Ik best wel een grote tafel waar jij je magie op kunt doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook heel uitgebreid, of helemaal niet.
Je vult altijd goed aan met knoflooksaus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vul altijd goed aan![]()
met knoflooksaus
Hoop dat het goed is gelukt en het smaakt enzo, maar praat aub Nederlands, en een fijne avond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef expans het volgende:
Ben ilk kez corba yaptim
Hayirli aksamlar bu arada
jij bent de knoflooksaus op mijn falafelquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vult altijd goed aan met knoflooksaus?
oh dat was serieus een doordenkertje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg je er van als je goedkoop parfum gebruikt.
jeweetzquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh dat was serieus een doordenkertje.
wel een hele goede,props.
hetzelfdequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eet smakelijk straks omnomnomnom.
De bus komt er om de 5 minuten. Het is goedkoper dan meeliften want elke 80 kilogram erbij betekent per 100 km 10 euro kosten erbij. Ik denk dat de bus inderdaad voordeliger is.quote:
Om de 5 minuten ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
De bus komt er om de 5 minuten. Het is goedkoper dan meeliften want elke 80 kilogram erbij betekent per 100 km 10 euro kosten erbij. Ik denk dat de bus inderdaad voordeliger is.
echt hequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Om de 5 minuten ?ben je weleens met de bus gegaan ?
Als je iets uit de database verwijderd, dan raak je ook de primary key kwijt. Waarom wordt de primary key niet hergebruikt?quote:
Omdat ik elke keer mijn vast breek voordat de zon weg is. Ik geloof dat jongeren niet hoeven te wachten tot de zon weg is, ik heb de regel gemaakt dat ik al 2 uur voordat de zon weg is mag beginnen met vasten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben jij zo random? Estagfurullahhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |