Net zo moeiteloos als de voorgaande 5 jaren?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:51 schreef inZanity het volgende:
Word weer een moeiteloos kampioenschap voor Real.
Nee, net zo moeiteloos als afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zo moeiteloos als de voorgaande 5 jaren?
Dat was wel een bazengoal jaquote:
Aardige statistiek.twitter:MessiStats twitterde op woensdag 15-08-2012 om 14:30:244 days until Barcelona-Sociedad - Last season, Barcelona won 11 of their 28 Liga matches with a 4+ goal margin #fcblive reageer retweet
Ik denk eerder een sinaasappelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt een eitje voor Madrid
Ik gok op SuperDeporquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:51 schreef inZanity het volgende:
Word weer een moeiteloos kampioenschap voor Real.
Ik zit er niet zo mee maar voor mensen die 's ochtends vroeg weer op moeten is het onhaalbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes spannend.. En gelukkig niet om 23:00 (wat een tijden zeg)
Soldadoquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas, Arbeloa, Pepe, Ramos, Coentrao, Lass, Xabi Alonso, Di María, Ozil, Cristiano e Higuaín.
Alves, Joao Pereira, Ricardo Costa, Víctor Ruiz, Mathieu, Tino Costa, Gago, Feghouli, Guardado, Jonas y Soldado.
Wat, gek. Je hebt een afwijkende mening.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:45 schreef inZanity het volgende:
Als je t iemand niet gunt is het Pepe wel.
Pepe
Geen Ibi?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Valdes
Alves Puyol Mascherano Alba
Xavi Busquets Cesc
Pedro Messi tello
Bank: Pinto, Piqué, Adriano, S. Roberto, Iniesta, Alexis, Villa
Snel weg daar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb horrornieuws voor je.
HIJ ZIT NIET BIJ DE SELECTIE
Hij mag weg toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb horrornieuws voor je.
HIJ ZIT NIET BIJ DE SELECTIE
Ik las gisteren ergens dat ie naar een andere club mag uitkijken aangezien hij geen speelkansen gaat krijgen. Weet niet wat daar van waar is.quote:
Hoop het wel. Ibi moet toch wel zo veel mogelijk spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat ie naar een andere club mag uitkijken aangezien hij geen speelkansen gaat krijgen. Weet niet wat daar van waar is.
Logisch. Ben benieuwd welke club hem wil hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, Net als Dos Santos en Fontás
Had ?Arsenal? afgeslagen las ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoop het wel. Ibi moet toch wel zo veel mogelijk spelen.
Liverpool toch? Daarom hebben ze assaidi gehaaldquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ?Arsenal? afgeslagen las ik
Echt? Vond juist een perfecte club voor hem. Vooral met van Persie toen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ?Arsenal? afgeslagen las ik
Oja. My bad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liverpool toch? Daarom hebben ze assaidi gehaald
Naar Italië moet hij niet gaan. Allemaal vieze schoppertjes daar. Past Pepe ook perfect thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt? Vond juist een perfecte club voor hem. Vooral met van Persie toen.
Misschien Italie?Juventus? Milan?
Rare keus, waar denkt hij dan wel te kunnen gaan spelen? Ipv je bij Liverpool te bewijzen wacht hij nu op een een grotere club.quote:
2de helft best wel saai.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe is de wedstrijd tot nu toe, ik kom net thuis?
Dat zag ik net. Real en Barca hebben wel weer een sterkt team, maar het zou toch leuker zijn als er een paar ploegen een klein beetje in de buurt kunnen blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2de helft best wel saai.
Real nu lat
Het staat 1-1, dus in hoeverre blijven ze dan niet in de buurt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zag ik net. Real en Barca hebben wel weer een sterkt team, maar het zou toch leuker zijn als er een paar ploegen een klein beetje in de buurt kunnen blijven.
Ik denk dat hij bedoelt inzake de eindstand van de competitiequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het staat 1-1, dus in hoeverre blijven ze dan niet in de buurt?
Das nog zo ver weg ...quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt inzake de eindstand van de competitie
Dit is pas de eerste wedstrijd en ik zie Madrid nog winnen. Vorig jaar was het gat aan het einde van het seizoen gigantisch.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het staat 1-1, dus in hoeverre blijven ze dan niet in de buurt?
Ja juist, eens kijken wat strak Barcelona presteert in hun 1st wedstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we maar verder kijken rond december/januari
De Spaanse supercup is toch ook in China gespeeld?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Barça zal nu vaker wedstrijden om 12:00 's middags moeten spelen. Want mensen uit china willen ook meekijken, vooral kinderen dan
Je bedoelt de Italiaanse?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Spaanse supercup is toch ook in China gespeeld?
Oh ja die was denk ik. Er werd er laatst een gespeeld, een team wilde eigenlijk niet heengaan omdat ze het te ver vonden.quote:
Dat was Napoli inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ja die was denk ik. Er werd er laatst een gespeeld, een team wilde eigenlijk niet heengaan omdat we het te ver vonden.
Zal wel nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Sierd nog een wedstrijd doet vandaag, Atlético is in ieder geval zijn favoriete club en die moet nog.
Volgens mij moet of moest ie zelf een wedstrijdje spelen met oud Sampdoria tegen oud Barcelonaquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Koeman aanwezig. Ben benieuwd waarom?
neequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef TheFatLady het volgende:
Real 1-1. lol. Wedstrijd helaas niet kunnen zien.
Heeft Mourinho de schuld al aan aan iets gegeven ?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:06 schreef Higuain het volgende:
Ik irriteer me echt aan sommige Barcelona-fans, ze denken al dat ze kampioen zijn en Real degradeert... Nu was dit een heel irriterende wedstrijd ook, 1x de lat geraakt door Pipita Higuaín en 2x een penalty onthouden. Ik bedenk nu geen smoesjes, maar het is wel zo. Complimenten naar Valencia met hun fantastische verdediging. Vooral Pereira was heel goed en hield Ronaldo compleet uit de wedstrijd. Di María had een briljante assist op de 1e goal van Real, maar speelde verder niet echt goed, evenals Özil en Pipita ondanks zijn goal. Volgende week uit naar Getafe, hopelijk heeft Mourinho in die tijd de groep even gerust gesteld, want het is pas de 1e speelronde.![]()
Real Sociedad, maak mijn avond goed. Wil je?
Wat een onzin zegquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:06 schreef Higuain het volgende:
Ik irriteer me echt aan sommige Barcelona-fans, ze denken al dat ze kampioen zijn en Real degradeert... Nu was dit een heel irriterende wedstrijd ook, 1x de lat geraakt door Pipita Higuaín en 2x een penalty onthouden. Ik bedenk nu geen smoesjes, maar het is wel zo. Complimenten naar Valencia met hun fantastische verdediging. Vooral Pereira was heel goed en hield Ronaldo compleet uit de wedstrijd. Di María had een briljante assist op de 1e goal van Real, maar speelde verder niet echt goed, evenals Özil en Pipita ondanks zijn goal. Volgende week uit naar Getafe, hopelijk heeft Mourinho in die tijd de groep even gerust gesteld, want het is pas de 1e speelronde.![]()
Real Sociedad, maak mijn avond goed. Wil je?
Weer niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hi ha ho Real Madrid Valencia 1-1
CR7 heeft het weer niet kunnen waarmaken
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets zeggen? Hou je wel van voetbal?
Ga nu weer een heel seizoen lang discussies uitlokken hoe stom Messi wel niet is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik word wel van andere dingen gek.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:18 schreef TheFatLady het volgende:
Al die swalbes, ik wordt er gek van
Heel even die T weg a.u.b, achter wordquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:18 schreef TheFatLady het volgende:
Al die swalbes, ik wordt er gek van
Huh? Uitlokken? Ik vraag gewoon iets.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nu weer een heel seizoen lang discussies uitlokken hoe stom Messi wel niet is?
Als je na een kwartier spelen pas twee keer hebt gescoord is het niet gek dat er wat kritiek losbarst.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nu weer een heel seizoen lang discussies uitlokken hoe stom Messi wel niet is?
Lang geleden die lagere schoolquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heel even die T weg a.u.b, achter word.
Waarom kijk je dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:
Waarom kan Barcelona nooit eens gewoon voetballen? Altijd maar dat laffe kutspel. Echt Real was een verademing om naar te kijken als je het vergelijkt met dit.
Bij Barca is er een regel dat je eerst 30x moet paassen voordat je op goal mag schieten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:
Waarom kan Barcelona nooit eens gewoon voetballen? Altijd maar dat laffe kutspel. Echt Real was een verademing om naar te kijken als je het vergelijkt met dit.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:
Waarom niet?quote:
Echt he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Barca is er een regel dat je eerst 30x moet paassen voordat je op goal mag schieten.
barcelona hequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:24 schreef chufi het volgende:
Geen geel voor Puyol? Opzettelijk hands?
Heeft zich niet bewezen tijdens de periode dat Tito hem aan het werk wou zien of hij goed genoeg wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:32 schreef Lemsterr het volgende:
Waarom speelt Ibi niet? Die Tello is zo goed nog niet.
Die Tello heeft ook niks bewezen, zal wel spelen omdat ie uit La Masia komt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft zich niet bewezen tijdens de periode dat Tito hem aan het werk wou zien of hij goed genoeg was
Blijkbaar meer dan Ibiquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Die Tello heeft ook niks bewezen, zal wel spelen omdat ie uit La Masia komt.
Die speelt omdat ie beter is. Ibi mag vertrekken, heeft het niet gered bij Barca.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Die Tello heeft ook niks bewezen, zal wel spelen omdat ie uit La Masia komt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:33 schreef Pedroso het volgende:
Wel een verademing om Messi weer te zien voetballen. Die gaat de prijs van Wereldvoetballer van het jaar weer even ophalen binnenkort. By far de beste van de wereld.
Serie Aquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk dat 't weer begonnen is. Volgende week de Serie A & Bundesliga die beginnen
Pedro is wel beter denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Lemsterr het volgende:
Is toch veel beter dan Tello, Pedro en Cuenca
De laatste jaren wordt daar ook wel leuk gespeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Serie A
Zelfs Italianen kijken daar niet naar
Juventus heeft een sterk teamquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste jaren wordt daar ook wel leuk gespeeld.
Mja maar daar doen ze nog steeds erg vaak aan metsjfiksingquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste jaren wordt daar ook wel leuk gespeeld.
Ik dacht dat je liep te dollen met je Real en Ronaldo, maar je wou toch niet zeggen dat jet allemaal meent he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat er maar één iemand voor die prijs in aanmerking komt: Ronaldo.
Heb je afgelopen seizoen + EK onder een steen geleefd ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik dacht dat je liep te dollen met je Real en Ronaldo, maar je wou toch niet zeggen dat jet allemaal meent he.
Leuke voetballer inderdaad die Ronaldo maar meer dan een 2e prijs bij de Wereldvoetballer van het jaar verkiezing zit er niet in voor 'm. Is al jaren zo en zal zo blijven ook.
Maar geeft niet, als z'n haar maar goed zit.
Toppers zijn wel leuk om te kijken, maar de rest is niet om aan te gluren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Serie A
Zelfs Italianen kijken daar niet naar
Stadions zijn ook continu half/driekwart leeg. Gewoon 0 sfeer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toppers zijn wel leuk om te kijken, maar de rest is niet om aan te gluren.
Nee. Speelde nu eens goed op een eindtoernooi met als beste wedstrijd tegen Oranje. Maar ja wat wil je, met vd Wiel die bij hem stond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je afgelopen seizoen + EK onder een steen geleefd ofzo?
En Messi heeft nog nooit wat laten zien bij het nationale elftal.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee. Speelde nu eens goed op een eindtoernooi met als beste wedstrijd tegen Oranje. Maar ja wat wil je, met vd Wiel die bij hem stond.
Tel mee hoeveel Messi er nu weer gaat scoren ? Vorig jaar 50 (!), heeft er nu alweer 2 inleggen in 1 helft.
Zou Ajax goed kunnen gebruiken hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef Pedroso het volgende:
Die Tello, die was toch ook in beeld om te verhuren aan Ajax ?
Hoeven we niet, wij hebben Sana !
Ben ik met je eens, Messi heeft nog niet veel laten zien in het nationaal team. Bij Barca des te meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Messi heeft nog nooit wat laten zien bij het nationale elftal.
Volgens mij is Real toch echt kampioen geworden vorig jaar, dus al schiet MEssi er 100 in als je geen kampioen word heb je er alsnog geen fuck aan.
Messi kan aardig voetballen, zolang ie Iniesta en Xavi in z'n rug heeft staan. Maar komt bij lange na niet in de buurt van een geweldenaar als Ronaldo die zich al lang en breed overal heeft bewezen en vele malen completer is.
Neejohquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zou Ajax goed kunnen gebruiken hoor
Het is wel heel spannend, de discussie is pas 3.000 keer gevoerd met steeds maar dezelfde argumenten. Je denkt toch iedere keer weer, zal er nu een nieuw argument komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog popcorn nodig voor een spannende ''Wie is beter''? Discussie?
Welke discussie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog popcorn nodig voor een spannende ''Wie is beter''? Discussie?
Ooit zal het gebeuren. Ik ga maar voor het bakkie pleur ipv het eindeloze gekibbelquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel heel spannend, de discussie is pas 3.000 keer gevoerd met steeds maar dezelfde argumenten. Je denkt toch iedere keer weer, zal er nu een nieuw argument komen.
Er moet toch eens iemand gaan opgeven, en in het heetst van de strijd wil niemand dat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel heel spannend, de discussie is pas 3.000 keer gevoerd met steeds maar dezelfde argumenten. Je denkt toch iedere keer weer, zal er nu een nieuw argument komen.
Daarom zeg ik ook Messi is een aardige voetballer met Iniesta en Xavi in z'n rug. Maar hem vergelijken met Ronaldo is lachwekkend, iedereen met ook maar een beetje voetbalverstand weet dat Ronaldo veel beter is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, Messi heeft nog niet veel laten zien in het nationaal team. Bij Barca des te meer.
Maar als jij blij wordt van Ronaldo en ik van Messi dan zijn we allebei blij, toch ?
Wat jij wil.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook Messi is een aardige voetballer met Iniesta en Xavi in z'n rug. Maar hem vergelijken met Ronaldo is lachwekkend, iedereen met ook maar een beetje voetbalverstand weet dat Ronaldo veel beter is.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke discussie?
Als het nou twee spelers waren die dicht bij elkaar liggen kan ik me voorstellen dat er sprake is van een discussie. Maar het verschil is gewoon te groot. Messi is zoveel beter dat van een echte discussie allang geen sprake meer is.
Volgens mij speelt Xavi toch echt gewoon mee?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:50 schreef TheFatLady het volgende:
Messi is vanavond nergens zonder Iniesta
Goede trollquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
![]()
Blijft toch grappig die Messi-fappers. Altijd maar roepen dat Messi beter is. Maar ik heb werkelijk nog nooit een argument gehoord, kan ook niet want het is ook nergens op gebaseerd. Geeft maar weer eens aan dat Messi/Barca-fappers totaal niet serieus te nemen zijn en dat er van enige objectiviteit geen enkele sprake is.
Dank jequote:
Zullen ze toch echt eerst moeten degraderen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Feliciteer hier Barcelona met het landskampioenschap.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos naar zo'n groot voetballer.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos naar zo'n groot voetballer.
Met iedereen onderuit schoppenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eén van de beste CV's van de wereld.
Onzin. Is af en toe een tikkeltje hard maar is ondanks dat, of misschien juist wel daardoor een van de beste verdedigers ter wereld.quote:
Ben je bezig met een workshop voor stand-up comedian?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Is af en toe een tikkeltje hard maar is ondanks dat, of misschien juist wel daardoor een van de beste verdedigers ter wereld.
Misschien moet jij een workshop voetbalverstand gaan volgen. Al zal het weinig helpen waarschijnlijk..quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben je bezig met een workshop voor stand-up comedian?
Ik ben supporter van Ajax, geen voetbalkenner, dat ambieer ik ook niet en zal nimmer verkondigen dat ik veel verstand van voetbal heb, dus waar heb je het over?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien moet jij een workshop voetbalverstand gaan volgen. Al zal het weinig helpen waarschijnlijk..
Dat blijkt ook wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
geen voetbalkenner, dat ambieer ik ook niet en zal nimmer verkondigen dat ik veel verstand van voetbal heb,
Jaquote:
Ik dacht eerst dat hij zich verstapte.quote:
Tja, welke boodschap dan ook, blijft dom.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
Het is pas echt dom als je al geel hebt
En daar is de bal al een tijdje weg zo te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:45 schreef Strani het volgende:
Foto van het zogenaamde buitenspel van Soldado:
[ afbeelding ]
Madrid heeft nog mazzel gehad dus.
Kan je nagaan. Ook absurd dat de televisie maar geen goede replay wilde laten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En daar is de bal al een tijdje weg zo te zien.
Bij vlagen speelden ze weer heel leuk. Voor een eerste wedstrijd vond ik dit prima.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Goed resultaat, redelijk goed voetbal. 2 x Messi.
Ben weer tevreden
Ik ben ook voor Real en groot fan van CR7, maar zeggen dat je niet van voetbal houdt omdat je Messi top vind is het domste wat ooit gezegd is hier denk ik. Wat een wereldtopper.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Karma is a bitch motherfucker!quote:De Portugese verdediger Pepe wordt in het ziekenhuis nauwlettend in de gaten gehouden. De international van Real Madrid kwam zondagavond tijdens de competitiewedstrijd tegen Valencia hard in botsing met ploeggenoot Iker Casillas.
De medische staf van de Spaanse kampioen vreesde hersenletsel toen Pepe daarna niet meer helder overkwam. In het ziekenhuis van La Paz werd Pepe grondig onderzocht. Daaruit kwam geen grote schade aan het licht, zo maakte Real Madrid maandag bekend. De spijkerharde verdediger gaat in de loop van de dag weer door de scanner voor nieuwe onderzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |