je hebt ook prepaid cc's, daar ben ik me in aan het verdiepenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wauw! jaloers!![]()
en paypal is dat makkelijk te regelen? (ga morgen me eens even verdiepen).
Doe.het.niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Marrije het volgende:
>
[..]
je hebt ook prepaid cc's, daar ben ik me in aan het verdiepen
ben op de site van paypalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Voor de zoveelste keer: Paypal regelen stelt niks voor. Doe het nou eindelijk eens, BJ! Dan kun je echt losgaan.
dat weet ik nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Is een prepaid cc net zoiets als de visa van de ANWB?
Hier twee in 74/80 met spaghetti. Lichtlavendelblauw met roze roezeltjerandje. Hier is hema hoofddorp floriande.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:42 schreef danic het volgende:
Ja ik zag ze ook net Cyntiaa.
Maar ik ben een zeikerd. Ik heb ze met korte mouw, maar wil er graag nog een paar met spaghettibandjes, zeker met dit weer is dat gewoon fijn.
Had gehoopt dat er nog wat zou zijn in de sale, maar die is al voorbij![]()
Bij ons hadden ze niets meer, dus ga morgen even bij de Hema in Middelburg kijken en vrijdag even in Hellevoetsluis in mijn pauze.
Ik had gisteren nog.voor.je gekeken, maar ze hadden alleen geen 74/80.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef danic het volgende:
KJ, maat 74/80.
Als je iets kan vinden graag!
Helaas, alle maten behalve deze.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef danic het volgende:
KJ, maat 74/80.
Als je iets kan vinden graag!
Super leuk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef Gerberaatje het volgende:
En nog een paar lelly Kelly's ofzo
[ afbeelding ]
En ik kwam erachter dat fysiek winkelen echt niet meer loont bij de H&m.. Online is veeeeeel goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |