Niet gezien, ik kijk nu naar comedy central.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
Over sick gesproken, die preview 'your father, the king'.![]()
Toeval bestaat niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dank jullie wel
Ik schakel in vanwege jullie berichten, zie ik nog net even die fijne preview van de gay scene in londen
Alleen morgenquote:
Niet terugkijken, tenzij je ervan houdt om een prille relatie te zien tussen een vrouw een een fucking gore blob die schijnbaar een vis is en waar hele vieze toelie uit komt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dank jullie wel
Ik schakel in vanwege jullie berichten, zie ik nog net even die fijne preview van de gay scene in londen
wat...quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet terugkijken, tenzij je ervan houdt om een prille relatie te zien tussen een vrouw een een fucking gore blob die schijnbaar een vis is en waar hele vieze toelie uit komt.
Tot zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://climaximaal.nl/post/19285791071/wtf-woensdag-genki-genki
Juistquote:
Die hebben toch van die sprietjes?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist![]()
Was trouwens een zeekomkommer
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist![]()
Was trouwens een zeekomkommer
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die hebben toch van die sprietjes?
Meevallen? Ik ben best open-minded qua seks, maar dit gaat me toch echt te ver hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Vond dit wel meevallen trouwens. Had verwacht dat ze eerst die kut gingen voldouwen waarna er nog een man bij kwam kijken zegmaar
ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef DeJori het volgende:
Ik heb overigens nog steeds helemaal niets van school gehoord
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?quote:
Staat dat bij jullie niet gewoon op de site van school/de faculteit?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?
Nog niet dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Staat dat bij jullie niet gewoon op de site van school/de faculteit?
Dat staat op blackboard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |