jij 5#$%$#%#$%$##GRETE^#$%#@$#$% kafir !quote:
Niemand is perfectquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij 5#$%$#%#$%$##GRETE^#$%#@$#$% kafir !
Ik zit zo te kijken. Kan naar Griekenland gaan, tickets daarheen zijn verrassend goedkoper dan Marokko ivm chartervluchten. Maar ik ga naar Griekenland als ik geen betere opties heb, heb zowat heel Europa wel gezien met uitzondering van Balkan en Cyprus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik bekijk nog mijn opties, jij?
Ik zelf overwoog ook Cyprus en Istanbul, als je daar nog niet bent geweest, zeker aanrader.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik zit zo te kijken. Kan naar Griekenland gaan, tickets daarheen zijn verrassend goedkoper dan Marokko ivm chartervluchten. Maar ik ga naar Griekenland als ik geen betere opties heb, heb zowat heel Europa wel gezien met uitzondering van Balkan en Cyprus.
Heb jij suggesties?
ons nog ff dikgedruktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Scheer je weg uit ons topic. En neem je Djinn mee.
Wat liefquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag even hier melden dat ondanks ik het niet met jullie motivatie eens ben, ik diep respect heb voor jullie wilskracht en doorzettingsvermogen. De vasters danHeel veel succes nog
trustequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ons nog ff dikgedruktnja oke doei ga slapen
joke...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ons nog ff dikgedruktnja oke doei ga slapen
Jij kan het ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag even hier melden dat ondanks ik het niet met jullie motivatie eens ben, ik diep respect heb voor jullie wilskracht en doorzettingsvermogen. De vasters danHeel veel succes nog
zelfs ik kan hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Tof!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan en ik kunnen niet tegen jullie geplaag![]()
Thnx manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Tchock het volgende:
Zelf eens in Cyrpus geweest? Griekse of Turkse gedeelte? Heb het idee dat Griekenland en Cyprus haast hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zelf overwoog ook Cyprus en Istanbul, als je daar nog niet bent geweest, zeker aanrader.
Turkse gedeelte, en door Griekenland gereden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Zelf eens in Cyrpus geweest? Griekse of Turkse gedeelte? Heb het idee dat Griekenland en Cyprus haast hetzelfde zijn.
Griekenland is zegmaar handig omdat ik dan weer geen hotelkosten heb dus extra zakgeld. Als Cyprus enorm op Griekenland lijkt zie ik de meerwaarde weer niet snap je
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zelfs ik kan hetprobeer het ook
Turkse gedeelte van Cyprus lijkt mij ook wel spannend eerlijk gezegd o: Maar hoe kom je daar, het is toch niet erkend? Met de VN daar enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse gedeelte, en door Griekenland gereden.
Dat heeft idd zn voordelen dan.
je kunt gewoon vanaf het griekse gedeelte daar komen, no problem.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:43 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Turkse gedeelte van Cyprus lijkt mij ook wel spannend eerlijk gezegd o: Maar hoe kom je daar, het is toch niet erkend? Met de VN daar enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |