Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hier zijn nog steeds geen Koerden broeder, maar gelukkig wel moslims, doe je dit keer wel gezellig mee?quote:
zoiezo neef koerden ofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hier zijn nog steeds geen Koerden broeder, maar gelukkig wel moslims, doe je dit keer wel gezellig mee?
Ik heb haar de ergste dms mogelijk gestuurd en heeft ze mij niet gevraagd, kennelijk val je dan toch opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef speedboot het volgende:
[..]
? ik kom hier voor die topic ik weet niet wat jij denkt??
Ziba, dacht dat je van de aardbodem verdwenen was, ga je beginnen met je nieuwe studie volgende maandquote:
Ik ken jou niet joh. Ik post hier ook maar omdat ik het bij mijn AT zie staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb haar de ergste dms mogelijk gestuurd en heeft ze mij niet gevraagd, kennelijk val je dan toch op
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ken jou niet joh. Ik post hier ook maar omdat ik het bij mijn AT zie staan.![]()
Dat moet het zijn jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef speedboot het volgende:
[..]
Hahahahaha
komt door mij versier methodes waarmee onbedoeld meisjes voor me vallen en opvallen
wat een liefde hieroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik gooi hem wel op de grond en dan stop ik hem in een doosen pas de 5 sec regel toe.
Alsof ik dat niet sowieso kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je me een ban aansmweren?
ik zal jou eens laten bannenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet sowieso kan
Als je dat lukt mag je wensen wat je wiltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zal jou eens laten bannen
ik wens een ban voor jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je dat lukt mag je wensen wat je wilt
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ziba, dacht dat je van de aardbodem verdwenen was, ga je beginnen met je nieuwe studie volgende maand
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?
Zelfde, maar in Gent, weet je al wat je gaat studeren? Journalistiek dacht ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?
quote:
quote:“Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”
O, wat?quote:
Ik heb Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik niks. Ik ga nu voor politicologie, denk ik. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Wat brengt jou in Gent en welke studie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zelfde, maar in Gent, weet je al wat je gaat studeren? Journalistiek dacht ik?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag een ja.
Laura Halsemaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik niks. Ik ga nu voor politicologie, denk ik. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Wat brengt jou in Gent en welke studie?
Vanaf 3 september gaarne.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opleidingen in Amsterdam beginnen in September?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Volgende week introweek en dan week niks en dan begint die shit!
Hmm, zijn geen regioverschillen meer zoals vanouds?quote:
Hahaha, dat ook weer niet. Ik weet het ook nog niet echt allemaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laura Halsema![]()
Business Economics, heb er aanleg voor en een hele goede vriend is daar, plus enkele goede broeders die me gaan helpen. Studeerde/woonde jij niet eerst in Groningen?
dat zeg ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij geen verschil daarin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |