Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hier zijn nog steeds geen Koerden broeder, maar gelukkig wel moslims, doe je dit keer wel gezellig mee?quote:
zoiezo neef koerden ofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hier zijn nog steeds geen Koerden broeder, maar gelukkig wel moslims, doe je dit keer wel gezellig mee?
Ik heb haar de ergste dms mogelijk gestuurd en heeft ze mij niet gevraagd, kennelijk val je dan toch opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef speedboot het volgende:
[..]
? ik kom hier voor die topic ik weet niet wat jij denkt??
Ziba, dacht dat je van de aardbodem verdwenen was, ga je beginnen met je nieuwe studie volgende maandquote:
Ik ken jou niet joh. Ik post hier ook maar omdat ik het bij mijn AT zie staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb haar de ergste dms mogelijk gestuurd en heeft ze mij niet gevraagd, kennelijk val je dan toch op
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ken jou niet joh. Ik post hier ook maar omdat ik het bij mijn AT zie staan.![]()
Dat moet het zijn jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef speedboot het volgende:
[..]
Hahahahaha
komt door mij versier methodes waarmee onbedoeld meisjes voor me vallen en opvallen
wat een liefde hieroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik gooi hem wel op de grond en dan stop ik hem in een doosen pas de 5 sec regel toe.
Alsof ik dat niet sowieso kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je me een ban aansmweren?
ik zal jou eens laten bannenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet sowieso kan
Als je dat lukt mag je wensen wat je wiltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zal jou eens laten bannen
ik wens een ban voor jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je dat lukt mag je wensen wat je wilt
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ziba, dacht dat je van de aardbodem verdwenen was, ga je beginnen met je nieuwe studie volgende maand
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?
Zelfde, maar in Gent, weet je al wat je gaat studeren? Journalistiek dacht ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik ga eindelijk beginnen aan een nieuwe studie in Amsterdam. En jij?
quote:
quote:“Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”
O, wat?quote:
Ik heb Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik niks. Ik ga nu voor politicologie, denk ik. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Wat brengt jou in Gent en welke studie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zelfde, maar in Gent, weet je al wat je gaat studeren? Journalistiek dacht ik?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag een ja.
Laura Halsemaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik niks. Ik ga nu voor politicologie, denk ik. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Wat brengt jou in Gent en welke studie?
Vanaf 3 september gaarne.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opleidingen in Amsterdam beginnen in September?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Volgende week introweek en dan week niks en dan begint die shit!
Hmm, zijn geen regioverschillen meer zoals vanouds?quote:
Hahaha, dat ook weer niet. Ik weet het ook nog niet echt allemaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laura Halsema![]()
Business Economics, heb er aanleg voor en een hele goede vriend is daar, plus enkele goede broeders die me gaan helpen. Studeerde/woonde jij niet eerst in Groningen?
dat zeg ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij geen verschil daarin.
Ik ben heel dom geweest en heb niet optijd een kaartje gekocht, nu is het uitverkocht en kan ik niet naar de introweek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Volgende week introweek en dan week niks en dan begint die shit!
Wut? Waar is jouw intro dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben heel dom geweest en heb niet optijd een kaartje gekocht, nu is het uitverkocht en kan ik niet naar de introweek.
Had al wel een slaapplaats geregeld
Roffa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut? Waar is jouw intro dan?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, sorry voor de belediging.
Je moet doen waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:01 schreef Ziba het volgende:
Ik ga ook niet naar die Introweek. Boeiend ook.
Maakt niet uit, komt goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha, dat ook weer niet. Ik weet het ook nog niet echt allemaal.
Oke, wel tof! Heel ergens anders, nieuwe mensen leren kennen enzo. Ik woon ook in Groningen, binnenkort dan verhuizen naar Amsterdam. Allemaal zeer drastische keuzes.
Chronologische volgorde voortaan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben heel dom geweest en heb niet optijd een kaartje gekocht, nu is het uitverkocht en kan ik niet naar de introweek.
Had al wel een slaapplaats geregeld
Tja, keuzes. Maar heb op zich wel zin in een nieuwe studie en natuurlijk nieuwe mensen en veel nieuwe ervaringen. Heb jij ook een kamer in Amsterdam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet doen waar je zin in hebt.
Samaritaan KB wilt mensen helpen. Ik had wel eerder verwacht dat ze emotherapie zou nemen, maar goed.quote:
Ik? Via mn vader, die kwam daar opeens mee.quote:
Ik doe alles door elkaar. Als andere mensen daar nou rekening mee houden is er geen probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Chronologische volgorde voortaan!
P halen daarna.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Was compliment, die lololo ewoon omdat van binnen janken.
[..]
Ja, ik heb al een kamer. Redelijk snel door contacten en een leuke kamer met leuke huisgenoten ook nog, mazzel mee gehad. Jij ook?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, komt goed, heb je nog geen studentenkamer gevonden?!
Die dag dat ik op kamers mag is de dag dat mijn leven begint.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tja, keuzes. Maar heb op zich wel zin in een nieuwe studie en natuurlijk nieuwe mensen en veel nieuwe ervaringen. Heb jij ook een kamer in Amsterdam?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Samaritaan KB wilt mensen helpen. Ik had wel eerder verwacht dat ze emotherapie zou nemen, maar goed.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
Bij een ergotherapeut denk ik aan iemand die tijdens het luisteren telkens de vraag 'Ergo?' (Dus?) stelt..
Tof! Leuk dat je iets hebt gevonden wat je echt vind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik? Via mn vader, die kwam daar opeens mee.Open dagen, meeloopdag op de hva gehad en meeloopdag bij de echte eckte ergotherapeut gehad en dat was allemaal erg
! gewoon.
Jup, precies mijn type mensen ook, heb ook geluk gehad =), ik ga daar ook nog een leuk deeltijds administratief baantje kunnen regelen vermoed ik. Gaat goed komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een kamer. Redelijk snel door contacten en een leuke kamer met leuke huisgenoten ook nog, mazzel mee gehad. Jij ook?
De meesten die na hun HBO-P naar de uni gaan halen het zelden. Demotiveert mij een beetje om ook mijn P te halen.quote:
I know.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof! Leuk dat je iets hebt gevonden wat je echt vind.
Moest ik ook aan denken jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
Bij een ergotherapeut denk ik aan iemand die tijdens het luisteren telkens de vraag 'Ergo?' (Dus?) stelt..
Ik heb altijd al gestudeerd (middelbare school) in België, nabij Antwerpen, maar is een logische keuze voor mij, in Gent zitten meer mensen waarmee ik vertrouwd ben, een hele goede vriend en plus het is inderdaad beter qua geldzakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
Arcadia, ik lees dat je in Gent gaat studeren. Hoe ben je op die keuze gekomen? Vanwege omdat het goedkoop is of omdat de stad je ligt? Heel veel studenten gaan tegenwoordig studeren in Antwerpen/Brussel/Gent omdat het zo goedkoop is.
Waar kan je anders een bachelor of master halen voor 500 euro collegegeld per jaar..
Ik heb het zelf gedaan, dus als je het kan en wilt, gewoon voor gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:08 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
De meesten die na hun HBO-P naar de uni gaan halen het zelden. Demotiveert mij een beetje om ook mijn P te halen.
Ik heb nu ook al één jaar gefaald. Verschrikkelijk gevoel eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know.Na twee jaar gefaald te hebben.
Vlaamse Turk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gestudeerd (middelbare school) in België, nabij Antwerpen, maar is een logische keuze voor mij, in Gent zitten meer mensen waarmee ik vertrouwd ben, een hele goede vriend en plus het is inderdaad beter qua geldzaken.
Wat heb je hiervoor gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know.Na twee jaar gefaald te hebben.
Bij de grens, altijd Nurks!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Vlaamse Turk?Of woon je bij de grens?
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al één jaar gefaald. Verschrikkelijk gevoel eigenlijk.
Pabo.quote:
Hmmm okeequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gedaan, dus als je het kan en wilt, gewoon voor gaan
Nooooooog nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die pas sinds kort een NL paspoort heeft
Hard werken en laat je niet afleiden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hmmm okee. Ik had al redelijk moeite met mijn havodiploma maar ben echt gemotiveerd om een bepaalde studie aan de uni te volgen. Inshallah haal ik het wel. Ben benieuwd naar het hbo over een paar weken.
Insha'Allah, gaat wel heel moeilijk worden! Hopelijk ben je voorbereid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hmmm okee. Ik had al redelijk moeite met mijn havodiploma maar ben echt gemotiveerd om een bepaalde studie aan de uni te volgen. Inshallah haal ik het wel. Ben benieuwd naar het hbo over een paar weken.
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
In Nederland wonen en onder de leerplicht in België studeren? Kan dat? o:
Ga jij ook naar de uni met je p?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hard werken en laat je niet afleiden.
Je moet pas bang worden als we je in de vaatwasser willen gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik word bang van de bovenstaande posts.
Is het zo erg? ):
Dan smelt ik en maak ik je borden en bestek schoon, dat wil je niet hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet pas bang worden als we je in de vaatwasser willen gooien.
Jup, genoeg vwo'ers die voor hun middelbaar diploma geen moeite deden, maar het heel moeilijk hadden op de universiteit, waren vooral overmoedig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik word bang van de bovenstaande posts.
Is het zo erg? ):
Slecht voor de ego en natuurlijk tijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Allerlei tegenslagen,s lecht voor de ego.
Dit dus, het niveau van studeren overbruggen lijkt me echt heel moeilijk, ik wil je niet demoraliseren, maar als je iets gaat doen, kun je beter iets pakken waar je echt aanleg voor hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:17 schreef Ayca het volgende:
Hoe kwam het dat je je havodiploma met moeite hebt gehaald? Deed je niks, heb je het niveau niet?
Als je het niveau gewoon niet hebt gaat het wel lastig worden ja, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |