quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos naar zo'n groot voetballer.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos naar zo'n groot voetballer.
Met iedereen onderuit schoppenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eén van de beste CV's van de wereld.
Onzin. Is af en toe een tikkeltje hard maar is ondanks dat, of misschien juist wel daardoor een van de beste verdedigers ter wereld.quote:
Ben je bezig met een workshop voor stand-up comedian?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Is af en toe een tikkeltje hard maar is ondanks dat, of misschien juist wel daardoor een van de beste verdedigers ter wereld.
Misschien moet jij een workshop voetbalverstand gaan volgen. Al zal het weinig helpen waarschijnlijk..quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben je bezig met een workshop voor stand-up comedian?
Ik ben supporter van Ajax, geen voetbalkenner, dat ambieer ik ook niet en zal nimmer verkondigen dat ik veel verstand van voetbal heb, dus waar heb je het over?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien moet jij een workshop voetbalverstand gaan volgen. Al zal het weinig helpen waarschijnlijk..
Dat blijkt ook wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
geen voetbalkenner, dat ambieer ik ook niet en zal nimmer verkondigen dat ik veel verstand van voetbal heb,
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |