypal is dat makkelijk te regelen? (ga morgen me eens even verdiepen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |