quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij bent pas een huilie,huilie
ik ga vanavond patat etenquote:
Moslims die onder elkaar vechten omdat ze een verschillende stroming aanhangenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso wat moet ik tussen al die Sunnis die mij toch haten.
liefde liefde. lekker belangrijk. Ik ken heleeee lieve Sunni's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel flexibel als je het over je lichaam kunt smeren en daarna opetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga vanavond patat eten![]()
![]()
![]()
Omgomggom ik ga het over mn lichaam heensmeren
Als jij nou eens wat meer zoals Fatima Al -Zahra was, zouden we je niet haten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg pas je opppquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga vanavond patat eten![]()
![]()
![]()
Omgomggom ik ga het over mn lichaam heensmeren
Mijn luvvvv dient ter overcompensatie van de haters bebequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat niet hoor.Ik word steeds geëmogifd omdat ik sji-iet ben.
watje en traag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
haha trigg Ninja edit. Ik wilde je net verbeteren maar te laat
Denken dat ik je emogif omwille van je stromingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat niet hoor.Ik word steeds geëmogifd omdat ik sji-iet ben.
quote:
Kan alleen op jou rekenen in deze zware tijden yes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Charcot het volgende:
[..]
Mijn luvvvv dient ter overcompensatie van de haters bebe
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denken dat ik je emogif omwille van je stroming
*kuch*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zal ik doen ja.
[..]
Kan alleen op jou rekenen in deze zware tijden yes.![]()
En jij natuurlijk ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
*kuch*
Ik ben geen watje en ik ga slapen voor ik wegga. Eet smakelijk vanavonddddd
Zal ik doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij natuurlijk ja.![]()
.
Tot kijks, en jij ook! Bid voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |