Daarom zei ik dat 16 al te oud was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15, als ze 16 zijn wordt het al te legaal en gaat de spanning van een relatie er toch wel af.
Paon pesten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vakantie.
[..]
Krijg je gelijk een permban.
Mijn excuses dat ik door mijn eigen incompetentie jouw smaak voor vrouwen in twijfel trok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat 16 al te oud was.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Ga trollen in het PSV of Ajax topic, en scheld veel met kanker en refereer veel naar WWII .
We hebben dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik door mijn eigen incompetentie jouw smaak voor vrouwen in twijfel trok.
Is niets bijzonders aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je "naaktfoto's van Yvonne" spytoolen?
Ik maakte fatoe man. Sowieso een beetje een kansloos idee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Ga trollen in het PSV of Ajax topic, en scheld veel met kanker en refereer veel naar WWII .
Goedzo al is fatoe wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maakte fatoe man. Sowieso een beetje een kansloos idee.
jouw*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Cara het volgende:
Pik een gehate user en zorg ervoor dat ie zich de rest van zn leven waardeloos voelt om jou opmerkingen. moet te doen zijn
Bedoel meer dat foto's tegen vallen. Je ziet maar kwart.quote:
Het is toch fatoe om PSV kneusjes boos te makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maakte fatoe man. Sowieso een beetje een kansloos idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |