Nee, moet dat dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Heeft een van jullie al zijn e-mail/msn moeten wijzigen in dat adres met @outlook.com?
Nou ik kreeg daar laatst een melding van dat, dat moest ofzo. Dus ik dat maar gedaan (met tegenzin) en nu kan ik dus niet meer op ebuddy met mijn @msn.com.. En nu is mijn e-mail ineens iets met outlook. En ik zie wel een lijstje met online mensen, maar die is niet compleet. En ik baal er vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan?Het is toch nog maar pas van Windows Live?
Ik kan het niet eens, niet dat ik ooit mijn saiyadman adres kwijt wil thoughquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Heeft een van jullie al zijn e-mail/msn moeten wijzigen in dat adres met @outlook.com?
Snap dat je ervan baalt. Mijn MSN ontvangt berichten soms niet, stuurt mijn berichten soms niet en de laatste tijd zijn er 3 mensen online of zo, soms (op doodnormale tijden!) zelfs 0, terwijl ik best wat no-lifers op MSN heb, dus dat klopt ook niet. Kortom: heb dat hele ding weggemieterd en gebruik nu gewoon Facebook en FOK! om te kletsen, veel handiger.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik kreeg daar laatst een melding van dat, dat moest ofzo. Dus ik dat maar gedaan (met tegenzin) en nu kan ik dus niet meer op ebuddy met mijn @msn.com.. En nu is mijn e-mail ineens iets met outlook. En ik zie wel een lijstje met online mensen, maar die is niet compleet. En ik baal er vanMaar nog niemand heeft van deze actie gehoord.
Ja maar je naam kan gewoon hetzelfde blijven alleen is dat laatste dan wat anders. En opzich is het dan niet erg want je naam/emails/msncontacten blijven bestaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens, niet dat ik ooit mijn saiyadman adres kwijt wil thoughWant als je het omzet is de oude weg
Ik gebruik wel de interface van Outlook.com, veel beter dan hotmail
mjah msn is aan het dood bloeden, nu zon beetje iedereen voor andere oplossingen kiest, met name whatsappquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Snap dat je ervan baalt. Mijn MSN ontvangt berichten soms niet, stuurt mijn berichten soms niet en de laatste tijd zijn er 3 mensen online of zo, soms (op doodnormale tijden!) zelfs 0, terwijl ik best wat no-lifers op MSN heb, dus dat klopt ook niet. Kortom: heb dat hele ding weggemieterd en gebruik nu gewoon Facebook en FOK! om te kletsen, veel handiger.
Niet perse daarom, ik heb best wat mensen waarmee ik nog regelmatig msnde en die aangegeven hebben dat ze nog gewoon vaak online zijn, dus daar komt het niet door.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef AapO het volgende:
[..]
mjah msn is aan het dood bloeden, nu zon beetje iedereen voor andere oplossingen kiest, met name whatsapp
Oh dat is ook lekker kutquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Snap dat je ervan baalt. Mijn MSN ontvangt berichten soms niet, stuurt mijn berichten soms niet en de laatste tijd zijn er 3 mensen online of zo, soms (op doodnormale tijden!) zelfs 0, terwijl ik best wat no-lifers op MSN heb, dus dat klopt ook niet. Kortom: heb dat hele ding weggemieterd en gebruik nu gewoon Facebook en FOK! om te kletsen, veel handiger.
Jij hebt toch helemaal geen Facebook?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker kutEn ik wil niet mijn oude vertrouwde msn kwijt
fb is op het moment wel handiger dan msn inderdaad.
Alleen zo'n bot en shifto zijn altijd wel online.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet perse daarom, ik heb best wat mensen waarmee ik nog regelmatig msnde en die aangegeven hebben dat ze nog gewoon vaak online zijn, dus daar komt het niet door.
Niet jonguh, msn for lifequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef AapO het volgende:
[..]
mjah msn is aan het dood bloeden, nu zon beetje iedereen voor andere oplossingen kiest, met name whatsapp
Klopt maar dat doet er niet aan af dat ik er wel de voordelen van in zie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen Facebook?
ik ben wel altijd trouw online though, maar praat bijna nooit meer via msn, ik ben tegenwoordig meer een skype gebruikerquote:
Ik heb wel meer mensen die bijna altijd online zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen zo'n bot en shifto zijn altijd wel online.Zat net bellend met iemand erover te klagen en toen zei ze dat ze zelfs online stond. En ik zag haar niet online. En dat was andersom ook. Gruwelijk hinderlijk.
NEINquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:51 schreef AapO het volgende:
is jullie vakantie nog steeds nie over ?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:47 schreef BarrieButsers het volgende:
GoedemorgenWat een heerlijke dag
A_T! Hoe bevalt het in Portugal?quote:
Hier normaal ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb wel meer mensen die bijna altijd online zijn.En precies, dat vind ik dus ook irritant! En jammer, want als MSN het gewoon doet is en blijft het een bazenprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |