ik ookquote:
Mensen die dat gebruiken ipv high-quality downloaden via Soulseekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die geen youtube downloader gebruiken
[ afbeelding ]
Mijn oom spaart die dingen en koopt ze ook echt per 200 ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb al een stuk of 30 'nieuwe' lp's gekocht de afgelopen weken
Ja, ik stel nog wel enigszins eisen aan wat ik koopquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn oom spaart die dingen en koopt ze ook echt per 200 ofzo
Hopelijk. Ik heb er 4 jaar recht op dus wss wel jaquote:
Ja, hij koopt ze uit boedels enzo, en dan haalt hij eruit wat hij wil hebben en de rest verkoopt ie/gooit ie weg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, ik stel nog wel enigszins eisen aan wat ik koop
En mogge!
Ja beetje verspilde moeite; ik spendeer liever een uur extra om alleen de platen te halen die ik leuk vind (maar ieder zijn ding).quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:58 schreef bijdehand het volgende:
Ja, hij koopt ze uit boedels enzo, en dan haalt hij eruit wat hij wil hebben en de rest verkoopt ie/gooit ie weg.
Moggel!!
Ben je daar al achteraan gegaan? Want dit is wel een beetje vreemd (en nogal kut).quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:48 schreef bijdehand het volgende:
Heb vandaag een brief gekregen dat ik niet meer recht het op het studentenreisproduct, wtf
Goedemorgen pandabutsersquote:
Hij heeft geen leven. Serieusquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja beetje verspilde moeite; ik spendeer liever een uur extra om alleen de platen te halen die ik leuk vind (maar ieder zijn ding).
Nu even een installatie afronden voor m'n werk en dan ff gaan picknicken voordat de visite komt
Nee want heb dat gister pas gehad en ik was laat thuis. Maar moet even afwachten op de uniquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je daar al achteraan gegaan? Want dit is wel een beetje vreemd (en nogal kut).
Doen wequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef Muisraket het volgende:
Btw bdh, ik heb gisteren zo'n geweldig foute gayhug gezien, die gaan wij sowieso een keer nadoen (alhoewel, misschien vind je het wel te erg) als we alleen zijn, want het is echt... absurd.
Welkom bij de clubquote:
Qua verbrandheid valt het dus uiteindelijk wel mee hier, met uitzondering van de hoofdhuid onder mijn haarquote:
Nee ik ben totaal niet verbrandquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Qua verbrandheid valt het dus uiteindelijk wel mee hier, met uitzondering van de hoofdhuid onder mijn haar
Jij erg verbrand?
Chillquote:
Ben benieuwd was een kadootje van m'n zwager vorig jaar voor ons trouwen... is al 3 keer uitgesteld maar nu gaan we dan eindelijk.quote:
Je hebt in ieder geval wel mooi weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben benieuwd was een kadootje van m'n zwager vorig jaar voor ons trouwen... is al 3 keer uitgesteld maar nu gaan we dan eindelijk.
Nieuws net afgelopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:14 schreef DeJori het volgende:
Livestream van de speech door assange:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/pilot/
Haha, én terechtquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef bijdehand het volgende:
http://www.nrc.nl/stevend(...)en-applaus-voor-vvd/ lol
Ken 'm alquote:
quote:
Wat de neuk... Heeft ze nou bloemen...?!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Klopt. Check trouwens nederland 3 hahaha
En om nou voor elf uur te gaan doen is ook zoietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef Muisraket het volgende:
's ochtends en 's avonds is het best lekker, alleen vanaf een uur of 11 tot aan een uur of 7 is het niet te harden.
Net ging t over bloemschikkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:56 schreef Muisraket het volgende:
Ooooh en nu gaat het alleen maar over bondage, dat valt mee.
Nee hoor, is prima, behalve als je om half 5 thuiskomt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En om nou voor elf uur te gaan doen is ook zoiets
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat de neuk... Heeft ze nou bloemen...?!
Haha tsja dan heb je weinig slaap inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hoor, is prima, behalve als je om half 5 thuiskomt.
ik weet niet wat ik zie hahaquote:
Ik bedoelde op die schermen.quote:
Ik denk het.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zitten we dit nu allemaal te kijken?_!
QFTquote:
Die vent maar kokhalzen hequote:
Niet gezien, ik kijk nu naar comedy central.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
Over sick gesproken, die preview 'your father, the king'.![]()
Toeval bestaat niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dank jullie wel
Ik schakel in vanwege jullie berichten, zie ik nog net even die fijne preview van de gay scene in londen
Alleen morgenquote:
Niet terugkijken, tenzij je ervan houdt om een prille relatie te zien tussen een vrouw een een fucking gore blob die schijnbaar een vis is en waar hele vieze toelie uit komt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dank jullie wel
Ik schakel in vanwege jullie berichten, zie ik nog net even die fijne preview van de gay scene in londen
wat...quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet terugkijken, tenzij je ervan houdt om een prille relatie te zien tussen een vrouw een een fucking gore blob die schijnbaar een vis is en waar hele vieze toelie uit komt.
Tot zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://climaximaal.nl/post/19285791071/wtf-woensdag-genki-genki
Juistquote:
Die hebben toch van die sprietjes?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist![]()
Was trouwens een zeekomkommer
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist![]()
Was trouwens een zeekomkommer
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die hebben toch van die sprietjes?
Meevallen? Ik ben best open-minded qua seks, maar dit gaat me toch echt te ver hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Vond dit wel meevallen trouwens. Had verwacht dat ze eerst die kut gingen voldouwen waarna er nog een man bij kwam kijken zegmaar
ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef DeJori het volgende:
Ik heb overigens nog steeds helemaal niets van school gehoord
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?quote:
Staat dat bij jullie niet gewoon op de site van school/de faculteit?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?
Nog niet dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Staat dat bij jullie niet gewoon op de site van school/de faculteit?
Dat staat op blackboard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook nog geen roosters, of eventuele boeken die je moet aanschaffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |