dat werkt toch voor geen meter? het lijkt me dat die fan bedoeld is voor circulatie IN de kast, niet buiten de kast?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen BF2 net uit kwam werd m'n pc te warm en heb ik 2 maanden met een half open kast en een kamerventilator ernaast gegamed
Tarado of Raja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
Ik de oudste? nee joh
[..]
dat werkt toch voor geen meter? het lijkt me dat die fan bedoeld is voor circulatie IN de kast, niet buiten de kast?
Zit in de trein maar zal eens proberenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Dit is wel gewoon een chill nummer om achter je PC te luisteren.
J0rdiii is wel de meeste anonieme onder het kopje 'prachtusers, wellicht is hij de 70 wel gepasseerd?quote:
Je kunt gewoon een ventilator voor je PC zetten en die gebruiken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
Ik de oudste? nee joh
[..]
dat werkt toch voor geen meter? het lijkt me dat die fan bedoeld is voor circulatie IN de kast, niet buiten de kast?
Als je PC kast open is en er dan een fan op zet werkt dat primaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
Ik de oudste? nee joh
[..]
Ik ben ook al te oud, stiekemquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii is wel de meeste anonieme onder het kopje 'prachtusers, wellicht is hij de 70 wel gepasseerd?
zo'n groot ding circuleert sowieso wel. Werkte als een tiet. Ook volgens speedfan. Jammer van de herriequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
Ik de oudste? nee joh
[..]
We're starting to behavequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdje geleden dat er iemand is gebanned, goede zaak.
Goede tekst ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Dit is wel gewoon een chill nummer om achter je PC te luisteren.
j0rdiiii denk ik dat hij tussen de 20 en de 25 is. Misschien 18 of 19quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii is wel de meeste anonieme onder het kopje 'prachtusers, wellicht is hij de 70 wel gepasseerd?
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Voor zaterdag maar eens een 2 weken ban pakken, eens uitpluizen waar ik het aan ga verdienen.
Ik zeg naaktfoto's van Yvonne.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Voor zaterdag maar eens een 2 weken ban pakken, eens uitpluizen waar ik het aan ga verdienen.
Daarom zei ik dat 16 al te oud was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15, als ze 16 zijn wordt het al te legaal en gaat de spanning van een relatie er toch wel af.
Paon pesten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vakantie.
[..]
Krijg je gelijk een permban.
Mijn excuses dat ik door mijn eigen incompetentie jouw smaak voor vrouwen in twijfel trok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat 16 al te oud was.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Ga trollen in het PSV of Ajax topic, en scheld veel met kanker en refereer veel naar WWII .
We hebben dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik door mijn eigen incompetentie jouw smaak voor vrouwen in twijfel trok.
Is niets bijzonders aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je "naaktfoto's van Yvonne" spytoolen?
Ik maakte fatoe man. Sowieso een beetje een kansloos idee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Ga trollen in het PSV of Ajax topic, en scheld veel met kanker en refereer veel naar WWII .
Goedzo al is fatoe wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maakte fatoe man. Sowieso een beetje een kansloos idee.
jouw*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Cara het volgende:
Pik een gehate user en zorg ervoor dat ie zich de rest van zn leven waardeloos voelt om jou opmerkingen. moet te doen zijn
Bedoel meer dat foto's tegen vallen. Je ziet maar kwart.quote:
Het is toch fatoe om PSV kneusjes boos te makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maakte fatoe man. Sowieso een beetje een kansloos idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |