Je bedoelt de Italiaanse?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Spaanse supercup is toch ook in China gespeeld?
Oh ja die was denk ik. Er werd er laatst een gespeeld, een team wilde eigenlijk niet heengaan omdat ze het te ver vonden.quote:
Dat was Napoli inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ja die was denk ik. Er werd er laatst een gespeeld, een team wilde eigenlijk niet heengaan omdat we het te ver vonden.
Zal wel nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Sierd nog een wedstrijd doet vandaag, Atlético is in ieder geval zijn favoriete club en die moet nog.
Volgens mij moet of moest ie zelf een wedstrijdje spelen met oud Sampdoria tegen oud Barcelonaquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Koeman aanwezig. Ben benieuwd waarom?
neequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef TheFatLady het volgende:
Real 1-1. lol. Wedstrijd helaas niet kunnen zien.
Heeft Mourinho de schuld al aan aan iets gegeven ?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:06 schreef Higuain het volgende:
Ik irriteer me echt aan sommige Barcelona-fans, ze denken al dat ze kampioen zijn en Real degradeert... Nu was dit een heel irriterende wedstrijd ook, 1x de lat geraakt door Pipita Higuaín en 2x een penalty onthouden. Ik bedenk nu geen smoesjes, maar het is wel zo. Complimenten naar Valencia met hun fantastische verdediging. Vooral Pereira was heel goed en hield Ronaldo compleet uit de wedstrijd. Di María had een briljante assist op de 1e goal van Real, maar speelde verder niet echt goed, evenals Özil en Pipita ondanks zijn goal. Volgende week uit naar Getafe, hopelijk heeft Mourinho in die tijd de groep even gerust gesteld, want het is pas de 1e speelronde.![]()
Real Sociedad, maak mijn avond goed. Wil je?
Wat een onzin zegquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:06 schreef Higuain het volgende:
Ik irriteer me echt aan sommige Barcelona-fans, ze denken al dat ze kampioen zijn en Real degradeert... Nu was dit een heel irriterende wedstrijd ook, 1x de lat geraakt door Pipita Higuaín en 2x een penalty onthouden. Ik bedenk nu geen smoesjes, maar het is wel zo. Complimenten naar Valencia met hun fantastische verdediging. Vooral Pereira was heel goed en hield Ronaldo compleet uit de wedstrijd. Di María had een briljante assist op de 1e goal van Real, maar speelde verder niet echt goed, evenals Özil en Pipita ondanks zijn goal. Volgende week uit naar Getafe, hopelijk heeft Mourinho in die tijd de groep even gerust gesteld, want het is pas de 1e speelronde.![]()
Real Sociedad, maak mijn avond goed. Wil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |