Lul niet, heb er zin in!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef AapO het volgende:
[..]
jullie gaan huilen wanneer je weer aan de bak moet
Nee, want het leuke van vakantie is dat er een einde aan zit en dan kunnen we volledig uitgerust weer aan de bakquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef AapO het volgende:
[..]
jullie gaan huilen wanneer je weer aan de bak moet
quote:
Wowwwwwwwwwwquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want het leuke van vakantie is dat er een einde aan zit en dan kunnen we volledig uitgerust weer aan de bak
jah voor 2 weken, met dit weer sla je alweer snel omquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want het leuke van vakantie is dat er een einde aan zit en dan kunnen we volledig uitgerust weer aan de bak
Nja, 't zal wel moeten. En met mijn rooster vind ik het ook niet zo erg aangezien mijn weekenden langer zijn dan mijn collegewekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef AapO het volgende:
[..]
jah voor 2 weken, met dit weer sla je alweer snel om
aah good times, ik had dat ook, mijn weekend begon al donderdag 12 uur, en moest weer beginnen op dinsdag 12 uurquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, 't zal wel moeten. En met mijn rooster vind ik het ook niet zo erg aangezien mijn weekenden langer zijn dan mijn collegeweken
Mijn tijden zijn iets minder maar dat mag de 'pret' niet drukken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef AapO het volgende:
[..]
aah goed times, ik had dat ook, mijn weekend begon al donderdag 12 uur, en moest weer beginnen op dinsdag 12 uur
Verwend nest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, 't zal wel moeten. En met mijn rooster vind ik het ook niet zo erg aangezien mijn weekenden langer zijn dan mijn collegeweken
ik heb wel internet vrienden jonguh, altijd minstens 20 man online, waarvan de helft collegasquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:23 schreef AapO het volgende:
[..]
en er zijn meestal maar 3 mensen online
Ik vertel de tijden van mijn zelfstudie er bewust niet bij, anders heb ik ook geen tijden om mee te patsen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verwend nest.5 dagen in de week school, waarvan 2 dagen van 11:00 (moet dan om 9 uur de trein hebben) tot 17:15, 1 dag van 09:00 (trein van 7 uur
) tot 17:15 en 1 dag van 11:00 tot 20:30, zó doen we dat!
Helemaal primaquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
A_T! Hoe bevalt het in Portugal?
meeste mensen die ik op msn heb zijn ook gemigreerd naar skypequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
ik heb wel internet vrienden jonguh, altijd minstens 20 man online, waarvan de helft collegas
Mooi!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal prima
We smelten wel een beetje met 40°c in het binnenland, maar ook bij jullie schijnt het mooi weer te zijn.
Net een paar dagen van Lissabon genoten, en nu met een autootje door het binnenland crossen. Over een paar dagen crashen we in de algarve, om daar nog even wat daagjes met de beentjes omhoog niks te doen
Mij hoor je niet klagen
Skype werkt kutter dan msn, als je iemand iets stuurt en die heeft het chat venster lang niet open gehad, komt eht bericht niet aan tot die persoon skype helemaal opent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef AapO het volgende:
[..]
meeste mensen die ik op msn heb zijn ook gemigreerd naar skypeskype werkt echt veel beter tegenwoordig
Veel plezier met je schatjequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
Nja, fijne benauwde dag allemaal, ik ga naar mijn thuisland met mijn liefkusjes voor iedereen!!
![]()
![]()
oh daar heb ik echt nooit last van en ik praat vaak met 10 mensen tegelijk of alleen tegen mensen, berichten komen altijd gewoon aan, enige nadeel is dat als je op een andere machine inlogt dat ie eerst alle berichten gaat synchenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Skype werkt kutter dan msn, als je iemand iets stuurt en die heeft het chat venster lang niet open gehad, komt eht bericht niet aan tot die persoon skype helemaal opent.
Dan zijn dat allemaal mensen die niet werken en telkens skype open hebben staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef AapO het volgende:
[..]
oh daar heb ik echt nooit last van en ik praat vaak met 10 mensen tegelijk of alleen tegen mensen, berichten komen altijd gewoon aan, enige nadeel is dat als je op een andere machine inlogt dat ie eerst alle berichten gaat synchen
maar t werkt wel veel beter dan msn hoor, ik krijg laatste tijd echt last van kuren, dat je zon menu scherm int midden van je beeld staat en niet weg gaat, vaak crashen, en ronduit vaak irritant. op me andere pc start ie niet eens meer normaal op bij het starten van me pcquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan zijn dat allemaal mensen die niet werken en telkens skype open hebben staanEn dat laatste is kut ja, de hele reden dat ik skype van mijn telefoon geflikkerd heb.
I sense a user issuequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:43 schreef AapO het volgende:
[..]
maar t werkt wel veel beter dan msn hoor, ik krijg laatste tijd echt last van kuren, dat je zon menu scherm int midden van je beeld staat en niet weg gaat, vaak crashen, en ronduit vaak irritant. op me andere pc start ie niet eens meer normaal op bij het starten van me pc
haha vast, t is over tijd gekomen, overigens maak ik vaker gebruik van de voice comm functie in skype dan typenquote:
dunno ? politie jaagt mensen van strand om er vervolgens te kunnen liggen ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef BarrieButsers het volgende:
the fuck is dit
http://www.brabantsdagbla(...)je-Ammerzoden-op.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |