SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door bijdehand op 19-08-2012 18:53:53 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Doe maar een request of ze 'm willen veranderen, ik wist niks. Wilde zelfs de lapo nietquote:
Agge nou gwon ekkes wacht!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe maar een request of ze 'm willen veranderen, ik wist niks. Wilde zelfs de lapo niet
Nu wel: donderdag kermis anyone?quote:
Hij is op vakantie hè.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef shifto het volgende:
Dat MOET de nieuwe TT worden!
Toe, A_T![]()
Hemelsch!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:38 schreef shifto het volgende:
..
Moet gvd morgen werkenhele dag in koud serverhok ipv warme zon
supquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:44 schreef shifto het volgende:
Nou het is niet heel erg, ook wel leuk stiekem zelfs een beetje, maar jammer dat het op zaterdag is.
Maarja, als het gewoon meezit en allemaal meteen werkt dan ben ik om 1u alweer klaar ofzoNu maar hopen dat Murphy ook weekend heeft
dies toch nog nie uit ? ofquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
source oldskool noemen
ik zat vorige week nog 1.6 te doen met een collega. hij blijft mij nu spammen dat ik cs go moet halen, dus doe ik zondag avond maar ff ofzo
staat dat je pas vanaf 21 augustus kan spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef shifto het volgende:
http://store.steampowered.com/app/730/
als je hem nu koopt kan je alvast spelen
je luistert niet, als je hem nu koopt kun je al spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:24 schreef AapO het volgende:
[..]
staat dat je pas vanaf 21 augustus kan spelen
jah homo, das betaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
[..]
je luistert niet, als je hem nu koopt kun je al spelen
ja schijt homo alsof ze in 4 dagen nog die game gaan aanpassenquote:
true, ik heb em gekocht maar zit op me werk hurrdurrquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
nie mauwen, gewoon kopen en meedoen clanbase 3-3 ladder
grote jongenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef AapO het volgende:
[..]
true, ik heb em gekocht maar zit op me werk hurrdurr
effe lunchen van de zaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef shifto het volgende:
hmmm, over half uurtje naar huis? of nu al?
Nog altijd beter dan dat ik een strak bruin shirt zou dragen, wtf.quote:
Jahquote:
Dat ontken ik niet. Maarja je moet iets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja je maakt al een fout bij het uit huis gaan om naar de fitness te gaan.
JAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:
Prins Friso.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef bijdehand het volgende:
Trouwens even een oproep in de OP gezet (kermis)
Kheb gehoord dat die man wel risico's durft te nemen en da's leuk voor op de kermis.quote:
quote:
quote:
net m'n oude stereo in de milieustraat gedumpt en boodschappen gedaan. schijn het huis nog te moeten schoonmaken en straks LP's shoppen met een Fokkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Drukke dagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
net m'n oude stereo in de milieustraat gedumpt en boodschappen gedaan. schijn het huis nog te moeten schoonmaken en straks LP's shoppen met een Fokker
Allebei eigenlijk, jaren niets/weinig aan gedaan omdat ik geen fijne set had om ze mee af te spelen. afgelopen maand druk bezig geweest en nu weer plaatjes aan het kopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Drukke dagVerzamel je lp's of echt puur voor het luisteren?
Kapper, sporten en verjaardag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Oh wel tof om het weer op te pakken dan, hopelijk kom je wat tegenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk, jaren niets/weinig aan gedaan omdat ik geen fijne set had om ze mee af te spelen. afgelopen maand druk bezig geweest en nu weer plaatjes aan het kopen
Kutkapsterquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kapper, sporten en verjaardag.
Ga van het eerste wel spijt krijgen, want mijn kapster haalt er altijd te veel van af en normaal ga ik pas naar de kapper als mijn haar een paar cm langer is, dus ben bang dat het echt te kort wordt.
Heb al een stuk of 30 'nieuwe' lp's gekocht de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh wel tof om het weer op te pakken dan, hopelijk kom je wat tegen
wowquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb al een stuk of 30 'nieuwe' lp's gekocht de afgelopen weken
ik las IP'squote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb al een stuk of 30 'nieuwe' lp's gekocht de afgelopen weken
en ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die geen youtube downloader gebruiken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |