Die vind ik dan weer veel minder, deze is zo somber.Denk dat ik juist die groene sterretjes en de elleboogstukken van die andere trui zo leuk vond. Maar alsnog koop ik die dus echt niet hoor, zeker al niet als je bijv ziet dat die Dpam winterjas 36 euro is, en dan die Shoeby trui 30quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans, wat vind je van deze dan? (van Next)
[ afbeelding ]
Ik ga eerst volgende week en die week daarop (hopelijk) los in Floridaquote:
Die staat niet meer bij d'r figuur zeg maar. Met een baby/peuterlijfje is dat erg leuk, maar nu ze groter is, kan dat niet meer. Vind ik.quote:
Die online winkels ga ik af, zeker weten, wat leuk!quote:
Poppejans, ik heb die shoeby trui hier in de kast liggen voor mijn zoon, maar hem staat het niet helemaal geweldig (en ben zo dom geweest om het niet terug te brengen). Welke maat zou je nodig hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer veel minder, deze is zo somber.Denk dat ik juist die groene sterretjes en de elleboogstukken van die andere trui zo leuk vond. Maar alsnog koop ik die dus echt niet hoor, zeker al niet als je bijv ziet dat die Dpam winterjas 36 euro is, en dan die Shoeby trui 30![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was van plan nog een bestelling te doen voor mijn schoonzus dus wie nog iets wil neem ik wel mee...
Hipster modelletjes nemen. Dat zit tussen een boxertje en onderbroek in, zie je gelijk aan het model.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat zijn nou fijne onderbroekjes?
Bij S kruipen ze altijd tussen haar billen en dat vindt ze niet fijn, dus ze loopt de hele tijd de onderbroek tussen haar billen vandaan te trekken. Desnoods trekt ze midden in de winkel haar jurk helemaal omhoog om dat te doen
Iemand een goede tip?
DIE..MOET..IK..HEBBENquote:
Dat kan toch nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb zelf bij hipsters juist altijd het probleem wat Miss beschrijft
Die van toen is er niet meer maar deze zijn betaalbaar http://stores.ebay.nl/mytwinkletoeshoesquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:58 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand nog de link naar de Ebayshop waar toen die slofjes besteld werden? Mijn hormonen willen slofjes kopen.
echt het figuurtje van Leahquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:59 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, zal ik doen, thanks. In ieder gebal bij de Hema dadelijk eens een maatje groter kopen. S is wel klein, maar heeft wel echt billen (en een buikje) en bovendien krimpen die dingen toch wel in de droger.
Ja, die overeenkomst dacht ik ook te zien op de fotoquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef lily het volgende:
[..]
echt het figuurtje van Leah
Die heeft ook echt van die ronde billen (hartjesvorm) en een "dik" buikje
Ik moet ze. Allemaal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze heeft ook erg leuke Keshet! http://stores.ebay.nl/tula2shoes
Whehehe
[ afbeelding ]
Ik heb niet zo op haar billen geletquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, mijn dochter heeft misschien heel andere billen hoor, maar hier zitten de gewone onderbroekjes van H&M heel erg mooi.
niet meer terug de kast in doen na het wassen helpt hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef mignonne het volgende: maar ik vergeet ze steeds uit de kast te halen
Ik zal toch eens bij de AH binnenlopen dan. Naadloos klinkt op zich sowieso wel fijn, vind ik zelf ook fijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef mignonne het volgende:
Zou zomaar kunnen hoor dat ze gewoon inmiddels een maatje groter nodig heeft. Mijn grote heeft nu ook wel eens een onderbroekje aan waarvan ik dan weer denk omgmaar ik vergeet ze steeds uit de kast te halen
Dat naadloze ondergoed van de AH is wel een aanrader geloof ik, mijn grote vindt die hemdjes erg fijn, de boxers/hipsters die we hebben gekregen zijn nog te ruim dus daar kan ik niets over zeggen nog.
Ik denk het wel! Vanavond even uitzoeken welke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:15 schreef Keshet het volgende:
Ga je Ebayen Wickie? Ik zit er wel over te denken namelijk.
Klopt, die vraag stelde ik en de antwoorden liepen erg uiteenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij was dat per persoon verschillend
Volgens mij heb je er helemaal niet zoveel nodig....Ik pakte heel vaak dezelfde, heb er een hoop die ik zelf dan niet handig vond om aan te trekken bij haar, of dan waren de mouwtjes weer net te lang, als ze een tshirt erover heen had...irritantquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt, die vraag stelde ik en de antwoorden liepen erg uiteenmaar jij hebt veel rompers! Zoveel heb ik er niet! Is het nodig om er zoveel te hebben of heb je er ook een boel voor de leuk?
Saar had drie uur op haar kop kunnen staan, dan nog had ze ze niet gekregenquote:
Wat zoet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef mignonne het volgende:
Deze s zo poepig van Lindex
[ afbeelding ]
Geen idee niet naar gekekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zoet.
Ben je nog leuke jongensjassen tegengekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |