Gek genoeg kan ik dit nog wel redelijk waarderen. Al zou ik op een hele avond waarschijnlijk alsnog gek worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ook verschillende soorten hardstyle
Alle goede hardstyle tracks zijn oud. Imo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wat net voorbij kwam, dat zei ik toch ?
Oudquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle goede hardstyle tracks zijn oud. Imo.
Deze is nieuw & goed vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle goede hardstyle tracks zijn oud. Imo.
Niet verkeerd, alleen jammer dat de bass zo kk nep is.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
kut kut godvergodverdomme mn Casefan aan de zijkant is ermee uitgescheden
iemand een tijdelijk replacement idee?
Iets genuanceerder, ik snap die muziek met zo lomp veel bas niet. Met een paar pillen in de mik, okay, maar om nou zo naar te luisteren achter je pc... Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet verkeerd, alleen jammer dat de bass zo kk nep is.
Toen BF2 net uit kwam werd m'n pc te warm en heb ik 2 maanden met een half open kast en een kamerventilator ernaast gegamedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
kut kut godvergodverdomme mn Casefan aan de zijkant is ermee uitgescheden
iemand een tijdelijk replacement idee?
AChter mn pc luister ik er ook niet echt naar. Al klinkt het wel vet om ff 1 nummer super hard te draaien met mn subwooferquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Iets genuanceerder, ik snap die muziek met zo lomp veel bas niet. Met een paar pillen in de mik, okay, maar om nou zo naar te luisteren achter je pc... Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |