Hij is gewoon zo rebelsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom doet trig dan zo jfm?
Duivels zijn vastgeketend en zulks,weet je zelf ookquote:
Ik heb nog niet eens een verhaal verteld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jongens er zijn geen ouders hier in dit huis en ik ben een bange kip en nu door dit djinverhaal durf ik niet meer naar boven
Want ieder djin is een Shaitaan natuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Duivels zijn vastgeketend en zulks,weet je zelf ook
HALLO IK SCHIET METEEN IN DE STRESS JA fuck ik moet nog douchen ook ben ik veilig daar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een verhaal verteld.
Ok serieus, het is wel afgeraden om 'nachts te douchen, tenzij noodzaak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLO IK SCHIET METEEN IN DE STRESS JA fuck ik moet nog douchen ook ben ik veilig daar?
het is noodzaak, mn haren zijn vettig als wat en ik moet morgen werken en ik heb echt geen idee waarom ik hier nog zit, de tijd heeft een spel met me gespeeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok serieus, het is wel afgeraden om 'nachts te douchen, tenzij noodzaak.
Wil je dat echt weten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is noodzaak, mn haren zijn vettig als wat en ik moet morgen werken en ik heb echt geen idee waarom ik hier nog zit, de tijd heeft een spel met me gespeeld
waarom wordt het afgerdaden dan?omg
Open deur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wie wil het licht aandoen van boven?
Waarom ketenen ze hun niet het hele jaar door vast?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Duivels zijn vastgeketend en zulks,weet je zelf ook
watquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
surah Iklas,an Nas en al Falaq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |