abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115481894
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Klinker, faka met je UI?

:(

ERRRRBODY KNOW IM THE REAL DEAL
ik heb hem al een tijdje hoor

Jij en ik bebe :$$ ws een hint ;(
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_115482904
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Subtiel.

quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoop dat het goed is gelukt en het smaakt enzo, maar praat aub Nederlands, en een fijne avond.
Ik meen mij aardig wat Arabische conversaties te herinneren die jij initieerde of in ieder geval aan deelnam. Practise what you preach mister. o|O
pi_115488417
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik zit altijd op mobiel FOK!

(smooth by the way maar nee, geen toestemming)
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_115489457
Zal me aan mn reet roesten aggie.
LEAVE KB ALONE.
pi_115489527
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal me aan mn reet roesten aggie.
:9~
pi_115489558
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:

[..]

Subtiel.

[..]

Ik meen mij aardig wat Arabische conversaties te herinneren die jij initieerde of in ieder geval aan deelnam. Practise what you preach mister. o|O
Ik ben nu op het rechte pad.
pi_115495928
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben nu op het rechte pad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Ok, ik ga het niet meer doen.
pi_115496326
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Peunage het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Ok, ik ga het niet meer doen.
Wat wil jij daarmee zeggen, dat Allah boos is op de rest? :6
pi_115500914
Wat eten we vandaag?
pi_115501255
Bakje vruchtenyoghurt en dadels, en 1.5 liter water :P
Normaal probeer ik wel wat brood te eten maar vandaag lukte dat niet :')
pi_115501278
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:11 schreef Ayca het volgende:
Bakje vruchtenyoghurt en dadels, en 1.5 liter water :P
Normaal probeer ik wel wat brood te eten maar vandaag lukte dat niet :')
Klinkt goed :P
pi_115501319
Merk dat vooral water een verschil maakt, honger krijg ik toch niet echt.

Wat heb jij gegeten? :)
pi_115501333
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:22 schreef Ayca het volgende:
Merk dat vooral water een verschil maakt, honger krijg ik toch niet echt.

Wat heb jij gegeten? :)
Yogurtlu kizartma, brood, water, dat :P
pi_115507289
Salamumaelykum beste broeders en zusters!

Ramadan is alweer bijna voorbij, ik vraag me af wat jullie in de laatste paar weekjes hebben gedaan? Zijn jullie meer gaan verdiepen in het geloof? Meer salaat verrichten? Vaker naar de moskee? Je weerhouden en je zelf controle te houden van slechte en verboden zaken? Ik ben best benieuwd wat jullie te zeggen hebben
pi_115510062
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef JustLiving het volgende:

Ramadan is alweer bijna voorbij, ik vraag me af wat jullie in de laatste paar weekjes hebben gedaan? Zijn jullie meer gaan verdiepen in het geloof? Meer salaat verrichten? Vaker naar de moskee? Je weerhouden en je zelf controle te houden van slechte en verboden zaken? Ik ben best benieuwd wat jullie te zeggen hebben
Wa Aleykoum Salaam,

Alles van bovenstaande.

Gr,

Arc.
pi_115511317
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef JustLiving het volgende:

Ik ben benieuwd naar jouw antwoord. :)

Persoonlijk voel ik me wel schuldiger wanneer ik bijvoorbeeld roddel over collegas, maar omdat ik hier zoveel voldoening uit haal lukt het me niet om daar mee op te houden. Ik ben dus wel bewuster maar niet praktiserender dan tevoren.
pi_115511704
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wa Aleykoum Salaam,

Alles van bovenstaande.

Gr,

Arc.
Goed bezig mashAllah :D

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Bilge het volgende:

[..]

Persoonlijk voel ik me wel schuldiger wanneer ik bijvoorbeeld roddel over collegas, maar omdat ik hier zoveel voldoening uit haal lukt het me niet om daar mee op te houden. Ik ben dus wel bewuster maar niet praktiserender dan tevoren.
Ik heb dat ook heel erg vaak, soms geef ik mezelf excuses van "Nee, ik praat niks slechts over dat persoon!!" Maar het is toch hetzelfde. Het gaat uiteindelijk ook om de intentie. ^^

En om antwoord tegen, ik was beetje afgezakt van mijn geloof en heb gelukkig sinds Ramadan weer een soort van boost gekregen, vaker na de moskee en heel veel lezingen bij zijn. Sporten was echt moeilijk maar ik was raar genoeg wel zeer gemotiveerd tijdens het sporten ookal kon ik niks drinken.

Enige nadeel was dat ik helaas was Qur'an wat minder heb gelezen, maar dat zal inshAllah wel goed komen samen met mijn familie lezen. Ik hoop dat het ik en jullie ook zo standvastig zullen blijven voor de rest van jullie jaren inshAllah! :D
pi_115511786
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Bilge het volgende:

[..]

De profeet sws zei:

quote:
“Wie datgene tussen zijn benen (geslachtsdeel)
en tussen zijn kaken (mond) waarborgt, garandeer ik het paradijs.”
quote:
Whoever guarantees me (the chastity of) what is between his legs ( i.e. his private parts), and what is between his jaws ( i.e., his tongue), I guarantee him Paradise.
Sahih Al-Bukhari Hadith 8.799 Narrated by Sahl bin Sad
pi_115511811
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:33 schreef JustLiving het volgende:

[..]

[..]

Ik heb dat ook heel erg vaak, soms geef ik mezelf excuses van "Nee, ik praat niks slechts over dat persoon!!" Maar het is toch hetzelfde. Het gaat uiteindelijk ook om de intentie. ^^

En om antwoord tegen, ik was beetje afgezakt van mijn geloof en heb gelukkig sinds Ramadan weer een soort van boost gekregen, vaker na de moskee en heel veel lezingen bij zijn. Sporten was echt moeilijk maar ik was raar genoeg wel zeer gemotiveerd tijdens het sporten ookal kon ik niks drinken.

Enige nadeel was dat ik helaas was Qur'an wat minder heb gelezen, maar dat zal inshAllah wel goed komen samen met mijn familie lezen. Ik hoop dat het ik en jullie ook zo standvastig zullen blijven voor de rest van jullie jaren inshAllah! :D
:Y insha'Allah.
pi_115514747
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:33 schreef JustLiving het volgende:

[..]

[..]

Mooi dat het bij jou de goede kant opgaat. :7 Door het vasten leer je je lichamelijke driften kennen en controleren. Als je lichaam schreeuwt voor luiheid, onzedelijkheid, verspilling, egoisme, etc. krijg je dit onder ogen en leer je er tegen te vechten. En omdat iedereen tegelijkertijd zichzelf temt, ontstaat er een sociale sfeer van onderlinge ondersteuning. Daarnaast vertrouwen mensen elkaar meer, omdat iedereen zijn eigenbelang inruilt voor het groepsbelang. Die sociale sfeer zie ik als een van de puurste vormen van geluk.

quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:35 schreef Arcadia het volgende:

[..]

De profeet sws zei:

[..]

[..]

Sahih Al-Bukhari Hadith 8.799 Narrated by Sahl bin Sad
I know. :@
pi_115527579
Zo, lasagne zit in de oven :9 beetje later dan gepland maar oké :')

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 20:56:27 ]
pi_115535112
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Ayca het volgende:
Zo, lasagne zit in de oven :9 beetje later dan gepland maar oké :')
Smaakte het lekker?
pi_115535234
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:58 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Smaakte het lekker?
Jazeker.
LEAVE KB ALONE.
pi_115535398
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende: