Van der Wiel helemaal niet geselecteerd? Raar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie is de 2e RB eigenlijk in de selectie?
Soort Utrecht - Ajaxquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Mocht België winnen dan zal men morgen wel een officiële feestdag hebben of niet soms? Aangezien dit "de wedstrijd van het jaar" is...
Overdrijf niet zo. De match leeft hier wel maar bij een nederlaag gaan we er heus niet kapot van zijn hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Mocht België winnen dan zal men morgen wel een officiële feestdag hebben of niet soms? Aangezien dit "de wedstrijd van het jaar" is...
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:57 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik denk net het omgekeerde.
Nederlands heeft volgens mij meer kwaliteit dan België, zeker nu Kompany en Hazard niet meedoet. Onze coach Marc Wilmots heeft ook 0,0 ervaring en ik heb er geen goed oog in eigenlijk.
1-3
slechte bondscoach. En Kompany is wel een goede leider , maar die is vandaag niet bij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?
speelt ook geen enkele club.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
In dat stadion wil je toch geen seizoenskaart hebben, met zo'n gedrochtelijke atletiekbaan er omheen? Zo sfeerloos.
Hard op zich dat hij er haast als enige niet bij zit maar ik zie hem zeker terugkomen. Die kan wel een stootje hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van der Wiel helemaal niet geselecteerd? Raar.
Yep, niet echt gunstig voor Ajax.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hard op zich dat hij er haast als enige niet bij zit maar ik zie hem zeker terugkomen. Die kan wel stootje hebben.
Bedoelde meer dat van Rhijn dus waarschijnlijk 90 minuten gaat spelen en zondag ook al met moeite de wedstrijd vol maakte en zondag mag die weer.
Best zwaar voor hem.
Een echte reden is er niet denk ik. Enige wat ik kan bedenken is dat er tien jaar geleden iemand een vloek heeft uitgesproken ofzo over de rode duivels maar anders...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?
Ah ok. Kompany wel, fantastische speler en persoonlijkheid vind ik het, maar derest toch niet echt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
slechte bondscoach. En Kompany is wel een goede leider , maar die is vandaag niet bij.
Taalkwestie is het zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |