SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door bijdehand op 19-08-2012 18:53:53 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Doe maar een request of ze 'm willen veranderen, ik wist niks. Wilde zelfs de lapo nietquote:
Agge nou gwon ekkes wacht!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe maar een request of ze 'm willen veranderen, ik wist niks. Wilde zelfs de lapo niet
Nu wel: donderdag kermis anyone?quote:
Hij is op vakantie hè.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef shifto het volgende:
Dat MOET de nieuwe TT worden!
Toe, A_T![]()
Hemelsch!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:38 schreef shifto het volgende:
..
Moet gvd morgen werkenhele dag in koud serverhok ipv warme zon
supquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:44 schreef shifto het volgende:
Nou het is niet heel erg, ook wel leuk stiekem zelfs een beetje, maar jammer dat het op zaterdag is.
Maarja, als het gewoon meezit en allemaal meteen werkt dan ben ik om 1u alweer klaar ofzoNu maar hopen dat Murphy ook weekend heeft
dies toch nog nie uit ? ofquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
source oldskool noemen
ik zat vorige week nog 1.6 te doen met een collega. hij blijft mij nu spammen dat ik cs go moet halen, dus doe ik zondag avond maar ff ofzo
staat dat je pas vanaf 21 augustus kan spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef shifto het volgende:
http://store.steampowered.com/app/730/
als je hem nu koopt kan je alvast spelen
je luistert niet, als je hem nu koopt kun je al spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:24 schreef AapO het volgende:
[..]
staat dat je pas vanaf 21 augustus kan spelen
jah homo, das betaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
[..]
je luistert niet, als je hem nu koopt kun je al spelen
ja schijt homo alsof ze in 4 dagen nog die game gaan aanpassenquote:
true, ik heb em gekocht maar zit op me werk hurrdurrquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
nie mauwen, gewoon kopen en meedoen clanbase 3-3 ladder
grote jongenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef AapO het volgende:
[..]
true, ik heb em gekocht maar zit op me werk hurrdurr
effe lunchen van de zaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef shifto het volgende:
hmmm, over half uurtje naar huis? of nu al?
Nog altijd beter dan dat ik een strak bruin shirt zou dragen, wtf.quote:
Jahquote:
Dat ontken ik niet. Maarja je moet iets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja je maakt al een fout bij het uit huis gaan om naar de fitness te gaan.
JAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:
Prins Friso.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef bijdehand het volgende:
Trouwens even een oproep in de OP gezet (kermis)
Kheb gehoord dat die man wel risico's durft te nemen en da's leuk voor op de kermis.quote:
quote:
quote:
net m'n oude stereo in de milieustraat gedumpt en boodschappen gedaan. schijn het huis nog te moeten schoonmaken en straks LP's shoppen met een Fokkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Drukke dagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
net m'n oude stereo in de milieustraat gedumpt en boodschappen gedaan. schijn het huis nog te moeten schoonmaken en straks LP's shoppen met een Fokker
Allebei eigenlijk, jaren niets/weinig aan gedaan omdat ik geen fijne set had om ze mee af te spelen. afgelopen maand druk bezig geweest en nu weer plaatjes aan het kopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Drukke dagVerzamel je lp's of echt puur voor het luisteren?
Kapper, sporten en verjaardag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Oh wel tof om het weer op te pakken dan, hopelijk kom je wat tegenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk, jaren niets/weinig aan gedaan omdat ik geen fijne set had om ze mee af te spelen. afgelopen maand druk bezig geweest en nu weer plaatjes aan het kopen
Kutkapsterquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kapper, sporten en verjaardag.
Ga van het eerste wel spijt krijgen, want mijn kapster haalt er altijd te veel van af en normaal ga ik pas naar de kapper als mijn haar een paar cm langer is, dus ben bang dat het echt te kort wordt.
Heb al een stuk of 30 'nieuwe' lp's gekocht de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh wel tof om het weer op te pakken dan, hopelijk kom je wat tegen
wowquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb al een stuk of 30 'nieuwe' lp's gekocht de afgelopen weken
ik las IP'squote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die geen youtube downloader gebruiken
[ afbeelding ]
ik ookquote:
Mensen die dat gebruiken ipv high-quality downloaden via Soulseekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die geen youtube downloader gebruiken
[ afbeelding ]
Mijn oom spaart die dingen en koopt ze ook echt per 200 ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, ik stel nog wel enigszins eisen aan wat ik koopquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn oom spaart die dingen en koopt ze ook echt per 200 ofzo
Hopelijk. Ik heb er 4 jaar recht op dus wss wel jaquote:
Ja, hij koopt ze uit boedels enzo, en dan haalt hij eruit wat hij wil hebben en de rest verkoopt ie/gooit ie weg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, ik stel nog wel enigszins eisen aan wat ik koop
En mogge!
Ja beetje verspilde moeite; ik spendeer liever een uur extra om alleen de platen te halen die ik leuk vind (maar ieder zijn ding).quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:58 schreef bijdehand het volgende:
Ja, hij koopt ze uit boedels enzo, en dan haalt hij eruit wat hij wil hebben en de rest verkoopt ie/gooit ie weg.
Moggel!!
Ben je daar al achteraan gegaan? Want dit is wel een beetje vreemd (en nogal kut).quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:48 schreef bijdehand het volgende:
Heb vandaag een brief gekregen dat ik niet meer recht het op het studentenreisproduct, wtf
Goedemorgen pandabutsersquote:
Hij heeft geen leven. Serieusquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja beetje verspilde moeite; ik spendeer liever een uur extra om alleen de platen te halen die ik leuk vind (maar ieder zijn ding).
Nu even een installatie afronden voor m'n werk en dan ff gaan picknicken voordat de visite komt
Nee want heb dat gister pas gehad en ik was laat thuis. Maar moet even afwachten op de uniquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je daar al achteraan gegaan? Want dit is wel een beetje vreemd (en nogal kut).
Doen wequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef Muisraket het volgende:
Btw bdh, ik heb gisteren zo'n geweldig foute gayhug gezien, die gaan wij sowieso een keer nadoen (alhoewel, misschien vind je het wel te erg) als we alleen zijn, want het is echt... absurd.
Welkom bij de clubquote:
Qua verbrandheid valt het dus uiteindelijk wel mee hier, met uitzondering van de hoofdhuid onder mijn haarquote:
Nee ik ben totaal niet verbrandquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Qua verbrandheid valt het dus uiteindelijk wel mee hier, met uitzondering van de hoofdhuid onder mijn haar
Jij erg verbrand?
Chillquote:
Ben benieuwd was een kadootje van m'n zwager vorig jaar voor ons trouwen... is al 3 keer uitgesteld maar nu gaan we dan eindelijk.quote:
Je hebt in ieder geval wel mooi weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben benieuwd was een kadootje van m'n zwager vorig jaar voor ons trouwen... is al 3 keer uitgesteld maar nu gaan we dan eindelijk.
Nieuws net afgelopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:14 schreef DeJori het volgende:
Livestream van de speech door assange:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/pilot/
Haha, én terechtquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef bijdehand het volgende:
http://www.nrc.nl/stevend(...)en-applaus-voor-vvd/ lol
Ken 'm alquote:
quote:
Wat de neuk... Heeft ze nou bloemen...?!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Klopt. Check trouwens nederland 3 hahaha
En om nou voor elf uur te gaan doen is ook zoietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef Muisraket het volgende:
's ochtends en 's avonds is het best lekker, alleen vanaf een uur of 11 tot aan een uur of 7 is het niet te harden.
Net ging t over bloemschikkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:56 schreef Muisraket het volgende:
Ooooh en nu gaat het alleen maar over bondage, dat valt mee.
Nee hoor, is prima, behalve als je om half 5 thuiskomt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En om nou voor elf uur te gaan doen is ook zoiets
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat de neuk... Heeft ze nou bloemen...?!
Haha tsja dan heb je weinig slaap inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hoor, is prima, behalve als je om half 5 thuiskomt.
ik weet niet wat ik zie hahaquote:
Ik bedoelde op die schermen.quote:
Ik denk het.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zitten we dit nu allemaal te kijken?_!
QFTquote:
Die vent maar kokhalzen hequote:
Niet gezien, ik kijk nu naar comedy central.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
Over sick gesproken, die preview 'your father, the king'.![]()
Toeval bestaat niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dank jullie wel
Ik schakel in vanwege jullie berichten, zie ik nog net even die fijne preview van de gay scene in londen
Alleen morgenquote:
Niet terugkijken, tenzij je ervan houdt om een prille relatie te zien tussen een vrouw een een fucking gore blob die schijnbaar een vis is en waar hele vieze toelie uit komt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dank jullie wel
Ik schakel in vanwege jullie berichten, zie ik nog net even die fijne preview van de gay scene in londen
wat...quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet terugkijken, tenzij je ervan houdt om een prille relatie te zien tussen een vrouw een een fucking gore blob die schijnbaar een vis is en waar hele vieze toelie uit komt.
Tot zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://climaximaal.nl/post/19285791071/wtf-woensdag-genki-genki
Juistquote:
Die hebben toch van die sprietjes?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist![]()
Was trouwens een zeekomkommer
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist![]()
Was trouwens een zeekomkommer
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die hebben toch van die sprietjes?
Meevallen? Ik ben best open-minded qua seks, maar dit gaat me toch echt te ver hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Vond dit wel meevallen trouwens. Had verwacht dat ze eerst die kut gingen voldouwen waarna er nog een man bij kwam kijken zegmaar
ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef DeJori het volgende:
Ik heb overigens nog steeds helemaal niets van school gehoord
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?quote:
Staat dat bij jullie niet gewoon op de site van school/de faculteit?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?
Nog niet dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Staat dat bij jullie niet gewoon op de site van school/de faculteit?
Dat staat op blackboard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?
Ja ho ik vind het ook te ver gaan hoor. Maar om zo via een beeld te moeten bekijken vond ik het meevallen. Niet dat ik het ooit zelf ga doen ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meevallen? Ik ben best open-minded qua seks, maar dit gaat me toch echt te ver hoor.
Vreemd, wij hebben op de site van de faculteit (dus niet bb) gewoon studiegidsen die er het hele jaar door staan, nog langer zelfs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog niet dusHeb me vorige week op blackboard ingeschreven voor de course, en ik was pas de 4e. Staat nog helemaal niets op
Roosters staan bij ons op de portal, maar daar moet je je werkgroep voor invullen. Wat dus niet gaat als je nog geen werkgroep hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vreemd, wij hebben op de site van de faculteit (dus niet bb) gewoon studiegidsen die er het hele jaar door staan, nog langer zelfs.
Dan wordt het lastig ja. Zijn ze wel lekker laat inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Roosters staan bij ons op de portal, maar daar moet je je werkgroep voor invullen. Wat dus niet gaat als je nog geen werkgroep hebt.
Hbo....quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja. Zijn ze wel lekker laat inderdaad.
Nee, want ze plempen dat op en willekeurige dag op internet, en als ik het dan toevallig niet lees is het mijn schuldquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach beter dat ze laat zijn, gewoon extra lang vakantie houden
Nu drijf je motivatie door tot een obsessiequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja je gaat toch voor jezelf naar school dus dan kan je net zo goed die maandag na de vakantie daar om 8uur voor de deur gaan staan om eens haarfijn alles te willen weten. Probleem opgelost.
Ron?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:32 schreef DeJori het volgende:
Ik ga morgen met mijn schatje op stapHeb er zin in
Ik ook met de mijnequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:32 schreef DeJori het volgende:
Ik ga morgen met mijn schatje op stapHeb er zin in
Wemel, Swanson of Brandsteder?quote:
O dat is die van mij nog steeds...quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:07 schreef AapO het volgende:
goeiemorge, mijn zin om te werken was behoorlijk nihil
quote:
qft, stond ineens een nieuwe stagiaire op de stoep, was hem vergetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:07 schreef AapO het volgende:
goeiemorge, mijn zin om te werken was behoorlijk nihil
Lulligquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
qft, stond ineens een nieuwe stagiaire op de stoep, was hem vergeten
Die van mij is nog steeds niet begonnen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:51 schreef AapO het volgende:
is jullie vakantie nog steeds nie over ?
Nee, moet dat dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Heeft een van jullie al zijn e-mail/msn moeten wijzigen in dat adres met @outlook.com?
Nou ik kreeg daar laatst een melding van dat, dat moest ofzo. Dus ik dat maar gedaan (met tegenzin) en nu kan ik dus niet meer op ebuddy met mijn @msn.com.. En nu is mijn e-mail ineens iets met outlook. En ik zie wel een lijstje met online mensen, maar die is niet compleet. En ik baal er vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan?Het is toch nog maar pas van Windows Live?
Ik kan het niet eens, niet dat ik ooit mijn saiyadman adres kwijt wil thoughquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Heeft een van jullie al zijn e-mail/msn moeten wijzigen in dat adres met @outlook.com?
Snap dat je ervan baalt. Mijn MSN ontvangt berichten soms niet, stuurt mijn berichten soms niet en de laatste tijd zijn er 3 mensen online of zo, soms (op doodnormale tijden!) zelfs 0, terwijl ik best wat no-lifers op MSN heb, dus dat klopt ook niet. Kortom: heb dat hele ding weggemieterd en gebruik nu gewoon Facebook en FOK! om te kletsen, veel handiger.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik kreeg daar laatst een melding van dat, dat moest ofzo. Dus ik dat maar gedaan (met tegenzin) en nu kan ik dus niet meer op ebuddy met mijn @msn.com.. En nu is mijn e-mail ineens iets met outlook. En ik zie wel een lijstje met online mensen, maar die is niet compleet. En ik baal er vanMaar nog niemand heeft van deze actie gehoord.
Ja maar je naam kan gewoon hetzelfde blijven alleen is dat laatste dan wat anders. En opzich is het dan niet erg want je naam/emails/msncontacten blijven bestaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens, niet dat ik ooit mijn saiyadman adres kwijt wil thoughWant als je het omzet is de oude weg
Ik gebruik wel de interface van Outlook.com, veel beter dan hotmail
mjah msn is aan het dood bloeden, nu zon beetje iedereen voor andere oplossingen kiest, met name whatsappquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Snap dat je ervan baalt. Mijn MSN ontvangt berichten soms niet, stuurt mijn berichten soms niet en de laatste tijd zijn er 3 mensen online of zo, soms (op doodnormale tijden!) zelfs 0, terwijl ik best wat no-lifers op MSN heb, dus dat klopt ook niet. Kortom: heb dat hele ding weggemieterd en gebruik nu gewoon Facebook en FOK! om te kletsen, veel handiger.
Niet perse daarom, ik heb best wat mensen waarmee ik nog regelmatig msnde en die aangegeven hebben dat ze nog gewoon vaak online zijn, dus daar komt het niet door.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef AapO het volgende:
[..]
mjah msn is aan het dood bloeden, nu zon beetje iedereen voor andere oplossingen kiest, met name whatsapp
Oh dat is ook lekker kutquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Snap dat je ervan baalt. Mijn MSN ontvangt berichten soms niet, stuurt mijn berichten soms niet en de laatste tijd zijn er 3 mensen online of zo, soms (op doodnormale tijden!) zelfs 0, terwijl ik best wat no-lifers op MSN heb, dus dat klopt ook niet. Kortom: heb dat hele ding weggemieterd en gebruik nu gewoon Facebook en FOK! om te kletsen, veel handiger.
Jij hebt toch helemaal geen Facebook?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker kutEn ik wil niet mijn oude vertrouwde msn kwijt
fb is op het moment wel handiger dan msn inderdaad.
Alleen zo'n bot en shifto zijn altijd wel online.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet perse daarom, ik heb best wat mensen waarmee ik nog regelmatig msnde en die aangegeven hebben dat ze nog gewoon vaak online zijn, dus daar komt het niet door.
Niet jonguh, msn for lifequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef AapO het volgende:
[..]
mjah msn is aan het dood bloeden, nu zon beetje iedereen voor andere oplossingen kiest, met name whatsapp
Klopt maar dat doet er niet aan af dat ik er wel de voordelen van in zie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen Facebook?
ik ben wel altijd trouw online though, maar praat bijna nooit meer via msn, ik ben tegenwoordig meer een skype gebruikerquote:
Ik heb wel meer mensen die bijna altijd online zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen zo'n bot en shifto zijn altijd wel online.Zat net bellend met iemand erover te klagen en toen zei ze dat ze zelfs online stond. En ik zag haar niet online. En dat was andersom ook. Gruwelijk hinderlijk.
NEINquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:51 schreef AapO het volgende:
is jullie vakantie nog steeds nie over ?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:47 schreef BarrieButsers het volgende:
GoedemorgenWat een heerlijke dag
A_T! Hoe bevalt het in Portugal?quote:
Hier normaal ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb wel meer mensen die bijna altijd online zijn.En precies, dat vind ik dus ook irritant! En jammer, want als MSN het gewoon doet is en blijft het een bazenprogramma.
Lul niet, heb er zin in!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef AapO het volgende:
[..]
jullie gaan huilen wanneer je weer aan de bak moet
Nee, want het leuke van vakantie is dat er een einde aan zit en dan kunnen we volledig uitgerust weer aan de bakquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef AapO het volgende:
[..]
jullie gaan huilen wanneer je weer aan de bak moet
quote:
Wowwwwwwwwwwquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want het leuke van vakantie is dat er een einde aan zit en dan kunnen we volledig uitgerust weer aan de bak
jah voor 2 weken, met dit weer sla je alweer snel omquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want het leuke van vakantie is dat er een einde aan zit en dan kunnen we volledig uitgerust weer aan de bak
Nja, 't zal wel moeten. En met mijn rooster vind ik het ook niet zo erg aangezien mijn weekenden langer zijn dan mijn collegewekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef AapO het volgende:
[..]
jah voor 2 weken, met dit weer sla je alweer snel om
aah good times, ik had dat ook, mijn weekend begon al donderdag 12 uur, en moest weer beginnen op dinsdag 12 uurquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, 't zal wel moeten. En met mijn rooster vind ik het ook niet zo erg aangezien mijn weekenden langer zijn dan mijn collegeweken
Mijn tijden zijn iets minder maar dat mag de 'pret' niet drukken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef AapO het volgende:
[..]
aah goed times, ik had dat ook, mijn weekend begon al donderdag 12 uur, en moest weer beginnen op dinsdag 12 uur
Verwend nest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, 't zal wel moeten. En met mijn rooster vind ik het ook niet zo erg aangezien mijn weekenden langer zijn dan mijn collegeweken
ik heb wel internet vrienden jonguh, altijd minstens 20 man online, waarvan de helft collegasquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:23 schreef AapO het volgende:
[..]
en er zijn meestal maar 3 mensen online
Ik vertel de tijden van mijn zelfstudie er bewust niet bij, anders heb ik ook geen tijden om mee te patsen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verwend nest.5 dagen in de week school, waarvan 2 dagen van 11:00 (moet dan om 9 uur de trein hebben) tot 17:15, 1 dag van 09:00 (trein van 7 uur
) tot 17:15 en 1 dag van 11:00 tot 20:30, zó doen we dat!
Helemaal primaquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
A_T! Hoe bevalt het in Portugal?
meeste mensen die ik op msn heb zijn ook gemigreerd naar skypequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
ik heb wel internet vrienden jonguh, altijd minstens 20 man online, waarvan de helft collegas
Mooi!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal prima
We smelten wel een beetje met 40°c in het binnenland, maar ook bij jullie schijnt het mooi weer te zijn.
Net een paar dagen van Lissabon genoten, en nu met een autootje door het binnenland crossen. Over een paar dagen crashen we in de algarve, om daar nog even wat daagjes met de beentjes omhoog niks te doen
Mij hoor je niet klagen
Skype werkt kutter dan msn, als je iemand iets stuurt en die heeft het chat venster lang niet open gehad, komt eht bericht niet aan tot die persoon skype helemaal opent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef AapO het volgende:
[..]
meeste mensen die ik op msn heb zijn ook gemigreerd naar skypeskype werkt echt veel beter tegenwoordig
Veel plezier met je schatjequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
Nja, fijne benauwde dag allemaal, ik ga naar mijn thuisland met mijn liefkusjes voor iedereen!!
![]()
![]()
oh daar heb ik echt nooit last van en ik praat vaak met 10 mensen tegelijk of alleen tegen mensen, berichten komen altijd gewoon aan, enige nadeel is dat als je op een andere machine inlogt dat ie eerst alle berichten gaat synchenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Skype werkt kutter dan msn, als je iemand iets stuurt en die heeft het chat venster lang niet open gehad, komt eht bericht niet aan tot die persoon skype helemaal opent.
Dan zijn dat allemaal mensen die niet werken en telkens skype open hebben staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef AapO het volgende:
[..]
oh daar heb ik echt nooit last van en ik praat vaak met 10 mensen tegelijk of alleen tegen mensen, berichten komen altijd gewoon aan, enige nadeel is dat als je op een andere machine inlogt dat ie eerst alle berichten gaat synchen
maar t werkt wel veel beter dan msn hoor, ik krijg laatste tijd echt last van kuren, dat je zon menu scherm int midden van je beeld staat en niet weg gaat, vaak crashen, en ronduit vaak irritant. op me andere pc start ie niet eens meer normaal op bij het starten van me pcquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan zijn dat allemaal mensen die niet werken en telkens skype open hebben staanEn dat laatste is kut ja, de hele reden dat ik skype van mijn telefoon geflikkerd heb.
I sense a user issuequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:43 schreef AapO het volgende:
[..]
maar t werkt wel veel beter dan msn hoor, ik krijg laatste tijd echt last van kuren, dat je zon menu scherm int midden van je beeld staat en niet weg gaat, vaak crashen, en ronduit vaak irritant. op me andere pc start ie niet eens meer normaal op bij het starten van me pc
haha vast, t is over tijd gekomen, overigens maak ik vaker gebruik van de voice comm functie in skype dan typenquote:
dunno ? politie jaagt mensen van strand om er vervolgens te kunnen liggen ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef BarrieButsers het volgende:
the fuck is dit
http://www.brabantsdagbla(...)je-Ammerzoden-op.ece
Community.quote:
Kan best.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:
Laatste Glove and Boots die ik deel.Ik blijf doodgaan bij wat ze zeggen/doen bij The Facts of Life, Law & Order, Friends, Jersey Shore (_O-) en Seinfeld.
Ik kende dit niet voor jij er laatst mee kwamquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:
Laatste Glove and Boots die ik deel.Ik blijf doodgaan bij wat ze zeggen/doen bij The Facts of Life, Law & Order, Friends, Jersey Shore (_O-) en Seinfeld.
Het is inderdaad best oud, kwam er zelf achter door iemand van Facebook, ook vrij slecht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kende dit niet voor jij er laatst mee kwamte droog af en toe
Law & Order idd
* Ceased2Be rent met z'n potje vaseline naar de kermisquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is vanavond roze maandag op de kermis![]()
Echt hè.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
* Ceased2Be rent met z'n potje vaseline naar de kermis
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
* Ceased2Be rent met z'n potje vaseline naar de kermis
quote:
Zo gaat lekker met julliequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef shifto het volgende:
Ik ben echt focked up verkoudengaat nergens over lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |