Net zo moeiteloos als de voorgaande 5 jaren?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:51 schreef inZanity het volgende:
Word weer een moeiteloos kampioenschap voor Real.
Nee, net zo moeiteloos als afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zo moeiteloos als de voorgaande 5 jaren?
Dat was wel een bazengoal jaquote:
Aardige statistiek.twitter:MessiStats twitterde op woensdag 15-08-2012 om 14:30:244 days until Barcelona-Sociedad - Last season, Barcelona won 11 of their 28 Liga matches with a 4+ goal margin #fcblive reageer retweet
Ik denk eerder een sinaasappelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt een eitje voor Madrid
Ik gok op SuperDeporquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:51 schreef inZanity het volgende:
Word weer een moeiteloos kampioenschap voor Real.
Ik zit er niet zo mee maar voor mensen die 's ochtends vroeg weer op moeten is het onhaalbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes spannend.. En gelukkig niet om 23:00 (wat een tijden zeg)
Soldadoquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas, Arbeloa, Pepe, Ramos, Coentrao, Lass, Xabi Alonso, Di María, Ozil, Cristiano e Higuaín.
Alves, Joao Pereira, Ricardo Costa, Víctor Ruiz, Mathieu, Tino Costa, Gago, Feghouli, Guardado, Jonas y Soldado.
Wat, gek. Je hebt een afwijkende mening.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:45 schreef inZanity het volgende:
Als je t iemand niet gunt is het Pepe wel.
Pepe
Geen Ibi?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Valdes
Alves Puyol Mascherano Alba
Xavi Busquets Cesc
Pedro Messi tello
Bank: Pinto, Piqué, Adriano, S. Roberto, Iniesta, Alexis, Villa
Snel weg daar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb horrornieuws voor je.
HIJ ZIT NIET BIJ DE SELECTIE
Hij mag weg toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb horrornieuws voor je.
HIJ ZIT NIET BIJ DE SELECTIE
Ik las gisteren ergens dat ie naar een andere club mag uitkijken aangezien hij geen speelkansen gaat krijgen. Weet niet wat daar van waar is.quote:
Hoop het wel. Ibi moet toch wel zo veel mogelijk spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat ie naar een andere club mag uitkijken aangezien hij geen speelkansen gaat krijgen. Weet niet wat daar van waar is.
Logisch. Ben benieuwd welke club hem wil hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, Net als Dos Santos en Fontás
Had ?Arsenal? afgeslagen las ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoop het wel. Ibi moet toch wel zo veel mogelijk spelen.
Liverpool toch? Daarom hebben ze assaidi gehaaldquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ?Arsenal? afgeslagen las ik
Echt? Vond juist een perfecte club voor hem. Vooral met van Persie toen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ?Arsenal? afgeslagen las ik
Oja. My bad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liverpool toch? Daarom hebben ze assaidi gehaald
Naar Italië moet hij niet gaan. Allemaal vieze schoppertjes daar. Past Pepe ook perfect thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt? Vond juist een perfecte club voor hem. Vooral met van Persie toen.
Misschien Italie?Juventus? Milan?
Rare keus, waar denkt hij dan wel te kunnen gaan spelen? Ipv je bij Liverpool te bewijzen wacht hij nu op een een grotere club.quote:
2de helft best wel saai.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe is de wedstrijd tot nu toe, ik kom net thuis?
Dat zag ik net. Real en Barca hebben wel weer een sterkt team, maar het zou toch leuker zijn als er een paar ploegen een klein beetje in de buurt kunnen blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2de helft best wel saai.
Real nu lat
Het staat 1-1, dus in hoeverre blijven ze dan niet in de buurt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zag ik net. Real en Barca hebben wel weer een sterkt team, maar het zou toch leuker zijn als er een paar ploegen een klein beetje in de buurt kunnen blijven.
Ik denk dat hij bedoelt inzake de eindstand van de competitiequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het staat 1-1, dus in hoeverre blijven ze dan niet in de buurt?
Das nog zo ver weg ...quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt inzake de eindstand van de competitie
Dit is pas de eerste wedstrijd en ik zie Madrid nog winnen. Vorig jaar was het gat aan het einde van het seizoen gigantisch.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het staat 1-1, dus in hoeverre blijven ze dan niet in de buurt?
Ja juist, eens kijken wat strak Barcelona presteert in hun 1st wedstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we maar verder kijken rond december/januari
De Spaanse supercup is toch ook in China gespeeld?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Barça zal nu vaker wedstrijden om 12:00 's middags moeten spelen. Want mensen uit china willen ook meekijken, vooral kinderen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |