Van der Wiel helemaal niet geselecteerd? Raar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie is de 2e RB eigenlijk in de selectie?
Soort Utrecht - Ajaxquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Mocht België winnen dan zal men morgen wel een officiële feestdag hebben of niet soms? Aangezien dit "de wedstrijd van het jaar" is...
Overdrijf niet zo. De match leeft hier wel maar bij een nederlaag gaan we er heus niet kapot van zijn hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Mocht België winnen dan zal men morgen wel een officiële feestdag hebben of niet soms? Aangezien dit "de wedstrijd van het jaar" is...
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:57 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik denk net het omgekeerde.
Nederlands heeft volgens mij meer kwaliteit dan België, zeker nu Kompany en Hazard niet meedoet. Onze coach Marc Wilmots heeft ook 0,0 ervaring en ik heb er geen goed oog in eigenlijk.
1-3
slechte bondscoach. En Kompany is wel een goede leider , maar die is vandaag niet bij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?
speelt ook geen enkele club.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
In dat stadion wil je toch geen seizoenskaart hebben, met zo'n gedrochtelijke atletiekbaan er omheen? Zo sfeerloos.
Hard op zich dat hij er haast als enige niet bij zit maar ik zie hem zeker terugkomen. Die kan wel een stootje hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van der Wiel helemaal niet geselecteerd? Raar.
Yep, niet echt gunstig voor Ajax.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hard op zich dat hij er haast als enige niet bij zit maar ik zie hem zeker terugkomen. Die kan wel stootje hebben.
Bedoelde meer dat van Rhijn dus waarschijnlijk 90 minuten gaat spelen en zondag ook al met moeite de wedstrijd vol maakte en zondag mag die weer.
Best zwaar voor hem.
Een echte reden is er niet denk ik. Enige wat ik kan bedenken is dat er tien jaar geleden iemand een vloek heeft uitgesproken ofzo over de rode duivels maar anders...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Ik heb het idee dat er bij het Belgische elftal niet echt volwassen leiders zijn die het boeltje kunnen regelen. Het is nooit echt een geheel bij de Belgen, de laatste 10 jaar dan toch niet. Wat voor reden schuilt hier dan achter? Wallonië/Vlaanderen kwestie of slechte bondscoaches of nog een andere reden?
Ah ok. Kompany wel, fantastische speler en persoonlijkheid vind ik het, maar derest toch niet echt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
slechte bondscoach. En Kompany is wel een goede leider , maar die is vandaag niet bij.
Taalkwestie is het zeker niet.
Ah, jij bent er ook weer met je infantiele comments.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
@TT: niet BMI & De Vrij
Mods op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
Afzetten die handel![]()
Hij heeft het topic geopend, mag hij gewoon zelf weten man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
@TT: niet BMI & De Vrij
Mods op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
Afzetten die handel![]()
Jij dan, met je Ber-liefhebberijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook weer met je infantiele comments.
Dan wordt ie niet publiekelijk voor lul gezet door mr. Baasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef tompsv18 het volgende:
Dit heeft Louis allemaal al gezegd. Hansie vraagt naar de bekende weg.
Ber?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij dan, met je Ber-liefhebberij
Graag een quote waar ik dat gezegd heb?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bert, dat je het 4-3-3 van Gaal slecht vindt
Individueel hebben ze wel veel goede spelers natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef Twiitch het volgende:
Wat zit iedereen België toch op te hemelen, die hebben al jaaaaaaren niks meer laten zien.
De zwerver heeft weer plaats gemaakt voor het lulletje rozewater.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Jan Joost ziet er weer normaal uit.
Je vond mijn comments infantielquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag een quote waar ik dat gezegd heb?
Ok. Wilmots lijkt me nou ook niet iemand die België terug op de voetbalkaart gaat zetten. Wie weet gaat hij verbazen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef bojan het volgende:
[..]
Een echte reden is er niet denk ik. Enige wat ik kan bedenken is dat er tien jaar geleden iemand een vloek heeft uitgesproken ofzo over de rode duivels maar anders...
Vlaanderen/Wallonië kwestie is het ook niet echt, nationaal elftal is het enige wat beide gemeenschappen nog wat naar elkaar toetrekt. Maar ik denk niet dat dat echt leeft binnen de groep. Met Kompany hebben we nu de laatste jaren wel een echte leider maar desondanks toch niet op het EK 2012 geraakt, hopelijk kan hij de ploeg op sleeptouw nemen voor het wk.
En oja, de bondscoach Marc Wilmots is niet echt een ervaren trainer ofzo... heeft alles nog te bewijzen. Het is mij een raadsel waarom deze heer aangesteld hebben.
Net voor het EK had ie een kind gekregen, zal daarom wel wezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zwerver heeft weer plaats gemaakt voor het lulletje rozewater.
Je vond mijn comment, waarin ik zei dat de 4-3-3 van van Gaal geweldig was, infantiel en mongoloïde (iets andere bewoordingen misschien maar daar kwam het op neer)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag een quote waar ik dat gezegd heb?
Dat vind ik nog steeds.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je vond mijn comments infantiel
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Wil ik een keer tv kijken heeft Ziggo geen signalMeer mensen met dit probleem?
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Individueel hebben ze wel veel goede spelers natuurlijk.
hebben ze al jaren. maar ze hebben al bewezen om kut te zijn in een team. ik verwacht er niets van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Individueel hebben ze wel veel goede spelers natuurlijk.
Same met Tele2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij quote mijn comment 2 keerquote:
tweequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
Hoeveel denken jullie dat Huntelaar erin schiet vanavond?
1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
Hij scoort 2 keer vanavond.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
Achja, ik vind het apart als je iemand, die gewoon feiten opnoemt, zonder reden infantiel noemt, en zelf niet met argumenten komt. Al helemaal als mod zijnde.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij quote mijn comment 2 keer
Maar geen behoefte verder om met jou een discussie te voeren hierover.Laat zitten joh.
Eric Gerets, Michel Preud'homme, Louis van Gaal of een andere trainer van dit kaliberquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ok. Wilmots lijkt me nou ook niet iemand die België terug op de voetbalkaart gaat zetten. Wie weet gaat hij verbazen.
Maar goed, wie had jij als bondscoach gewild?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Barbapapamama het volgende:
Wat lijkt die van gaal toch altijd op een duitser
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:ZiggoWebcare twitterde op woensdag 15-08-2012 om 15:04:26@birgitlelieveld Dit komt door een stroomstoring bij het energiebedrijf waardoor onze apparatuur de Ziggo diensten niet over de kabel kan1/2 reageer retweet
twitter:ZiggoWebcare twitterde op woensdag 15-08-2012 om 15:05:01@birgitlelieveld 2/2 sturen. Storing is bekend bij het energiebedrijf. Zodra deze is verholpen, zullen onze diensten weer werken. ^SN reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |