Er een hebben is fijn, maar als je weinig buiten Eindhoven komt en geen problemen met fietsen hebt is het goed te doen. Komt wel komt wel..quote:
Ik heb mijn rijbewijs ook pas op mijn eind 20e gehaald, en daarvoor dacht ik ook dat ik het niet nodig had. met OV naar school enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er een hebben is fijn, maar als je weinig buiten Eindhoven komt en geen problemen met fietsen hebt is het goed te doen. Komt wel komt wel..
Duw jij de auto naar het station, rij ik mezelf wel naar huisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er een hebben is fijn, maar als je weinig buiten Eindhoven komt en geen problemen met fietsen hebt is het goed te doen. Komt wel komt wel..
Pleuris hekel aan het OV. Fietste altijd 100+km per week gemiddeld om op school te komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs ook pas op mijn eind 20e gehaald, en daarvoor dacht ik ook dat ik het niet nodig had. met OV naar school enzo.
Maar het is gewoon zwaar relaxed als je hem hebt, je kan overal heen, wanneer je er heen wil.![]()
Pure vrijheid gewoon.
Als ik een auto zou hebben wel ja. Ouders gaan morgen op vakantie met de fiets though dus kan die een tijdje lenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs ook pas op mijn eind 20e gehaald, en daarvoor dacht ik ook dat ik het niet nodig had. met OV naar school enzo.
Maar het is gewoon zwaar relaxed als je hem hebt, je kan overal heen, wanneer je er heen wil.![]()
Pure vrijheid gewoon.
Ook tof jaquote:
Hehe. Brennan Heart maakt wel toffe melodietjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook tof jaook wel van toepassing op mij , zet hem vaak op als ik moet haasten
Redelijk oud, maar dat mag de criteria niet zijn eigenlijk. Daar alles wat voorbij kwam redelijk gedateerd isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:03 schreef Smoofie het volgende:
Face the enemy vinden jullie zeker mindeR?
Ja, maar ook verschillende soorten hardstylequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Redelijk oud, maar dat mag de criteria niet zijn eigenlijk. Daar alles wat voorbij kwam redelijk gedateerd is
Uhu, Face the enemy is wel tof opzich.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ook verschillende soorten hardstyle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |