Mooiste neger met spleetogen ben jij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Half chinees half somalisch
heel tof jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ach, in principe maakt afkomst van een persoon mij weinig uit. Als je maar een tof persoon bent weetje.
Een beetje als Ne-Yo? Hij is half Afro-Amerikaan, half Koreaans. Grappige combo eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooiste neger met spleetogen ben jij.
Azerbaycan is een mooi land. Ben in Bakı geweest, veel mooie oude gebouwen. Ik snap wel waarom zij tot Europa worden gerekend.quote:
Uit welk land kom jij dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Azerbaycan is een mooi land. Ben in Bakı geweest, veel mooie oude gebouwen. Ik snap wel waarom zij tot Europa worden gerekend.
ben wel mooier dan ne-yo hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Een beetje als Ne-Yo? Hij is half Afro-Amerikaan, half Koreaans. Grappige combo eigenlijk wel.
Half Marokkaans, half Grieks. Opvallende combinatie, ik weet het. Je kan er veel grappen over maken.quote:
Half Marokkaans, half Balkan, bekende combinatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Half Marokkaans, half Grieks. Opvallende combinatie, ik weet het. Je kan er veel grappen over maken.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik er volgend jaar heen.
Hm.. Hoe ziet dat eruit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Half Marokkaans, half Grieks. Opvallende combinatie, ik weet het. Je kan er veel grappen over maken.
Zie je er ook zo on-Marokkaans uit? Mensen slaan meestal achter over als zij mij Arabisch horen sprekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Half Marokkaans, half Balkan, bekende combinatie.
Vakantie, studie, stage?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik er volgend jaar heen.
Ik weet ook niet precies waar ik op lijk, krijg van alles te horen iig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Zie je er ook zo on-Marokkaans uit? Mensen slaan meestal achter over als zij mij Arabisch horen spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |