Van der Wiel helemaal niet geselecteerd? Raar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie is de 2e RB eigenlijk in de selectie?
Soort Utrecht - Ajaxquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Mocht België winnen dan zal men morgen wel een officiële feestdag hebben of niet soms? Aangezien dit "de wedstrijd van het jaar" is...
Overdrijf niet zo. De match leeft hier wel maar bij een nederlaag gaan we er heus niet kapot van zijn hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Mocht België winnen dan zal men morgen wel een officiële feestdag hebben of niet soms? Aangezien dit "de wedstrijd van het jaar" is...
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:57 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik denk net het omgekeerde.
Nederlands heeft volgens mij meer kwaliteit dan België, zeker nu Kompany en Hazard niet meedoet. Onze coach Marc Wilmots heeft ook 0,0 ervaring en ik heb er geen goed oog in eigenlijk.
1-3
slechte bondscoach. En Kompany is wel een goede leider , maar die is vandaag niet bij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?
speelt ook geen enkele club.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
In dat stadion wil je toch geen seizoenskaart hebben, met zo'n gedrochtelijke atletiekbaan er omheen? Zo sfeerloos.
Hard op zich dat hij er haast als enige niet bij zit maar ik zie hem zeker terugkomen. Die kan wel een stootje hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van der Wiel helemaal niet geselecteerd? Raar.
Yep, niet echt gunstig voor Ajax.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hard op zich dat hij er haast als enige niet bij zit maar ik zie hem zeker terugkomen. Die kan wel stootje hebben.
Bedoelde meer dat van Rhijn dus waarschijnlijk 90 minuten gaat spelen en zondag ook al met moeite de wedstrijd vol maakte en zondag mag die weer.
Best zwaar voor hem.
Een echte reden is er niet denk ik. Enige wat ik kan bedenken is dat er tien jaar geleden iemand een vloek heeft uitgesproken ofzo over de rode duivels maar anders...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?
Ah ok. Kompany wel, fantastische speler en persoonlijkheid vind ik het, maar derest toch niet echt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
slechte bondscoach. En Kompany is wel een goede leider , maar die is vandaag niet bij.
Taalkwestie is het zeker niet.
Ah, jij bent er ook weer met je infantiele comments.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
@TT: niet BMI & De Vrij
Mods op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
Afzetten die handel![]()
Hij heeft het topic geopend, mag hij gewoon zelf weten man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
@TT: niet BMI & De Vrij
Mods op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
Afzetten die handel![]()
Jij dan, met je Ber-liefhebberijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook weer met je infantiele comments.
Dan wordt ie niet publiekelijk voor lul gezet door mr. Baasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef tompsv18 het volgende:
Dit heeft Louis allemaal al gezegd. Hansie vraagt naar de bekende weg.
Ber?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij dan, met je Ber-liefhebberij
Graag een quote waar ik dat gezegd heb?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bert, dat je het 4-3-3 van Gaal slecht vindt
Individueel hebben ze wel veel goede spelers natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef Twiitch het volgende:
Wat zit iedereen België toch op te hemelen, die hebben al jaaaaaaren niks meer laten zien.
De zwerver heeft weer plaats gemaakt voor het lulletje rozewater.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Jan Joost ziet er weer normaal uit.
Je vond mijn comments infantielquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag een quote waar ik dat gezegd heb?
Ok. Wilmots lijkt me nou ook niet iemand die België terug op de voetbalkaart gaat zetten. Wie weet gaat hij verbazen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef bojan het volgende:
[..]
Een echte reden is er niet denk ik. Enige wat ik kan bedenken is dat er tien jaar geleden iemand een vloek heeft uitgesproken ofzo over de rode duivels maar anders...
Vlaanderen/Wallonië kwestie is het ook niet echt, nationaal elftal is het enige wat beide gemeenschappen nog wat naar elkaar toetrekt. Maar ik denk niet dat dat echt leeft binnen de groep. Met Kompany hebben we nu de laatste jaren wel een echte leider maar desondanks toch niet op het EK 2012 geraakt, hopelijk kan hij de ploeg op sleeptouw nemen voor het wk.
En oja, de bondscoach Marc Wilmots is niet echt een ervaren trainer ofzo... heeft alles nog te bewijzen. Het is mij een raadsel waarom deze heer aangesteld hebben.
Net voor het EK had ie een kind gekregen, zal daarom wel wezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zwerver heeft weer plaats gemaakt voor het lulletje rozewater.
Je vond mijn comment, waarin ik zei dat de 4-3-3 van van Gaal geweldig was, infantiel en mongoloïde (iets andere bewoordingen misschien maar daar kwam het op neer)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag een quote waar ik dat gezegd heb?
Dat vind ik nog steeds.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je vond mijn comments infantiel
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Wil ik een keer tv kijken heeft Ziggo geen signalMeer mensen met dit probleem?
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Individueel hebben ze wel veel goede spelers natuurlijk.
hebben ze al jaren. maar ze hebben al bewezen om kut te zijn in een team. ik verwacht er niets van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Individueel hebben ze wel veel goede spelers natuurlijk.
Same met Tele2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij quote mijn comment 2 keerquote:
tweequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
Hoeveel denken jullie dat Huntelaar erin schiet vanavond?
1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
Hij scoort 2 keer vanavond.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
Achja, ik vind het apart als je iemand, die gewoon feiten opnoemt, zonder reden infantiel noemt, en zelf niet met argumenten komt. Al helemaal als mod zijnde.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij quote mijn comment 2 keer
Maar geen behoefte verder om met jou een discussie te voeren hierover.Laat zitten joh.
Eric Gerets, Michel Preud'homme, Louis van Gaal of een andere trainer van dit kaliberquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ok. Wilmots lijkt me nou ook niet iemand die België terug op de voetbalkaart gaat zetten. Wie weet gaat hij verbazen.
Maar goed, wie had jij als bondscoach gewild?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Barbapapamama het volgende:
Wat lijkt die van gaal toch altijd op een duitser
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:ZiggoWebcare twitterde op woensdag 15-08-2012 om 15:04:26@birgitlelieveld Dit komt door een stroomstoring bij het energiebedrijf waardoor onze apparatuur de Ziggo diensten niet over de kabel kan1/2 reageer retweet
twitter:ZiggoWebcare twitterde op woensdag 15-08-2012 om 15:05:01@birgitlelieveld 2/2 sturen. Storing is bekend bij het energiebedrijf. Zodra deze is verholpen, zullen onze diensten weer werken. ^SN reageer retweet
Ziggoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:ZiggoWebcare twitterde op woensdag 15-08-2012 om 15:04:26@birgitlelieveld Dit komt door een stroomstoring bij het energiebedrijf waardoor onze apparatuur de Ziggo diensten niet over de kabel kan1/2 reageer retweet
twitter:ZiggoWebcare twitterde op woensdag 15-08-2012 om 15:05:01@birgitlelieveld 2/2 sturen. Storing is bekend bij het energiebedrijf. Zodra deze is verholpen, zullen onze diensten weer werken. ^SN reageer retweet
Zo, lekkere transfer hoor. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:26 schreef mrstylo het volgende:
http://www.arsenal.com/ne(...)-van-persie-transfer
Griep.
1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Griep.
Mooi duo voorin, Rooney - Van Persie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo, lekkere transfer hoor. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Vooral hoe hij het gaat doen bij een coach die niet als beschermende vader optreed a la Wenger of van Marwijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo, lekkere transfer hoor. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Griep.
godsamme kut jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Griep.
Ik vind het persoonlijk wel origineelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef muzas het volgende:
Wat. De. Neuk.
Schoonspringen met 'sterren'. Serieus?![]()
![]()
En die nicht als presentator.. figures...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Specularium het volgende:
[SBS6] Schoonspringen met Sterren: Gerard Joling als host!
Onzin. De activiteit is anders. Verder verschilt dit weinig van de versies met Dansen, Zingen, Schaatsen, etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:31 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel origineel
Beter dan de zoveelste talentenjacht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef gniffie het volgende:
wat is dit nou weer voor onzin. Sterrenspringen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
pond? ik dacht dat man utd niet verder dan 25m euro wilde
doorgaans goed geinformeerdtwitter:bbcsport_david twitterde op woensdag 15-08-2012 om 20:19:23BREAKING: Man Utd agree £24m deal to sign Robin van Persie from Arsenal. 4-yr deal, terms & medical in next 48 hours #bbcfootball #afc #mufc reageer retweet
Indien hij nog een keer een heel seizoen fit kan blijven...quote:
Munsterman is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef Paxcon het volgende:
24 miljoen? En Munsterman wou 22 voorLuuk de Jong
Beide gewoon regelrecht kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beter dan de zoveelste talentenjacht.
Ik heb liever dit dan de zoveelste keer schaatsen en dansen. Niet dat ik ernaar ga kijken. Wat mij betreft vallen ze allemaal te pletter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Onzin. De activiteit is anders. Verder verschilt dit weinig van de versies met Dansen, Zingen, Schaatsen, etc.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef alors het volgende:
[..]doorgaans goed geinformeerdtwitter:bbcsport_david twitterde op woensdag 15-08-2012 om 20:19:23BREAKING: Man Utd agree £24m deal to sign Robin van Persie from Arsenal. 4-yr deal, terms & medical in next 48 hours #bbcfootball #afc #mufc reageer retweet
ok tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef alors het volgende:
[..]doorgaans goed geinformeerdtwitter:bbcsport_david twitterde op woensdag 15-08-2012 om 20:19:23BREAKING: Man Utd agree £24m deal to sign Robin van Persie from Arsenal. 4-yr deal, terms & medical in next 48 hours #bbcfootball #afc #mufc reageer retweet
Pond hè.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef Paxcon het volgende:
24 miljoen? En Munsterman wou 22 voorLuuk de Jong
Jaahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef alors het volgende:
Idioot veel geld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Bayern heeft Javi Martinez voor 40 miljoen.
4 jaar toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef mrstylo het volgende:
30666775,20 euro voor 1 jarige contract.
quote:
Hij tekent voor 4 jaar. Maar had 1 jarige contract bij Arsenal.quote:
Lachen toch. Hun zien het tenminste wel als derby.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef muzas het volgende:
Die belgen nemen dit echt veel te serieus
Wel de sterspeler en topscorer van een directe concurrent ingelijfd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef mrstylo het volgende:
30666775,20 euro voor 1 jarige contract.
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Is dat ook bij een binnenlandse trasfer?
binnenlands is alleen Nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Het is een internationale transfer, vanuit Feyenoord's oogpunt. Ging hij naar FC Groningen ofzo kreeg Feyenoord geen opleidingsvergoedingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wordt pas leuk als ze weten te winnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachen toch. Hun zien het tenminste wel als derby.
Cityquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef inZanity het volgende:
Had Van Persie liever naar City zien gaan.. Maar wel geld voor Feyenoord, altijd meegenomen.
Word ik geroepen ? :pquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef Adames het volgende:
is bramkvo nog niet langs geweest, of de belgenhater van poppel
geen van persie fan dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef inZanity het volgende:
Had Van Persie liever naar City zien gaan.. Maar wel geld voor Feyenoord, altijd meegenomen.
Waarom ben jij voor koopclubs in het buitenland?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef inZanity het volgende:
Ik ook, maar ik hoop dat België wint, zodat Lowietje wel even de druk voelt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachen toch. Hun zien het tenminste wel als derby.
Spuit 4432432412123.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Persie naar Man Utd trouwens?Jammer, niet de club waar ik hem graag zag.
Ja ik volg niet 24/7 het voetbalnieuws, sorry daarvoor.quote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is een internationale transfer, vanuit Feyenoord's oogpunt. Ging hij naar FC Groningen ofzo kreeg Feyenoord geen opleidingsvergoeding
We doen alles beter, dat steekt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hebben wij wat fout gedaan bij de Belgen ?
Beter zijn.. is afgunstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jawel, al is het de vraag hoe veel Feyenoord krijgt. Voor de UEFA heeft Van Persie namelijk nog een paar jaar als jeugdspeler bij Arsenal gespeeld en een gedeelte van de jeugd is voor Excelsiorquote:
Huh?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor koopclubs in het buitenland?
Niks. Dit is hetzelfde als Utrecht of Ado tegen Ajax; gewoon haten op iets wat veel groter is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
beter zijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef tralalala het volgende:
Dat ziet er gay uit bij die Belgen
Of Ajaxfans die Feyenoord uitfluitenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks. Dit is hetzelfde als Utrecht of Ado tegen Ajax; gewoon haten op iets wat veel groter is.
Daar kent niemand de tekst op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef Bonzai. het volgende:
Dat is oldschool Belgisch, beetje fluiten en vooral niet meezingen met het eigen volkslied.
Ze bestaan toch, feyenoordfans met zelfspot.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Of Ajaxfans die Feyenoord uitfluiten
Haha, goeie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wij zijn beter/groter in een groot aantal opzichten en dat vinden ze niet zo leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze noemen zichzelf duivels, maar ja...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef vuvuzela het volgende:
Wie zijn die in het rood? Heb ze volgens mij nog nooit op een ek of wk gezien??
moet jij niet al in bed liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf duivels, maar ja...
Waarom , VOC-mentaliteit jonge!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:42 schreef Hierro het volgende:
Volkslieden in het voetbal zouden ze moeten afschaffen.
zwarte shirtjes verliezen altijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaan ze shirtjes wisselen vóór de wedstrijd?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Niks mis mee, hij rendeert gewoon hartstikke goed naast een solide verdediging
oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |