Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Jawel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:01 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik wist niet zeker of ik het wel goed deed qua topics openen enzo. Maar okee.
Wa Shoekrlilah!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hamdoulilah zeg ik dan maar haha
Wat een pederas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is vaak zo als Jan in een topic post.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is vaak zo als Jan in een topic post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pederasty
Syrie ook, of 'ars'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In Irak noemen ze homo's 'zenane's'of nja, verwijfde mannen. ofzo
Het kwam omhoog weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
[..]![]()
Je weet het nog. Of ging je googlen?
Koeweit ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
La hawla wa la quwata ila billah.
Moet je echt doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Koeweit ben ik nog nooit geweest
Hou hem wel op afstand van die Piraat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vroeger kwam altijd het koeweitse volkslied op tv en dan zong mn broertje altijd keihard meevet schattig
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:15 schreef Ayca het volgende:
Wil je zeggen dat je er meer kent? Wie is het, vertel!
dan komen djins op je af!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom ben ik nog wakkerik wilde nog gaan douchen
Jij niet weetz?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat nou djins ik word bang zo
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is ramadan,babe. Nergens om je zorgen over te maken
Hij is gewoon zo rebelsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom doet trig dan zo jfm?
Duivels zijn vastgeketend en zulks,weet je zelf ookquote:
Ik heb nog niet eens een verhaal verteld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jongens er zijn geen ouders hier in dit huis en ik ben een bange kip en nu door dit djinverhaal durf ik niet meer naar boven
Want ieder djin is een Shaitaan natuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Duivels zijn vastgeketend en zulks,weet je zelf ook
HALLO IK SCHIET METEEN IN DE STRESS JA fuck ik moet nog douchen ook ben ik veilig daar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een verhaal verteld.
Ok serieus, het is wel afgeraden om 'nachts te douchen, tenzij noodzaak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLO IK SCHIET METEEN IN DE STRESS JA fuck ik moet nog douchen ook ben ik veilig daar?
het is noodzaak, mn haren zijn vettig als wat en ik moet morgen werken en ik heb echt geen idee waarom ik hier nog zit, de tijd heeft een spel met me gespeeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok serieus, het is wel afgeraden om 'nachts te douchen, tenzij noodzaak.
Wil je dat echt weten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is noodzaak, mn haren zijn vettig als wat en ik moet morgen werken en ik heb echt geen idee waarom ik hier nog zit, de tijd heeft een spel met me gespeeld
waarom wordt het afgerdaden dan?omg
Open deur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wie wil het licht aandoen van boven?
Waarom ketenen ze hun niet het hele jaar door vast?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Duivels zijn vastgeketend en zulks,weet je zelf ook
watquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
surah Iklas,an Nas en al Falaq
Nou voel ik mij schuldig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
!U@#I!@# k hoor nu allemaal dingen omg serieus ik maak mezelf gek nu tfoe
Zal ik jou eens bang maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trigger,allemaal jouw schuld dit
tuurlijk doe ik meequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey nectar wist niet dat jy ook mee deed
ja maar hoe lang heb je nodig om te eten vraag ik me dan ook af, je hebt nog ruim de tijd om te eten.quote:
ooo wat dan wel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee ik ben niet nederlands !![]()
maar waarom quote je me niet
Een land dat begint met de P.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok mensen het gaat al weer. Gewoon met licht aan slapen.
[..]
ooo wat dan wel?
Omdat mobiel
Pakistanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Een land dat begint met de P.
Oww oke maar dan krijg ik zo'n quote alert is wel zo handig, maar als het teveel moeite is, hoeft het niet
watquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:30 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb KB's hart weer veroverd btw.
ik bekijk nog mijn opties, jij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
Heeft hier iemand vakantieplannen (gehad) voor/na de Ramadan? Een van de mindere dingen dat het in de zomer valt.
jij 5#$%$#%#$%$##GRETE^#$%#@$#$% kafir !quote:
Niemand is perfectquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij 5#$%$#%#$%$##GRETE^#$%#@$#$% kafir !
Ik zit zo te kijken. Kan naar Griekenland gaan, tickets daarheen zijn verrassend goedkoper dan Marokko ivm chartervluchten. Maar ik ga naar Griekenland als ik geen betere opties heb, heb zowat heel Europa wel gezien met uitzondering van Balkan en Cyprus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik bekijk nog mijn opties, jij?
Ik zelf overwoog ook Cyprus en Istanbul, als je daar nog niet bent geweest, zeker aanrader.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik zit zo te kijken. Kan naar Griekenland gaan, tickets daarheen zijn verrassend goedkoper dan Marokko ivm chartervluchten. Maar ik ga naar Griekenland als ik geen betere opties heb, heb zowat heel Europa wel gezien met uitzondering van Balkan en Cyprus.
Heb jij suggesties?
ons nog ff dikgedruktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Scheer je weg uit ons topic. En neem je Djinn mee.
Wat liefquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag even hier melden dat ondanks ik het niet met jullie motivatie eens ben, ik diep respect heb voor jullie wilskracht en doorzettingsvermogen. De vasters danHeel veel succes nog
trustequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ons nog ff dikgedruktnja oke doei ga slapen
joke...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ons nog ff dikgedruktnja oke doei ga slapen
Jij kan het ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag even hier melden dat ondanks ik het niet met jullie motivatie eens ben, ik diep respect heb voor jullie wilskracht en doorzettingsvermogen. De vasters danHeel veel succes nog
zelfs ik kan hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Tof!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan en ik kunnen niet tegen jullie geplaag![]()
Thnx manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Zelf eens in Cyrpus geweest? Griekse of Turkse gedeelte? Heb het idee dat Griekenland en Cyprus haast hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zelf overwoog ook Cyprus en Istanbul, als je daar nog niet bent geweest, zeker aanrader.
Turkse gedeelte, en door Griekenland gereden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Zelf eens in Cyrpus geweest? Griekse of Turkse gedeelte? Heb het idee dat Griekenland en Cyprus haast hetzelfde zijn.
Griekenland is zegmaar handig omdat ik dan weer geen hotelkosten heb dus extra zakgeld. Als Cyprus enorm op Griekenland lijkt zie ik de meerwaarde weer niet snap je
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zelfs ik kan hetprobeer het ook
Turkse gedeelte van Cyprus lijkt mij ook wel spannend eerlijk gezegd o: Maar hoe kom je daar, het is toch niet erkend? Met de VN daar enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse gedeelte, en door Griekenland gereden.
Dat heeft idd zn voordelen dan.
je kunt gewoon vanaf het griekse gedeelte daar komen, no problem.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:43 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Turkse gedeelte van Cyprus lijkt mij ook wel spannend eerlijk gezegd o: Maar hoe kom je daar, het is toch niet erkend? Met de VN daar enzo.
Mwahh, ik eet zelden voor zonsopgang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zou dat niet kunnenZeker dit jaar niet. Door werktijden en verneukt ritme zou ik niet kunnen eten voor zonsopgang, dan haal je volgens mij het einde van de dag niet
Misschien bedoelt hij het Koerdisch Autonome Regio in Irak? Dat kan doorgaans Koerdistan genoemd worden.quote:
Is provocatie, hij is onzin aan het praten, nationalisme hoort niet thuis in een topic over ramadanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:58 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij het Koerdisch Autonome Regio in Irak? Dat kan doorgaans Koerdistan genoemd worden.
Ik keek even terug en het enige wat ik kan opmaken zijn twee losse posts met Kurdistan er in. Geen idee wat de context hierin moet zijn. Een beetje loos geblaat van hem vind ik het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is provocatie, hij is onzin aan het praten, nationalisme hoort niet thuis in een topic over ramadan
Hij was vorige keer ook al aan het vragen, zijn er hier Koerden, er werd toen een link geplaatst naar het Koerdentopic, hij voelt zich hier thuis in het ramadantopic omdat hij ook moslim is, maar wilt graag mensen agiteren door onnozel gedrag. Een corigerende tik lost dat meestal wel opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik keek even terug en het enige wat ik kan opmaken zijn twee losse posts met Kurdistan er in. Geen idee wat de context hierin moet zijn.
Geef hem die vuist met liefde van jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij was vorige keer ook al aan het vragen, zijn er hier Koerden, er werd toen een link geplaatst naar het Koerdentopic, hij voelt zich hier thuis in het ramadantopic omdat hij ook moslim is, maar wilt graag mensen agiteren door onnozel gedrag. Een corigerende tik lost dat meestal wel op
Na de Ramadan helemaal kapotslaan dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij was vorige keer ook al aan het vragen, zijn er hier Koerden, er werd toen een link geplaatst naar het Koerdentopic, hij voelt zich hier thuis in het ramadantopic omdat hij ook moslim is, maar wilt graag mensen agiteren door onnozel gedrag. Een corigerende tik lost dat meestal wel op
Sowieso, jij weet hoe het zitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geef hem die vuist met liefde van je
Dus alleen tijdens Ramadan netjes gedragen en daarna gewoon als domme beesten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:05 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Na de Ramadan helemaal kapotslaan dus
Uh nee, naar mijn mening hoor te allen tijde netjes te gedragen, niet alleen tijdens de Ramadan. Dat jij mijn grapje vekeerd opvat kan gebeuren, bij deze mijn correctie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus alleen tijdens Ramadan netjes gedragen en daarna gewoon als domme beesten?
Ik ben ook een moslim hoor, maar vaak zie je om je heen dat het wel gebeurt. Alleen maar tijdens Ramadan 'normaal' doen en wanneer het voorbij is als niet moslim gedragen (alcohol, drugs en etc.).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:48 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Uh nee, naar mijn mening hoor te allen tijde netjes te gedragen, niet alleen tijdens de Ramadan. Dat jij mijn grapje vekeerd opvat kan gebeuren, bij deze mijn correctie.
Je verdiende loon. Een beetje pindasaus afkraken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:12 schreef Ayca het volgende:
Droomde dat ik helemaal boos werd omdat mijn vader patat met pindasaus had gehaald en ik speciaal wilde, dus ging ik het zelf maar halen en raakte verdwaald in het winkelcentrum.
Ramadan
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef zarGon het volgende:
Ik word een beetje blauw van de honger.
Je bent weer modje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef zarGon het volgende:
Ik word een beetje blauw van de honger.
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en zarGon, gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Dank jullie wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent weer modje?
Gefeliciteerd met je blauwe naam.
Dacht ik ook, maar is echt een goede man, ging in het interview met het Ramadanjournaal huilen over zijn zus die was gestorven in een aardbeving in Turkije. Allah rahmet eylesinquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
Dat oranje shirt en die blonde kop, dacht even dat het om een Nederlander ging.
jij gaat met jouw kookkunsten diepvries pizza eten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ikke diepvries pizza. :p
Zo goed kunnen koken en genoegen nemen met diepvries pizzaquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ikke diepvries pizza. :p
Ik kook heel uitgebreid, of helemaal niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij gaat met jouw kookkunsten diepvries pizza eten?kom bij mij koken
Ik best wel een grote tafel waar jij je magie op kunt doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook heel uitgebreid, of helemaal niet.
Je vult altijd goed aan met knoflooksaus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vul altijd goed aan![]()
met knoflooksaus
Hoop dat het goed is gelukt en het smaakt enzo, maar praat aub Nederlands, en een fijne avond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef expans het volgende:
Ben ilk kez corba yaptim
Hayirli aksamlar bu arada
jij bent de knoflooksaus op mijn falafelquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vult altijd goed aan met knoflooksaus?
oh dat was serieus een doordenkertje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg je er van als je goedkoop parfum gebruikt.
jeweetzquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh dat was serieus een doordenkertje.
wel een hele goede,props.
hetzelfdequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eet smakelijk straks omnomnomnom.
De bus komt er om de 5 minuten. Het is goedkoper dan meeliften want elke 80 kilogram erbij betekent per 100 km 10 euro kosten erbij. Ik denk dat de bus inderdaad voordeliger is.quote:
Om de 5 minuten ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
De bus komt er om de 5 minuten. Het is goedkoper dan meeliften want elke 80 kilogram erbij betekent per 100 km 10 euro kosten erbij. Ik denk dat de bus inderdaad voordeliger is.
echt hequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Om de 5 minuten ?ben je weleens met de bus gegaan ?
Als je iets uit de database verwijderd, dan raak je ook de primary key kwijt. Waarom wordt de primary key niet hergebruikt?quote:
Omdat ik elke keer mijn vast breek voordat de zon weg is. Ik geloof dat jongeren niet hoeven te wachten tot de zon weg is, ik heb de regel gemaakt dat ik al 2 uur voordat de zon weg is mag beginnen met vasten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben jij zo random? Estagfurullahhh.
ik heb hem al een tijdje hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Klinker, faka met je UI?
ERRRRBODY KNOW IM THE REAL DEAL
Subtiel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb hem al een tijdje hoor
Jij en ik bebe :$$ ws een hint
Ik meen mij aardig wat Arabische conversaties te herinneren die jij initieerde of in ieder geval aan deelnam. Practise what you preach mister.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoop dat het goed is gelukt en het smaakt enzo, maar praat aub Nederlands, en een fijne avond.
Ik zit altijd op mobiel FOK!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb hem al een tijdje hoor
Jij en ik bebe :$$ ws een hint
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal me aan mn reet roesten aggie.
Ik ben nu op het rechte pad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Subtiel.
[..]
Ik meen mij aardig wat Arabische conversaties te herinneren die jij initieerde of in ieder geval aan deelnam. Practise what you preach mister.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik ga het niet meer doen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Peunage het volgende:
[..]Wat wil jij daarmee zeggen, dat Allah boos is op de rest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik ga het niet meer doen.![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:11 schreef Ayca het volgende:
Bakje vruchtenyoghurt en dadels, en 1.5 liter water
Normaal probeer ik wel wat brood te eten maar vandaag lukte dat niet
Yogurtlu kizartma, brood, water, datquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:22 schreef Ayca het volgende:
Merk dat vooral water een verschil maakt, honger krijg ik toch niet echt.
Wat heb jij gegeten?
Wa Aleykoum Salaam,quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef JustLiving het volgende:
Salamumaelykum beste broeders en zusters!
Ramadan is alweer bijna voorbij, ik vraag me af wat jullie in de laatste paar weekjes hebben gedaan? Zijn jullie meer gaan verdiepen in het geloof? Meer salaat verrichten? Vaker naar de moskee? Je weerhouden en je zelf controle te houden van slechte en verboden zaken? Ik ben best benieuwd wat jullie te zeggen hebben
Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef JustLiving het volgende:
Salamumaelykum beste broeders en zusters!
Ramadan is alweer bijna voorbij, ik vraag me af wat jullie in de laatste paar weekjes hebben gedaan? Zijn jullie meer gaan verdiepen in het geloof? Meer salaat verrichten? Vaker naar de moskee? Je weerhouden en je zelf controle te houden van slechte en verboden zaken? Ik ben best benieuwd wat jullie te zeggen hebben
Goed bezig mashAllahquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa Aleykoum Salaam,
Alles van bovenstaande.
Gr,
Arc.
Ik heb dat ook heel erg vaak, soms geef ik mezelf excuses van "Nee, ik praat niks slechts over dat persoon!!" Maar het is toch hetzelfde. Het gaat uiteindelijk ook om de intentie. ^^quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.![]()
Persoonlijk voel ik me wel schuldiger wanneer ik bijvoorbeeld roddel over collegas, maar omdat ik hier zoveel voldoening uit haal lukt het me niet om daar mee op te houden. Ik ben dus wel bewuster maar niet praktiserender dan tevoren.
De profeet sws zei:quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.![]()
Persoonlijk voel ik me wel schuldiger wanneer ik bijvoorbeeld roddel over collegas, maar omdat ik hier zoveel voldoening uit haal lukt het me niet om daar mee op te houden. Ik ben dus wel bewuster maar niet praktiserender dan tevoren.
quote:“Wie datgene tussen zijn benen (geslachtsdeel)
en tussen zijn kaken (mond) waarborgt, garandeer ik het paradijs.”
Sahih Al-Bukhari Hadith 8.799 Narrated by Sahl bin Sadquote:Whoever guarantees me (the chastity of) what is between his legs ( i.e. his private parts), and what is between his jaws ( i.e., his tongue), I guarantee him Paradise.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:33 schreef JustLiving het volgende:
[..]
Goed bezig mashAllah
[..]
Ik heb dat ook heel erg vaak, soms geef ik mezelf excuses van "Nee, ik praat niks slechts over dat persoon!!" Maar het is toch hetzelfde. Het gaat uiteindelijk ook om de intentie. ^^
En om antwoord tegen, ik was beetje afgezakt van mijn geloof en heb gelukkig sinds Ramadan weer een soort van boost gekregen, vaker na de moskee en heel veel lezingen bij zijn. Sporten was echt moeilijk maar ik was raar genoeg wel zeer gemotiveerd tijdens het sporten ookal kon ik niks drinken.
Enige nadeel was dat ik helaas was Qur'an wat minder heb gelezen, maar dat zal inshAllah wel goed komen samen met mijn familie lezen. Ik hoop dat het ik en jullie ook zo standvastig zullen blijven voor de rest van jullie jaren inshAllah!
Mooi dat het bij jou de goede kant opgaat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:33 schreef JustLiving het volgende:
[..]
Goed bezig mashAllah
[..]
Ik heb dat ook heel erg vaak, soms geef ik mezelf excuses van "Nee, ik praat niks slechts over dat persoon!!" Maar het is toch hetzelfde. Het gaat uiteindelijk ook om de intentie. ^^
En om antwoord tegen, ik was beetje afgezakt van mijn geloof en heb gelukkig sinds Ramadan weer een soort van boost gekregen, vaker na de moskee en heel veel lezingen bij zijn. Sporten was echt moeilijk maar ik was raar genoeg wel zeer gemotiveerd tijdens het sporten ookal kon ik niks drinken.
Enige nadeel was dat ik helaas was Qur'an wat minder heb gelezen, maar dat zal inshAllah wel goed komen samen met mijn familie lezen. Ik hoop dat het ik en jullie ook zo standvastig zullen blijven voor de rest van jullie jaren inshAllah!
I know.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De profeet sws zei:
[..]
[..]
Sahih Al-Bukhari Hadith 8.799 Narrated by Sahl bin Sad
Smaakte het lekker?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Ayca het volgende:
Zo, lasagne zit in de ovenbeetje later dan gepland maar oké
En daarna mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik citeerde Ayca, dus ging over Lasagne.
Dat al raar noemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zat ernaast met je rare dm's.. tfffoee en de zon was nog niet onder
Please, do share.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Stagfirullah stagfirullah.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wallah, het waren niet halalteksten.
Ik weets, ik las ze vanmorgen. Meteen mn vasten maar verbroken door die nare jongeman.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stagfirullah stagfirullah.
Ik laat jou zeepje laten vallen en dan roep ik snel zG erbij.quote:
Been there, done that.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik laat jou zeepje laten vallen en dan roep ik snel zG erbij.
Jawelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
herhaling kan geen kwaad.
Vanaf 16 augustus al.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vanaf volgende week weer studenten OV!
Waar ga jij naartoe jongedame!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Samen iftar, dan ga ik wel naar mijn homeboy Jan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
NEEJOH.
Arc, ik ga naar KB.
Toch jan!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel, dat roepen ze ELKE keer omquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
NEEJOH.
Arc, ik ga naar KB.
Kom naar mij toequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waar werk jij ouwequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, dat roepen ze ELKE keer omEn ik kan het weten want ik hoor het 235890235832 keer per dag als ik werk.
Ben ik ook uitgenodigdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, dat roepen ze ELKE keer omEn ik kan het weten want ik hoor het 235890235832 keer per dag als ik werk.
Mensen hun portemonnee jatten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
snap ik maar wat doe je daar
Zoveel foute grappen die ik niet maak nouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
snap ik maar wat doe je daar
Dat is mijn taak trutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen hun portemonnee jatten.
Omg, je bent je zo erg aan het inhoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoveel foute grappen die ik niet maak nou
Stagfirullah, is je zuster man, doe normaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg, je bent je zo erg aan het inhouden
achter het station..
Zó, veel beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is mijn taak trut niet-lief meisje
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stagfirullah, is je zuster man, doe normaal.
A uudhuu billahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stagfirullah, is je zuster man, doe normaal.
fagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
A uudhu Billah dat het je zuster is?
zegt meneer die haar vunzige dms stuurrquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fijne grappen maak je er over dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |