Ik denk dat hij bedoelt inzake de eindstand van de competitiequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het staat 1-1, dus in hoeverre blijven ze dan niet in de buurt?

Das nog zo ver weg ...quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt inzake de eindstand van de competitie

Dit is pas de eerste wedstrijd en ik zie Madrid nog winnen. Vorig jaar was het gat aan het einde van het seizoen gigantisch.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het staat 1-1, dus in hoeverre blijven ze dan niet in de buurt?

Ja juist, eens kijken wat strak Barcelona presteert in hun 1st wedstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we maar verder kijken rond december/januari

De Spaanse supercup is toch ook in China gespeeld?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Barça zal nu vaker wedstrijden om 12:00 's middags moeten spelen. Want mensen uit china willen ook meekijken, vooral kinderen dan

Je bedoelt de Italiaanse?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Spaanse supercup is toch ook in China gespeeld?

Oh ja die was denk ik. Er werd er laatst een gespeeld, een team wilde eigenlijk niet heengaan omdat ze het te ver vonden.quote:

Dat was Napoli inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ja die was denk ik. Er werd er laatst een gespeeld, een team wilde eigenlijk niet heengaan omdat we het te ver vonden.

Zal wel nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Sierd nog een wedstrijd doet vandaag, Atlético is in ieder geval zijn favoriete club en die moet nog.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |