Pedro is wel beter denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Lemsterr het volgende:
Is toch veel beter dan Tello, Pedro en Cuenca
De laatste jaren wordt daar ook wel leuk gespeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Serie A
Zelfs Italianen kijken daar niet naar
Juventus heeft een sterk teamquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste jaren wordt daar ook wel leuk gespeeld.
Mja maar daar doen ze nog steeds erg vaak aan metsjfiksingquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste jaren wordt daar ook wel leuk gespeeld.
Ik dacht dat je liep te dollen met je Real en Ronaldo, maar je wou toch niet zeggen dat jet allemaal meent he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat er maar één iemand voor die prijs in aanmerking komt: Ronaldo.
Heb je afgelopen seizoen + EK onder een steen geleefd ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik dacht dat je liep te dollen met je Real en Ronaldo, maar je wou toch niet zeggen dat jet allemaal meent he.
Leuke voetballer inderdaad die Ronaldo maar meer dan een 2e prijs bij de Wereldvoetballer van het jaar verkiezing zit er niet in voor 'm. Is al jaren zo en zal zo blijven ook.
Maar geeft niet, als z'n haar maar goed zit.
Toppers zijn wel leuk om te kijken, maar de rest is niet om aan te gluren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Serie A
Zelfs Italianen kijken daar niet naar
Stadions zijn ook continu half/driekwart leeg. Gewoon 0 sfeer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toppers zijn wel leuk om te kijken, maar de rest is niet om aan te gluren.
Nee. Speelde nu eens goed op een eindtoernooi met als beste wedstrijd tegen Oranje. Maar ja wat wil je, met vd Wiel die bij hem stond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je afgelopen seizoen + EK onder een steen geleefd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |