ik wens een ban voor jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je dat lukt mag je wensen wat je wilt
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ziba, dacht dat je van de aardbodem verdwenen was, ga je beginnen met je nieuwe studie volgende maand
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?
Zelfde, maar in Gent, weet je al wat je gaat studeren? Journalistiek dacht ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?
quote:
quote:“Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”
O, wat?quote:
Ik heb Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik niks. Ik ga nu voor politicologie, denk ik. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Wat brengt jou in Gent en welke studie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zelfde, maar in Gent, weet je al wat je gaat studeren? Journalistiek dacht ik?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag een ja.
Laura Halsemaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik niks. Ik ga nu voor politicologie, denk ik. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Wat brengt jou in Gent en welke studie?
Vanaf 3 september gaarne.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opleidingen in Amsterdam beginnen in September?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Volgende week introweek en dan week niks en dan begint die shit!
Hmm, zijn geen regioverschillen meer zoals vanouds?quote:
Hahaha, dat ook weer niet. Ik weet het ook nog niet echt allemaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laura Halsema![]()
Business Economics, heb er aanleg voor en een hele goede vriend is daar, plus enkele goede broeders die me gaan helpen. Studeerde/woonde jij niet eerst in Groningen?
dat zeg ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij geen verschil daarin.
Ik ben heel dom geweest en heb niet optijd een kaartje gekocht, nu is het uitverkocht en kan ik niet naar de introweek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Volgende week introweek en dan week niks en dan begint die shit!
Wut? Waar is jouw intro dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben heel dom geweest en heb niet optijd een kaartje gekocht, nu is het uitverkocht en kan ik niet naar de introweek.
Had al wel een slaapplaats geregeld
Roffa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut? Waar is jouw intro dan?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, sorry voor de belediging.
Je moet doen waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:01 schreef Ziba het volgende:
Ik ga ook niet naar die Introweek. Boeiend ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |