Een land dat begint met de P.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok mensen het gaat al weer. Gewoon met licht aan slapen.
[..]
ooo wat dan wel?
Omdat mobiel
Pakistanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Een land dat begint met de P.
Oww oke maar dan krijg ik zo'n quote alert is wel zo handig, maar als het teveel moeite is, hoeft het niet
watquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:30 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb KB's hart weer veroverd btw.
ik bekijk nog mijn opties, jij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
Heeft hier iemand vakantieplannen (gehad) voor/na de Ramadan? Een van de mindere dingen dat het in de zomer valt.
jij 5#$%$#%#$%$##GRETE^#$%#@$#$% kafir !quote:
Niemand is perfectquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij 5#$%$#%#$%$##GRETE^#$%#@$#$% kafir !
Ik zit zo te kijken. Kan naar Griekenland gaan, tickets daarheen zijn verrassend goedkoper dan Marokko ivm chartervluchten. Maar ik ga naar Griekenland als ik geen betere opties heb, heb zowat heel Europa wel gezien met uitzondering van Balkan en Cyprus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik bekijk nog mijn opties, jij?
Ik zelf overwoog ook Cyprus en Istanbul, als je daar nog niet bent geweest, zeker aanrader.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik zit zo te kijken. Kan naar Griekenland gaan, tickets daarheen zijn verrassend goedkoper dan Marokko ivm chartervluchten. Maar ik ga naar Griekenland als ik geen betere opties heb, heb zowat heel Europa wel gezien met uitzondering van Balkan en Cyprus.
Heb jij suggesties?
ons nog ff dikgedruktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Scheer je weg uit ons topic. En neem je Djinn mee.
Wat liefquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag even hier melden dat ondanks ik het niet met jullie motivatie eens ben, ik diep respect heb voor jullie wilskracht en doorzettingsvermogen. De vasters danHeel veel succes nog
trustequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ons nog ff dikgedruktnja oke doei ga slapen
joke...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ons nog ff dikgedruktnja oke doei ga slapen
Jij kan het ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag even hier melden dat ondanks ik het niet met jullie motivatie eens ben, ik diep respect heb voor jullie wilskracht en doorzettingsvermogen. De vasters danHeel veel succes nog
zelfs ik kan hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Tof!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan en ik kunnen niet tegen jullie geplaag![]()
Thnx manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Zelf eens in Cyrpus geweest? Griekse of Turkse gedeelte? Heb het idee dat Griekenland en Cyprus haast hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zelf overwoog ook Cyprus en Istanbul, als je daar nog niet bent geweest, zeker aanrader.
Turkse gedeelte, en door Griekenland gereden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Zelf eens in Cyrpus geweest? Griekse of Turkse gedeelte? Heb het idee dat Griekenland en Cyprus haast hetzelfde zijn.
Griekenland is zegmaar handig omdat ik dan weer geen hotelkosten heb dus extra zakgeld. Als Cyprus enorm op Griekenland lijkt zie ik de meerwaarde weer niet snap je
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zelfs ik kan hetprobeer het ook
Turkse gedeelte van Cyprus lijkt mij ook wel spannend eerlijk gezegd o: Maar hoe kom je daar, het is toch niet erkend? Met de VN daar enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse gedeelte, en door Griekenland gereden.
Dat heeft idd zn voordelen dan.
je kunt gewoon vanaf het griekse gedeelte daar komen, no problem.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:43 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Turkse gedeelte van Cyprus lijkt mij ook wel spannend eerlijk gezegd o: Maar hoe kom je daar, het is toch niet erkend? Met de VN daar enzo.
Mwahh, ik eet zelden voor zonsopgang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zou dat niet kunnenZeker dit jaar niet. Door werktijden en verneukt ritme zou ik niet kunnen eten voor zonsopgang, dan haal je volgens mij het einde van de dag niet
Misschien bedoelt hij het Koerdisch Autonome Regio in Irak? Dat kan doorgaans Koerdistan genoemd worden.quote:
Is provocatie, hij is onzin aan het praten, nationalisme hoort niet thuis in een topic over ramadanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:58 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij het Koerdisch Autonome Regio in Irak? Dat kan doorgaans Koerdistan genoemd worden.
Ik keek even terug en het enige wat ik kan opmaken zijn twee losse posts met Kurdistan er in. Geen idee wat de context hierin moet zijn. Een beetje loos geblaat van hem vind ik het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is provocatie, hij is onzin aan het praten, nationalisme hoort niet thuis in een topic over ramadan
Hij was vorige keer ook al aan het vragen, zijn er hier Koerden, er werd toen een link geplaatst naar het Koerdentopic, hij voelt zich hier thuis in het ramadantopic omdat hij ook moslim is, maar wilt graag mensen agiteren door onnozel gedrag. Een corigerende tik lost dat meestal wel opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik keek even terug en het enige wat ik kan opmaken zijn twee losse posts met Kurdistan er in. Geen idee wat de context hierin moet zijn.
Geef hem die vuist met liefde van jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij was vorige keer ook al aan het vragen, zijn er hier Koerden, er werd toen een link geplaatst naar het Koerdentopic, hij voelt zich hier thuis in het ramadantopic omdat hij ook moslim is, maar wilt graag mensen agiteren door onnozel gedrag. Een corigerende tik lost dat meestal wel op
Na de Ramadan helemaal kapotslaan dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij was vorige keer ook al aan het vragen, zijn er hier Koerden, er werd toen een link geplaatst naar het Koerdentopic, hij voelt zich hier thuis in het ramadantopic omdat hij ook moslim is, maar wilt graag mensen agiteren door onnozel gedrag. Een corigerende tik lost dat meestal wel op
Sowieso, jij weet hoe het zitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geef hem die vuist met liefde van je
Dus alleen tijdens Ramadan netjes gedragen en daarna gewoon als domme beesten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:05 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Na de Ramadan helemaal kapotslaan dus
Uh nee, naar mijn mening hoor te allen tijde netjes te gedragen, niet alleen tijdens de Ramadan. Dat jij mijn grapje vekeerd opvat kan gebeuren, bij deze mijn correctie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus alleen tijdens Ramadan netjes gedragen en daarna gewoon als domme beesten?
Ik ben ook een moslim hoor, maar vaak zie je om je heen dat het wel gebeurt. Alleen maar tijdens Ramadan 'normaal' doen en wanneer het voorbij is als niet moslim gedragen (alcohol, drugs en etc.).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:48 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Uh nee, naar mijn mening hoor te allen tijde netjes te gedragen, niet alleen tijdens de Ramadan. Dat jij mijn grapje vekeerd opvat kan gebeuren, bij deze mijn correctie.
Je verdiende loon. Een beetje pindasaus afkraken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:12 schreef Ayca het volgende:
Droomde dat ik helemaal boos werd omdat mijn vader patat met pindasaus had gehaald en ik speciaal wilde, dus ging ik het zelf maar halen en raakte verdwaald in het winkelcentrum.
Ramadan
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef zarGon het volgende:
Ik word een beetje blauw van de honger.
Je bent weer modje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef zarGon het volgende:
Ik word een beetje blauw van de honger.
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en zarGon, gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Dank jullie wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent weer modje?
Gefeliciteerd met je blauwe naam.
Dacht ik ook, maar is echt een goede man, ging in het interview met het Ramadanjournaal huilen over zijn zus die was gestorven in een aardbeving in Turkije. Allah rahmet eylesinquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
Dat oranje shirt en die blonde kop, dacht even dat het om een Nederlander ging.
jij gaat met jouw kookkunsten diepvries pizza eten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ikke diepvries pizza. :p
Zo goed kunnen koken en genoegen nemen met diepvries pizzaquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ikke diepvries pizza. :p
Ik kook heel uitgebreid, of helemaal niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij gaat met jouw kookkunsten diepvries pizza eten?kom bij mij koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |