Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hier zijn nog steeds geen Koerden broeder, maar gelukkig wel moslims, doe je dit keer wel gezellig mee?quote:
zoiezo neef koerden ofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hier zijn nog steeds geen Koerden broeder, maar gelukkig wel moslims, doe je dit keer wel gezellig mee?
Ik heb haar de ergste dms mogelijk gestuurd en heeft ze mij niet gevraagd, kennelijk val je dan toch opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef speedboot het volgende:
[..]
? ik kom hier voor die topic ik weet niet wat jij denkt??
Ziba, dacht dat je van de aardbodem verdwenen was, ga je beginnen met je nieuwe studie volgende maandquote:
Ik ken jou niet joh. Ik post hier ook maar omdat ik het bij mijn AT zie staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb haar de ergste dms mogelijk gestuurd en heeft ze mij niet gevraagd, kennelijk val je dan toch op
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ken jou niet joh. Ik post hier ook maar omdat ik het bij mijn AT zie staan.![]()
Dat moet het zijn jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef speedboot het volgende:
[..]
Hahahahaha
komt door mij versier methodes waarmee onbedoeld meisjes voor me vallen en opvallen
wat een liefde hieroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik gooi hem wel op de grond en dan stop ik hem in een doosen pas de 5 sec regel toe.
Alsof ik dat niet sowieso kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je me een ban aansmweren?
ik zal jou eens laten bannenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet sowieso kan
Als je dat lukt mag je wensen wat je wiltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zal jou eens laten bannen
ik wens een ban voor jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je dat lukt mag je wensen wat je wilt
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ziba, dacht dat je van de aardbodem verdwenen was, ga je beginnen met je nieuwe studie volgende maand
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?
Zelfde, maar in Gent, weet je al wat je gaat studeren? Journalistiek dacht ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?
quote:
quote:“Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”
O, wat?quote:
Ik heb Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik niks. Ik ga nu voor politicologie, denk ik. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Wat brengt jou in Gent en welke studie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zelfde, maar in Gent, weet je al wat je gaat studeren? Journalistiek dacht ik?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag een ja.
Laura Halsemaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik niks. Ik ga nu voor politicologie, denk ik. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Wat brengt jou in Gent en welke studie?
Vanaf 3 september gaarne.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opleidingen in Amsterdam beginnen in September?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Volgende week introweek en dan week niks en dan begint die shit!
Hmm, zijn geen regioverschillen meer zoals vanouds?quote:
Hahaha, dat ook weer niet. Ik weet het ook nog niet echt allemaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laura Halsema![]()
Business Economics, heb er aanleg voor en een hele goede vriend is daar, plus enkele goede broeders die me gaan helpen. Studeerde/woonde jij niet eerst in Groningen?
dat zeg ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij geen verschil daarin.
Ik ben heel dom geweest en heb niet optijd een kaartje gekocht, nu is het uitverkocht en kan ik niet naar de introweek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Volgende week introweek en dan week niks en dan begint die shit!
Wut? Waar is jouw intro dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben heel dom geweest en heb niet optijd een kaartje gekocht, nu is het uitverkocht en kan ik niet naar de introweek.
Had al wel een slaapplaats geregeld
Roffa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut? Waar is jouw intro dan?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, sorry voor de belediging.
Je moet doen waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:01 schreef Ziba het volgende:
Ik ga ook niet naar die Introweek. Boeiend ook.
Maakt niet uit, komt goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha, dat ook weer niet. Ik weet het ook nog niet echt allemaal.
Oke, wel tof! Heel ergens anders, nieuwe mensen leren kennen enzo. Ik woon ook in Groningen, binnenkort dan verhuizen naar Amsterdam. Allemaal zeer drastische keuzes.
Chronologische volgorde voortaan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben heel dom geweest en heb niet optijd een kaartje gekocht, nu is het uitverkocht en kan ik niet naar de introweek.
Had al wel een slaapplaats geregeld
Tja, keuzes. Maar heb op zich wel zin in een nieuwe studie en natuurlijk nieuwe mensen en veel nieuwe ervaringen. Heb jij ook een kamer in Amsterdam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet doen waar je zin in hebt.
Samaritaan KB wilt mensen helpen. Ik had wel eerder verwacht dat ze emotherapie zou nemen, maar goed.quote:
Ik? Via mn vader, die kwam daar opeens mee.quote:
Ik doe alles door elkaar. Als andere mensen daar nou rekening mee houden is er geen probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Chronologische volgorde voortaan!
P halen daarna.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Was compliment, die lololo ewoon omdat van binnen janken.
[..]
Ja, ik heb al een kamer. Redelijk snel door contacten en een leuke kamer met leuke huisgenoten ook nog, mazzel mee gehad. Jij ook?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, komt goed, heb je nog geen studentenkamer gevonden?!
Die dag dat ik op kamers mag is de dag dat mijn leven begint.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tja, keuzes. Maar heb op zich wel zin in een nieuwe studie en natuurlijk nieuwe mensen en veel nieuwe ervaringen. Heb jij ook een kamer in Amsterdam?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Samaritaan KB wilt mensen helpen. Ik had wel eerder verwacht dat ze emotherapie zou nemen, maar goed.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
Bij een ergotherapeut denk ik aan iemand die tijdens het luisteren telkens de vraag 'Ergo?' (Dus?) stelt..
Tof! Leuk dat je iets hebt gevonden wat je echt vind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik? Via mn vader, die kwam daar opeens mee.Open dagen, meeloopdag op de hva gehad en meeloopdag bij de echte eckte ergotherapeut gehad en dat was allemaal erg
! gewoon.
Jup, precies mijn type mensen ook, heb ook geluk gehad =), ik ga daar ook nog een leuk deeltijds administratief baantje kunnen regelen vermoed ik. Gaat goed komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een kamer. Redelijk snel door contacten en een leuke kamer met leuke huisgenoten ook nog, mazzel mee gehad. Jij ook?
De meesten die na hun HBO-P naar de uni gaan halen het zelden. Demotiveert mij een beetje om ook mijn P te halen.quote:
I know.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof! Leuk dat je iets hebt gevonden wat je echt vind.
Moest ik ook aan denken jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
Bij een ergotherapeut denk ik aan iemand die tijdens het luisteren telkens de vraag 'Ergo?' (Dus?) stelt..
Ik heb altijd al gestudeerd (middelbare school) in België, nabij Antwerpen, maar is een logische keuze voor mij, in Gent zitten meer mensen waarmee ik vertrouwd ben, een hele goede vriend en plus het is inderdaad beter qua geldzakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
Arcadia, ik lees dat je in Gent gaat studeren. Hoe ben je op die keuze gekomen? Vanwege omdat het goedkoop is of omdat de stad je ligt? Heel veel studenten gaan tegenwoordig studeren in Antwerpen/Brussel/Gent omdat het zo goedkoop is.
Waar kan je anders een bachelor of master halen voor 500 euro collegegeld per jaar..
Ik heb het zelf gedaan, dus als je het kan en wilt, gewoon voor gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:08 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
De meesten die na hun HBO-P naar de uni gaan halen het zelden. Demotiveert mij een beetje om ook mijn P te halen.
Ik heb nu ook al één jaar gefaald. Verschrikkelijk gevoel eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know.Na twee jaar gefaald te hebben.
Vlaamse Turk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gestudeerd (middelbare school) in België, nabij Antwerpen, maar is een logische keuze voor mij, in Gent zitten meer mensen waarmee ik vertrouwd ben, een hele goede vriend en plus het is inderdaad beter qua geldzaken.
Wat heb je hiervoor gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know.Na twee jaar gefaald te hebben.
Bij de grens, altijd Nurks!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Vlaamse Turk?Of woon je bij de grens?
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al één jaar gefaald. Verschrikkelijk gevoel eigenlijk.
Pabo.quote:
Hmmm okeequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gedaan, dus als je het kan en wilt, gewoon voor gaan
Nooooooog nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die pas sinds kort een NL paspoort heeft
Hard werken en laat je niet afleiden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hmmm okee. Ik had al redelijk moeite met mijn havodiploma maar ben echt gemotiveerd om een bepaalde studie aan de uni te volgen. Inshallah haal ik het wel. Ben benieuwd naar het hbo over een paar weken.
Insha'Allah, gaat wel heel moeilijk worden! Hopelijk ben je voorbereid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hmmm okee. Ik had al redelijk moeite met mijn havodiploma maar ben echt gemotiveerd om een bepaalde studie aan de uni te volgen. Inshallah haal ik het wel. Ben benieuwd naar het hbo over een paar weken.
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
In Nederland wonen en onder de leerplicht in België studeren? Kan dat? o:
Ga jij ook naar de uni met je p?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hard werken en laat je niet afleiden.
Je moet pas bang worden als we je in de vaatwasser willen gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik word bang van de bovenstaande posts.
Is het zo erg? ):
Dan smelt ik en maak ik je borden en bestek schoon, dat wil je niet hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet pas bang worden als we je in de vaatwasser willen gooien.
Jup, genoeg vwo'ers die voor hun middelbaar diploma geen moeite deden, maar het heel moeilijk hadden op de universiteit, waren vooral overmoedig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
Is het zo erg? ):
Slecht voor de ego en natuurlijk tijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Allerlei tegenslagen,s lecht voor de ego.
Dit dus, het niveau van studeren overbruggen lijkt me echt heel moeilijk, ik wil je niet demoraliseren, maar als je iets gaat doen, kun je beter iets pakken waar je echt aanleg voor hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:17 schreef Ayca het volgende:
Hoe kwam het dat je je havodiploma met moeite hebt gehaald? Deed je niks, heb je het niveau niet?
Als je het niveau gewoon niet hebt gaat het wel lastig worden ja, denk ik.
jou.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb je het tegen mij of tablet.
Hbo is juist wel makkelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
Is het zo erg? ):
Ik had een vakkenpakket waar ik achteraf toch niet zo goed in was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:17 schreef Ayca het volgende:
Hoe kwam het dat je je havodiploma met moeite hebt gehaald? Deed je niks, heb je het niveau niet?
Als je het niveau gewoon niet hebt gaat het wel lastig worden ja, denk ik.
Wat voor studie wil je doen op universiteit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik had een vakkenpakket waar ik achteraf toch niet zo goed in was.
Ik had N&T met want ik vond in het begin natuur en scheikunde erg tof en zo. Daarna dus niet meer, hoe ouder ik werd, de moeilijker exacte vakken werden (behalve wiskunde B). Koos M&O als keuzevak, en dat beviel mij te goed..
Dat kon toch niet meer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, na je p, doorstromen?
Ik wil de opleiding aan de ene kant wel afmaken maar aan de andere kant, met studieschuld en betalen voor je OV, wil ik zsm alles afronden.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/5s./img] Op dinsdag 14 augustus 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, na je p, doorstromen?
Voor zover ik het weet zijn niet alle opleidingen beperkt, kan sowieso wel, maar dan moest je voor een tal van opleidingen een motivatietest enzo afnemen volgens mij?quote:
Eens even uitzoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij hoort dat te weten als politicoloog!
Beste is dan een eventuele master op de uni te doen, ipv een nieuw opleiding te beginnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil de opleiding aan de ene kant wel afmaken maar aan de andere kant, met studieschuld en betalen voor je OV, wil ik zsm alles afronden.
Economie op het Erasmus in Rotterdam. Daarom ga ik Bedrijfseconomie doen op de Hogeschool Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat voor studie wil je doen op universiteit?
Geen zorgen, wanneer jij later slager bent, kom ik mijn vlees bij jou halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
zijm druk bezig net studies en ik voetbal rustig bij barca de jeugd wats nou beter
Vraag eens nog eens wanneer je geblesseerd bent geraakt en je bij Barca water schenkt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
zijm druk bezig net studies en ik voetbal rustig bij barca de jeugd wats nou beter
Ik stik van jaloezie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
Economie is best zwaar, zeker met wiskunde, heb je wel een aanleg voor dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Economie op het Erasmus in Rotterdam. Daarom ga ik Bedrijfseconomie doen op de Hogeschool Rotterdam.
Ibrahim Affelay op fok?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
Erasmus, tokkieschool.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Economie op het Erasmus in Rotterdam. Daarom ga ik Bedrijfseconomie doen op de Hogeschool Rotterdam.
Je wordt later professioneel voetballer? Vet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
M&O met een 9 afgesloten, wiskunde B met een 8,4 terwijl ik voor de exacte vakken max. een 7 stondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Economie is best zwaar, zeker met wiskunde, heb je wel een aanleg voor dat?
Ziba, het kan nog steeds bij een tal van universiteitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je wordt later professioneel voetballer? Vet!
Havo valt niet te vergelijken met universiteit, de vraag is meer, hoe snel kun je stof absorberen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
M&O met een 9 afgesloten, wiskunde B met een 8,4 terwijl ik voor de exacte vakken max. een 7 stond. Ik ben reuzebenieuwd.
Al gevonden Triggertje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ziba, het kan nog steeds bij een tal van universiteiten
http://www.ru.nl/studereninnijmegen/informatie/hbo-instromers/
Toen ik klein was wilde ik buschauffeur wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
Toen ik klein was wilde ik pianist worden
Nooit te laat om je dromen in vervulling te laten komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Toen ik klein was wilde ik buschauffeur worden
Kan je piano spelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb geen problemen met leren, talen e.d. ging mij best wel makkelijk af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Havo valt niet te vergelijken met universiteit, de vraag is meer, hoe snel kun je stof absorberen?
Ik wilde rijk worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
Als ik buschauffeur zou worden bij de Ret moet ik elke dag voor mijn leven vrezen, en daar heb ik geen zin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nooit te laat om je dromen in vervulling te laten komen
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Trouwen met een rijke man is geen optie?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als ik buschauffeur zou worden bij de Ret moet ik elke dag voor mijn leven vrezen, en daar heb ik geen zin.
Vond het als een klein vaatwastablet sowieso al stoer om grote dingen te berijden. (Nee, geen dikke vrouwen)
Ja, 3 maanden met de man uithouden en dan scheiden, voor dat geduld krijg je betaald!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee! Ik wil het wel zelf verdienen.
Wat is er mis met dikke vrouwen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als ik buschauffeur zou worden bij de Ret moet ik elke dag voor mijn leven vrezen, en daar heb ik geen zin.
Vond het als een klein vaatwastablet sowieso al stoer om grote dingen te berijden. (Nee, geen dikke vrouwen)
Mooie keuze toch. Hoef je ook niet veel te doen om rijk te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, 3 maanden met de man uithouden en dan scheiden, voor dat geduld krijg je betaald!
Erasmus is gewoon tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik schrok mij kapot, mijn droom was al bijna in diggelen door dat grapje van jou!
Klopt, geef me maar een belletje wanneer je rijk bent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mooie keuze toch. Hoef je ook niet veel te doen om rijk te worden.
Vind je dat echt gepast in het ramadantopicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
vs. dit.
[ afbeelding ]
Jij vroeg wat er mis is met dikke vrouwen, zie daar jouw antwoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind je dat echt gepast in het ramadantopic
Koop gewoon een fatsoenlijke koffie apparaat...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Komt door die Starbucks in jullie kantine (jaloers).
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Komt door die Starbucks in jullie kantine (jaloers).
Ze is vast gezellig?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
vs. dit.
[ afbeelding ]
Ik vind Starbucks best wel lekker met al die smaakjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Koop gewoon een fatsoenlijke koffie apparaat...
De sapjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik vind Starbucks best wel lekker met al die smaakjes!
Die onderste?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haal die foto daar weg van mij.
wat een mietje ben je ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toen
Moge Allah het accepterenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat een mietje ben je ook.
grapje
Ik ga bidden enzo,slaap lekker, eet ze, blabla.
Minder lange dagen als nu tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toen
OMG, wat een compliment!quote:
Kusje van mij voor jou. Slaap zacht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
grapje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
Je staat er leuk op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haal die foto van mij weg daar.
Ik zal het je herinneren wanneer jij weer huilie doetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
grapje
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klopt, geef me maar een belletje wanneer je rijk bent.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.![]()
Ik ga slapen, moet morgen vroeg opstaan.
never!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal het je herinneren wanneer jij weer huilie doet
Bid / slaap ze
Ik print dit even uit, als bewijs voor laterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.![]()
Ik ga slapen, moet morgen vroeg opstaan.
En dan ga je hem aandacht geven.quote:
Okee, wat is jouw naam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef speedboot het volgende:
Kben veen affelay die speelt bij de barca selectie en ik zit in de b dus ben vlakbij
respect voor die dat wel doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat ook nooit weg als je zegt weg te gaan he
Melden dat je weggaat is voor mietjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naam. Geen foto. Als je zo trotse Barçaspeler bent, geef dan ook jouw naam op. Dan gaan wij je de hemel inprijzen, en allemaal zeggen dat wij zo jaloers op je zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef speedboot het volgende:
[..]
kijk naar de selectie foto kheb veel haar op hoofd bakkebaard beetje .
Ga danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
respect voor die dat wel doen
Klinkt wel als mij ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan ga je hem aandacht geven.
"Help dokter, mijn been is gebroken"
"Doet het pijn als ik erop sla".
oke maar je gereedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Naam. Geen foto. Als je zo trotse Barçaspeler bent, geef dan ook jouw naam op. Dan gaan wij je de hemel inprijzen, en allemaal zeggen dat wij zo jaloers op je zijn.
Waarom liegen tijdens ramadan, kan zelfs laylat al qadr zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef speedboot het volgende:
[..]
oke maar je gereed
sergi roberto
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAHquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef speedboot het volgende:
[..]
oke maar je gereed
sergi roberto
Ben ik een mietje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Melden dat je weggaat is voor mietjes!
Harde mensen gaan en komen gewoon.
yarhamukallahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAH
liegen? was je mond met zeepquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom liegen tijdens ramadan, kan zelfs laylat al qadr zijn
Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!quote:
Gelpof je het niet? haahhahah ik lach jou harder uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAH
Mensen als jij moeten het land uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef speedboot het volgende:
[..]
Gelpof je het niet? haahhahah ik lach jou harder uit
Wat doet je vrouw uit de keuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!
Ik sla mijn vrouw ook de keuken in als ik honger heb.
kben in catalonië dus praat als je hersens hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Mensen als jij moeten het land uit!
JIJquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!
Wat je ook besluit te doen, dat Allah je het dubbele gelijk mag geven door mijn doea's, 2x zoveel dan wat jij jezelf toewenstquote:
Geen idee. Had tv en laptop in de keuken voor haar gekocht, koelkast met ingebouwde tv, en toch komt ze telkens naar buiten. Echt raar zij.quote:
ik wens je veel vrijheid en liefde en geluk toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat je ook besluit te doen, dat Allah je het dubbele gelijk mag geven door mijn doea's, 2x zoveel dan wat jij jezelf toewenst
Als ik honger heb eet ik gewoon. Morgen maar eens beginnen met mishandelen, misschien helpt het tegen het hongergevoel tussen dageraad en zonsondergang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Amien, amien, adjma-ienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wens je veel vrijheid en liefde en geluk toe.
Helpt echt, toen ik haar kapotmaakte viel ik meteen in slaap. Toen ik wakker werd met iftar had ik een gevulde tafel o:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik honger heb eet ik gewoon. Morgen maar eens beginnen met mishandelen, misschien helpt het tegen het hongergevoel tussen dageraad en zonsondergang.
Idd, we hebben nog steeds het ultieme wapen, we slapen gewoon niet met ze, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:50 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Fijn dat wij elkaar begrijpenDe huidige maatschappij kan niet verder zo!
Stoere praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:51 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Helpt echt, toen ik haar kapotmaakte viel ik meteen in slaap. Toen ik wakker werd met iftar had ik een gevulde tafel o:
stoere praatjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:51 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Helpt echt, toen ik haar kapotmaakte viel ik meteen in slaap. Toen ik wakker werd met iftar had ik een gevulde tafel o:
Lullen, daarmee kan je gaatjes vullen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoere praatjes vullen geen gaatjes.
Ieuw?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lullen, daarmee kan je gaatjes vullen.
Ik haatte dat gedeelte altijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke. Terug naar school en dit keer wel opletten bij biologie.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haatte dat gedeelte altijd.
Xab, Veliaht weer thuis en wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke. Terug naar school en dit keer wel opletten bij biologie.
Gaat beter, is niet zoals het moet zijn, maar bunada sukrediyoz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Xab, Veliaht weer tijd en wel?
Inshallah, beterschap, dualarlaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gaat beter, is niet zoals het moet zijn, maar bunada sukrediyoz.
Breng het terug?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:57 schreef Arcadia het volgende:
Heb een boek over de koran van een meisje 1,5 jaar geleden geleend, ik zie het hier nu in de kast liggenestaghfirullah
Soms voldoet een gewoon wel hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iets meegemaakt waardoor je het haat? Niks gewoon.
Ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms voldoet een gewoon wel hoor.
Ben je zo langzaam? ;oquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik ga zo weer bidden en eten enzooo
het is een oneven nacht dus kan Laylat Qadr zijn. Veel bidden,taraweeh enzo,snap je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Je zei hetzelfde tientallen minuten geleden snap je
Wel wudu nemen hé.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het is een oneven nacht dus kan Laylat Qadr zijn. Veel bidden,taraweeh enzo,snap je?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrok alquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Zijn filmpjes zijn echt tof, ken geen slechte om eerlijk te zijn
Nee hoor! Wassing is heel erg belangrijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik schrok al
Ben nog niet zo lang geleden begonnen met serieus 5x per dag bidden dus ben nog wel een beginner. Dacht dat ik weer een fout had gemaakt!
Als je zou vijandig gaat reageren, reageer dan niet wil je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat jij beter zou moeten weten!
waarom zo verdedigend ook?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je zou vijandig gaat reageren, reageer dan niet wil je.
niemand deed vijandigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je zou vijandig gaat reageren, reageer dan niet wil je.
barcaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
Was het maar waarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
Je zei dat je last van je maag had en de visite wenste je sterkte ?
"Het beste wat moslims vandaag de dag kunnen doen voor de islam, is zeggen dat ze niet handelen in naam van de islam."quote:
dat ligt eraan wat je doet he. alleen geweld wordt gekoppeld aan allah en de islam, dat is marketing technisch misschien minder handig idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Het beste wat moslims vandaag de dag kunnen doen voor de islam, is zeggen dat ze niet handelen in naam van de islam."
Mja, het scoort goed helaas in het nieuws.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat ligt eraan wat je doet he. alleen geweld wordt gekoppeld aan allah en de islam, dat is marketing technisch misschien minder handig idd.
Alleen een klap waarmee je iemand in one blow dood kunt slaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan het niet vertalen maar had gevoel al dat ze gemene dingen tegen elkaar zeiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |