ik heb een grote hekel aan taalnazisquote:
nazi'squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb een grote hekel aan taalnazis
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm en regen... lekker joh, bespaardt je weer een douche met dat benauwde weer.
Het is niet echt meer mogelijk om daar te trollen. Die club is één grote troll van zichzelf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is toch fatoe om PSV kneusjes boos te maken
Bespaart.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm en regen... lekker joh, bespaard je weer een douche met dat benauwde weer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik was sneller, faalhaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet echt meer mogelijk om daar te trollen. Die club is één grote troll van zichzelf.
[..]
Bespaart.
kudquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet hoofdletter en punt.
Volgens het nos net keiwarm. Niet zo warm als in de ovens van Auschwitz maar goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://meldpuntoverlast.eu/soort-mensen/taalnazis/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Die is wel erg ja... Bij dit soort fouten vind ik grammar nazi's niet erg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet echt meer mogelijk om daar te trollen. Die club is één grote troll van zichzelf.
[..]
Bespaart.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm en regen... lekker joh, bespaard je weer een douche met dat benauwde weer.
CPU underclocken (of eerst gewoon temperatuur in de gaten houden van je case of het uberhaubt wel te warm word)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
kut kut godvergodverdomme mn Casefan aan de zijkant is ermee uitgescheden
iemand een tijdelijk replacement idee?
Die is ook tof, ik vind die stemmen altijd gaafquote:
Alle taalvoudjes zijn erg. Kut analfabetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel erg ja... Bij dit soort fouten vind ik grammar nazi's niet erg.
Geestigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach joh, mijn spreekwoorden zijn tenminste kloppendt
als ik een uurtje dayz speel tript mn computer met 100 beeps tot ik m afsluitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
CPU underclocken (of eerst gewoon temperatuur in de gaten houden van je case of het uberhaubt wel te warm word)
Mijn laptop (vorig jaar september gekocht) wordt echt fokking heet van alleen al FMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef Cara het volgende:
[..]
als ik een uurtje dayz speel tript mn computer met 100 beeps tot ik m afsluit
Mijn laptop trekt fok & irc tegelijkertijd met moeitequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mijn laptop (vorig jaar september gekocht) wordt echt fokking heet van alleen al FM
Mijn PC sluit automatisch af als mijn CPU boven de 75graden komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef Cara het volgende:
[..]
als ik een uurtje dayz speel tript mn computer met 100 beeps tot ik m afsluit
en daar betalen we dan meer dan een paar honderd euro voor :/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn laptop trekt fok & irc tegelijkertijd met moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |