Denken dat ik je emogif omwille van je stromingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat niet hoor.Ik word steeds geëmogifd omdat ik sji-iet ben.
quote:
Kan alleen op jou rekenen in deze zware tijden yes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Charcot het volgende:
[..]
Mijn luvvvv dient ter overcompensatie van de haters bebe
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denken dat ik je emogif omwille van je stroming
*kuch*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zal ik doen ja.
[..]
Kan alleen op jou rekenen in deze zware tijden yes.![]()
En jij natuurlijk ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
*kuch*
Ik ben geen watje en ik ga slapen voor ik wegga. Eet smakelijk vanavonddddd
Zal ik doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij natuurlijk ja.![]()
.
Tot kijks, en jij ook! Bid voor mij.
Idd, terwijl het eik alleen maar om Azië draait.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:20 schreef Peunage het volgende:
Ik word moe van mensen die denken dat Ramadan is om mensen in Afrika te voeden....
Deze man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, terwijl het eik alleen maar om Azië draait.
HAHAHAHAA. Is die jongen serieus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:41 schreef Tacfarinas het volgende:
Gulmez is weer de blanke medemens aan het entertainen.
Lotgenootquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat niet hoor.Ik word steeds geëmogifd omdat ik sji-iet ben.
Toevallig!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
En drink smakelijk niet te vergetennomnomglokglokglok
Heb je wel eens dadels gegeten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Boh ja ben nog lekker beziglang geleden.dat ik mn eten zo gewaardeerd heb
![]()
*drukt*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
Mensennn niet op mn maag drukken aub:@
Op momenten had ik het wel even beetje zwaar, maar vrije dag en naast boodschappen niks te doen dus was goede dag om eens te proberenquote:
Ja ik heb het nooit echt openlijk gezegd maar daar wordt ook nooit naar gevraagd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij moslim was
True. Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik heb het nooit echt openlijk gezegd maar daar wordt ook nooit naar gevraagd.
in Nederland vond ik het wel te doen maar dag 1 in Marokko onder de felle zon viel ik bijna om.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op momenten had ik het wel even beetje zwaar, maar vrije dag en naast boodschappen niks te doen dus was goede dag om eens te proberenen toen de zon verdwenen was, heerlijk genieten hehe .
1 post hierboven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
True. Waar kom je vandaan?
Als je niet vraagt lijkt 9 op de 10 gewoon NL en waar kom jij dan vandaan?quote:
Asian ouwe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je niet vraagt lijkt 9 op de 10 gewoon NL en waar kom jij dan vandaan?
Half chinees half somalischquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt in Azië. Of verpest ik een grap?
Ach, in principe maakt afkomst van een persoon mij weinig uit. Als je maar een tof persoon bent weetjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Half chinees half somalisch
Mooiste neger met spleetogen ben jij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Half chinees half somalisch
heel tof jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ach, in principe maakt afkomst van een persoon mij weinig uit. Als je maar een tof persoon bent weetje.
Een beetje als Ne-Yo? Hij is half Afro-Amerikaan, half Koreaans. Grappige combo eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooiste neger met spleetogen ben jij.
Azerbaycan is een mooi land. Ben in Bakı geweest, veel mooie oude gebouwen. Ik snap wel waarom zij tot Europa worden gerekend.quote:
Uit welk land kom jij dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Azerbaycan is een mooi land. Ben in Bakı geweest, veel mooie oude gebouwen. Ik snap wel waarom zij tot Europa worden gerekend.
ben wel mooier dan ne-yo hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Een beetje als Ne-Yo? Hij is half Afro-Amerikaan, half Koreaans. Grappige combo eigenlijk wel.
Half Marokkaans, half Grieks. Opvallende combinatie, ik weet het. Je kan er veel grappen over maken.quote:
Half Marokkaans, half Balkan, bekende combinatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Half Marokkaans, half Grieks. Opvallende combinatie, ik weet het. Je kan er veel grappen over maken.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik er volgend jaar heen.
Hm.. Hoe ziet dat eruit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Half Marokkaans, half Grieks. Opvallende combinatie, ik weet het. Je kan er veel grappen over maken.
Zie je er ook zo on-Marokkaans uit? Mensen slaan meestal achter over als zij mij Arabisch horen sprekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Half Marokkaans, half Balkan, bekende combinatie.
Vakantie, studie, stage?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik er volgend jaar heen.
Ik weet ook niet precies waar ik op lijk, krijg van alles te horen iig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Zie je er ook zo on-Marokkaans uit? Mensen slaan meestal achter over als zij mij Arabisch horen spreken
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat je kruising tussen mr Bean en Edwin van der Sar wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waar ik op lijk, krijg van alles te horen iig.
Wat liefquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou raken 10/10, met stok
Vakantie.quote:
Vergeet Rinus niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat je kruising tussen mr Bean en Edwin van der Sar was
Je mag mijn stok wel lenenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je wilt het perse daar doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vakantie.
Heb toevallig gisteren nog gekeken naar de stage mogelijkhedenwas wat matig maar heb nog 2 jaar, hopelijk is het dan beter.
Same here, heb een waslijst aan nationaliteiten waar men mij voor aan zag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waar ik op lijk, krijg van alles te horen iig.
Ook al ID crisis?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Same here, heb een waslijst aan nationaliteiten waar men mij voor aan zag.
Niet perse, maar lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wilt het perse daar doen?
Ik met een bezem.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze schijnen in Rusland ook wel tof te zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet perse, maar lijkt me wel leuk.
Ben opgegroeid zonder mijn moeder welke Griekse is, maar probeer het wel te leren en ben vaak naar mijn familie in Griekenland op bezoek maar dat was altijd Engelstalige of handen/voeten communicatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook al ID crisis?
Spreek je Grieks?
Ic, wel in Nederland opgegroeid?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ben opgegroeid zonder mijn moeder welke Griekse is, maar probeer het wel te leren en ben vaak naar mijn familie in Griekenland op bezoek maar dat was altijd Engelstalige of handen/voeten communicatie.
Marokkaans-Arabisch en Frans spreek ik echter wel. Mijn Grieks is beperkt tot een paar woorden.
Ik heb wel een beeld van Theo van Gogh hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb bijna van niemand een beeld hier.
Sorry schatje maar als we 2 jaar hebben dan gaan we daten tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb bijna van niemand een beeld hier.
voor mij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wel een beeld van Theo van Gogh hier.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry schatje maar als we 2 jaar hebben dan gaan we daten toch![]()
internetverkering ook wel spannend though
straks is er geen klik
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ic, wel in Nederland opgegroeid?
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voor mij?
[..]o ik weet niet of ik dat durf hoor, zo na twee jaar internet brr straks klikt het idd niet en dan?
Mijn Nederlands is ook goed hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:58 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Uiteraard. Zou raar zijn, gezien op de manier hoe ik Nederlands spreek.
Volgens mij is Nederlands als vak in het buitenland niet zo populair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |