*drukt*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
Mensennn niet op mn maag drukken aub:@
Op momenten had ik het wel even beetje zwaar, maar vrije dag en naast boodschappen niks te doen dus was goede dag om eens te proberenquote:
Ja ik heb het nooit echt openlijk gezegd maar daar wordt ook nooit naar gevraagd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij moslim was
True. Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik heb het nooit echt openlijk gezegd maar daar wordt ook nooit naar gevraagd.
in Nederland vond ik het wel te doen maar dag 1 in Marokko onder de felle zon viel ik bijna om.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op momenten had ik het wel even beetje zwaar, maar vrije dag en naast boodschappen niks te doen dus was goede dag om eens te proberenen toen de zon verdwenen was, heerlijk genieten hehe .
1 post hierboven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
True. Waar kom je vandaan?
Als je niet vraagt lijkt 9 op de 10 gewoon NL en waar kom jij dan vandaan?quote:
Asian ouwe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je niet vraagt lijkt 9 op de 10 gewoon NL en waar kom jij dan vandaan?
Half chinees half somalischquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt in Azië. Of verpest ik een grap?
Ach, in principe maakt afkomst van een persoon mij weinig uit. Als je maar een tof persoon bent weetjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Half chinees half somalisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |