ik heb een grote hekel aan taalnazisquote:
nazi'squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb een grote hekel aan taalnazis
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm en regen... lekker joh, bespaardt je weer een douche met dat benauwde weer.
Het is niet echt meer mogelijk om daar te trollen. Die club is één grote troll van zichzelf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is toch fatoe om PSV kneusjes boos te maken
Bespaart.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm en regen... lekker joh, bespaard je weer een douche met dat benauwde weer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik was sneller, faalhaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet echt meer mogelijk om daar te trollen. Die club is één grote troll van zichzelf.
[..]
Bespaart.
kudquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet hoofdletter en punt.
Volgens het nos net keiwarm. Niet zo warm als in de ovens van Auschwitz maar goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://meldpuntoverlast.eu/soort-mensen/taalnazis/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Die is wel erg ja... Bij dit soort fouten vind ik grammar nazi's niet erg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet echt meer mogelijk om daar te trollen. Die club is één grote troll van zichzelf.
[..]
Bespaart.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm en regen... lekker joh, bespaard je weer een douche met dat benauwde weer.
CPU underclocken (of eerst gewoon temperatuur in de gaten houden van je case of het uberhaubt wel te warm word)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
kut kut godvergodverdomme mn Casefan aan de zijkant is ermee uitgescheden
iemand een tijdelijk replacement idee?
Die is ook tof, ik vind die stemmen altijd gaafquote:
Alle taalvoudjes zijn erg. Kut analfabetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel erg ja... Bij dit soort fouten vind ik grammar nazi's niet erg.
Geestigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach joh, mijn spreekwoorden zijn tenminste kloppendt
als ik een uurtje dayz speel tript mn computer met 100 beeps tot ik m afsluitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
CPU underclocken (of eerst gewoon temperatuur in de gaten houden van je case of het uberhaubt wel te warm word)
Mijn laptop (vorig jaar september gekocht) wordt echt fokking heet van alleen al FMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef Cara het volgende:
[..]
als ik een uurtje dayz speel tript mn computer met 100 beeps tot ik m afsluit
Mijn laptop trekt fok & irc tegelijkertijd met moeitequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mijn laptop (vorig jaar september gekocht) wordt echt fokking heet van alleen al FM
Mijn PC sluit automatisch af als mijn CPU boven de 75graden komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef Cara het volgende:
[..]
als ik een uurtje dayz speel tript mn computer met 100 beeps tot ik m afsluit
en daar betalen we dan meer dan een paar honderd euro voor :/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn laptop trekt fok & irc tegelijkertijd met moeite
het is duidelijk mn grafische kaart overheat als ik wat speel want de case fan is kapotquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn PC sluit automatisch af als mijn CPU boven de 75graden komt.
Maar google dan een keer die beeps om te kijken wat het is en installeer software om je temperatuur van je cpu/gpu/kast te checken.
Everest is wel een goed programma daarvoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn PC sluit automatisch af als mijn CPU boven de 75graden komt.
Maar google dan een keer die beeps om te kijken wat het is en installeer software om je temperatuur van je cpu/gpu/kast te checken.
Heb je geen actieve koeling op je kaart?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Cara het volgende:
[..]
het is duidelijk mn grafische kaart overheat als ik wat speel want de case fan is kapot
Heb ik ook is top jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Everest is wel een goed programma daarvoor.
die sidefan stond er recht opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je geen actieve koeling op je kaart?
CPU 37 graden (stock/boxed cooler)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik durf niet eens naar mn CPU temp te kijke nu
Zit meestal een heatsink op dat goed genoeg zou moeten werken en de nieuwere/duurdere VGA's (is allang hoor) hebben een eigen fan erop zitten.quote:
Tegen belgië, wat een lefgozert.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/406978-van-gaal-heeft-geen-geheimen.html
Wat een held![]()
Noemt ook gewoon zijn wissels op
En stressed?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
CPU 37 graden (stock/boxed cooler)
GPU 65
HDD #1 22
HDD #2 28
Kijk je naar CPU of Core temp?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
CPU 37 graden (stock/boxed cooler)
GPU 65
HDD #1 22
HDD #2 28
Welke CPU heb je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn CPU is in de winter 26 graden, zomers ook 34/36 echt zwaar chill, ik zat nog te denken om die gewone cooler weg te doen (in het begin) maar toch geprobeerd. Mijn cpu komt gewoon uit een goede serie/batch die super cool blijft.
Beide.quote:
Houd ik niet (meer) in de gaten in het begin wel maar weet ik niet meer maar omdat dat ding zo cool blijft. Ik denk CPU 45/55 GPU 70/75quote:
Stressed zal hij wel 30+ C warmer worden met stock cooler. Dus rond de 68quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Houd ik niet (meer) in de gaten in het begin wel maar weet ik niet meer maar omdat dat ding zo cool blijft. Ik denk CPU 45/55 GPU 70/75
quote:Ribéry en Benzema toch voor rechter na seks met Zahia
De zogenaamde 'affaire Zahia' krijgt dan toch nog een staartje voor de Franse internationals Franck Ribéry en Karim Benzema. Zij zullen voor de correctionele rechtbank moeten verschijnen wegens 'betaalde seks met een minderjarige prostituee'. Dat meldt dinsdag een bron binnen het dossier.
Onderzoeksrechter André Dando verwijst acht personen naar de correctionele rechtbank, waaronder de twee voetballers, net als het Zaman Café waar de voetballers de minderjarige prostituee ontmoetten.
Vorig jaar had het parket van Parijs nog aangestuurd op de vrijspraak voor de voetballers, omdat ze niet wisten dat de prostituee minderjarig was. Zahia D., de prostituee in kwestie, bevestigde aan de politie dat ze betaalde seks had met Ribéry in 2009 en met Benzema in 2008, toen ze 16 was. Volgens Zahia wisten de voetballers niet dat ze minderjarig was.
Seksuele omgang met minderjarige prostituees kan leiden tot een celstraf van drie jaar en een boete van 45.000 euro. De aanklager moet wel kunnen bewijzen dat de beschuldigde wist dat de prostituee minderjarig was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Core temp moet je naar kijken. Je temps zijn dus 50 en 49 nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Core #1 50
Core #2 49
CPU: Intel Core2Duo E6850 3GHZ
heb er zo'n moeilijk lompe thermalright 120 nogwattes aangehangen. Koel als een vrieskist. Tevens 2 fans aan de sink, fan voorin, achterin en bovenop. Allemaal lage snelheid dus niet eens een kutherrie ook niet. Jammer dat alles 5 jaar oud is en ik geen geld heb alles te upgradenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn CPU is in de winter 26 graden, zomers ook 34/36 echt zwaar chill, ik zat nog te denken om die gewone cooler weg te doen (in het begin) maar toch geprobeerd. Mijn cpu komt gewoon uit een goede serie/batch die super cool blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |