Ik dacht eerst dat hij zich verstapte.quote:
Tja, welke boodschap dan ook, blijft dom.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
Het is pas echt dom als je al geel hebt
En daar is de bal al een tijdje weg zo te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:45 schreef Strani het volgende:
Foto van het zogenaamde buitenspel van Soldado:
[ afbeelding ]
Madrid heeft nog mazzel gehad dus.
Kan je nagaan. Ook absurd dat de televisie maar geen goede replay wilde laten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En daar is de bal al een tijdje weg zo te zien.
Bij vlagen speelden ze weer heel leuk. Voor een eerste wedstrijd vond ik dit prima.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Goed resultaat, redelijk goed voetbal. 2 x Messi.
Ben weer tevreden
Ik ben ook voor Real en groot fan van CR7, maar zeggen dat je niet van voetbal houdt omdat je Messi top vind is het domste wat ooit gezegd is hier denk ik. Wat een wereldtopper.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets zeggen? Hou je wel van voetbal?
Karma is a bitch motherfucker!quote:De Portugese verdediger Pepe wordt in het ziekenhuis nauwlettend in de gaten gehouden. De international van Real Madrid kwam zondagavond tijdens de competitiewedstrijd tegen Valencia hard in botsing met ploeggenoot Iker Casillas.
De medische staf van de Spaanse kampioen vreesde hersenletsel toen Pepe daarna niet meer helder overkwam. In het ziekenhuis van La Paz werd Pepe grondig onderzocht. Daaruit kwam geen grote schade aan het licht, zo maakte Real Madrid maandag bekend. De spijkerharde verdediger gaat in de loop van de dag weer door de scanner voor nieuwe onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |