Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!quote:
Gelpof je het niet? haahhahah ik lach jou harder uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAH
Mensen als jij moeten het land uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef speedboot het volgende:
[..]
Gelpof je het niet? haahhahah ik lach jou harder uit
Wat doet je vrouw uit de keuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!
Ik sla mijn vrouw ook de keuken in als ik honger heb.
kben in catalonië dus praat als je hersens hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Mensen als jij moeten het land uit!
JIJquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!
Wat je ook besluit te doen, dat Allah je het dubbele gelijk mag geven door mijn doea's, 2x zoveel dan wat jij jezelf toewenstquote:
Geen idee. Had tv en laptop in de keuken voor haar gekocht, koelkast met ingebouwde tv, en toch komt ze telkens naar buiten. Echt raar zij.quote:
ik wens je veel vrijheid en liefde en geluk toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat je ook besluit te doen, dat Allah je het dubbele gelijk mag geven door mijn doea's, 2x zoveel dan wat jij jezelf toewenst
Als ik honger heb eet ik gewoon. Morgen maar eens beginnen met mishandelen, misschien helpt het tegen het hongergevoel tussen dageraad en zonsondergang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Amien, amien, adjma-ienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wens je veel vrijheid en liefde en geluk toe.
Helpt echt, toen ik haar kapotmaakte viel ik meteen in slaap. Toen ik wakker werd met iftar had ik een gevulde tafel o:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik honger heb eet ik gewoon. Morgen maar eens beginnen met mishandelen, misschien helpt het tegen het hongergevoel tussen dageraad en zonsondergang.
Idd, we hebben nog steeds het ultieme wapen, we slapen gewoon niet met ze, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:50 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Fijn dat wij elkaar begrijpenDe huidige maatschappij kan niet verder zo!
Stoere praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:51 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Helpt echt, toen ik haar kapotmaakte viel ik meteen in slaap. Toen ik wakker werd met iftar had ik een gevulde tafel o:
stoere praatjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:51 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Helpt echt, toen ik haar kapotmaakte viel ik meteen in slaap. Toen ik wakker werd met iftar had ik een gevulde tafel o:
Lullen, daarmee kan je gaatjes vullen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoere praatjes vullen geen gaatjes.
Ieuw?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lullen, daarmee kan je gaatjes vullen.
Ik haatte dat gedeelte altijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke. Terug naar school en dit keer wel opletten bij biologie.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haatte dat gedeelte altijd.
Xab, Veliaht weer thuis en wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke. Terug naar school en dit keer wel opletten bij biologie.
Gaat beter, is niet zoals het moet zijn, maar bunada sukrediyoz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Xab, Veliaht weer tijd en wel?
Inshallah, beterschap, dualarlaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gaat beter, is niet zoals het moet zijn, maar bunada sukrediyoz.
Breng het terug?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:57 schreef Arcadia het volgende:
Heb een boek over de koran van een meisje 1,5 jaar geleden geleend, ik zie het hier nu in de kast liggenestaghfirullah
Soms voldoet een gewoon wel hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iets meegemaakt waardoor je het haat? Niks gewoon.
Ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms voldoet een gewoon wel hoor.
Ben je zo langzaam? ;oquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik ga zo weer bidden en eten enzooo
het is een oneven nacht dus kan Laylat Qadr zijn. Veel bidden,taraweeh enzo,snap je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Je zei hetzelfde tientallen minuten geleden snap je
Wel wudu nemen hé.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het is een oneven nacht dus kan Laylat Qadr zijn. Veel bidden,taraweeh enzo,snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |