jou.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb je het tegen mij of tablet.
Hbo is juist wel makkelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik word bang van de bovenstaande posts.
Is het zo erg? ):
Ik had een vakkenpakket waar ik achteraf toch niet zo goed in was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:17 schreef Ayca het volgende:
Hoe kwam het dat je je havodiploma met moeite hebt gehaald? Deed je niks, heb je het niveau niet?
Als je het niveau gewoon niet hebt gaat het wel lastig worden ja, denk ik.
Wat voor studie wil je doen op universiteit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik had een vakkenpakket waar ik achteraf toch niet zo goed in was.
Ik had N&T met want ik vond in het begin natuur en scheikunde erg tof en zo. Daarna dus niet meer, hoe ouder ik werd, de moeilijker exacte vakken werden (behalve wiskunde B). Koos M&O als keuzevak, en dat beviel mij te goed..
Dat kon toch niet meer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, na je p, doorstromen?
Ik wil de opleiding aan de ene kant wel afmaken maar aan de andere kant, met studieschuld en betalen voor je OV, wil ik zsm alles afronden.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/5s./img] Op dinsdag 14 augustus 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, na je p, doorstromen?
Voor zover ik het weet zijn niet alle opleidingen beperkt, kan sowieso wel, maar dan moest je voor een tal van opleidingen een motivatietest enzo afnemen volgens mij?quote:
Eens even uitzoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij hoort dat te weten als politicoloog!
Beste is dan een eventuele master op de uni te doen, ipv een nieuw opleiding te beginnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil de opleiding aan de ene kant wel afmaken maar aan de andere kant, met studieschuld en betalen voor je OV, wil ik zsm alles afronden.
Economie op het Erasmus in Rotterdam. Daarom ga ik Bedrijfseconomie doen op de Hogeschool Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat voor studie wil je doen op universiteit?
Geen zorgen, wanneer jij later slager bent, kom ik mijn vlees bij jou halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
zijm druk bezig net studies en ik voetbal rustig bij barca de jeugd wats nou beter
Vraag eens nog eens wanneer je geblesseerd bent geraakt en je bij Barca water schenkt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
zijm druk bezig net studies en ik voetbal rustig bij barca de jeugd wats nou beter
Ik stik van jaloezie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
Economie is best zwaar, zeker met wiskunde, heb je wel een aanleg voor dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Economie op het Erasmus in Rotterdam. Daarom ga ik Bedrijfseconomie doen op de Hogeschool Rotterdam.
Ibrahim Affelay op fok?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
Erasmus, tokkieschool.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Economie op het Erasmus in Rotterdam. Daarom ga ik Bedrijfseconomie doen op de Hogeschool Rotterdam.
Je wordt later professioneel voetballer? Vet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
M&O met een 9 afgesloten, wiskunde B met een 8,4 terwijl ik voor de exacte vakken max. een 7 stondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Economie is best zwaar, zeker met wiskunde, heb je wel een aanleg voor dat?
Ziba, het kan nog steeds bij een tal van universiteitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je wordt later professioneel voetballer? Vet!
Havo valt niet te vergelijken met universiteit, de vraag is meer, hoe snel kun je stof absorberen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
M&O met een 9 afgesloten, wiskunde B met een 8,4 terwijl ik voor de exacte vakken max. een 7 stond. Ik ben reuzebenieuwd.
Al gevonden Triggertje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ziba, het kan nog steeds bij een tal van universiteiten
http://www.ru.nl/studereninnijmegen/informatie/hbo-instromers/
Toen ik klein was wilde ik buschauffeur wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
Toen ik klein was wilde ik pianist worden
Nooit te laat om je dromen in vervulling te laten komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Toen ik klein was wilde ik buschauffeur worden
Kan je piano spelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb geen problemen met leren, talen e.d. ging mij best wel makkelijk af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Havo valt niet te vergelijken met universiteit, de vraag is meer, hoe snel kun je stof absorberen?
Ik wilde rijk worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
Als ik buschauffeur zou worden bij de Ret moet ik elke dag voor mijn leven vrezen, en daar heb ik geen zin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nooit te laat om je dromen in vervulling te laten komen
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Trouwen met een rijke man is geen optie?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als ik buschauffeur zou worden bij de Ret moet ik elke dag voor mijn leven vrezen, en daar heb ik geen zin.
Vond het als een klein vaatwastablet sowieso al stoer om grote dingen te berijden. (Nee, geen dikke vrouwen)
Ja, 3 maanden met de man uithouden en dan scheiden, voor dat geduld krijg je betaald!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee! Ik wil het wel zelf verdienen.
Wat is er mis met dikke vrouwen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als ik buschauffeur zou worden bij de Ret moet ik elke dag voor mijn leven vrezen, en daar heb ik geen zin.
Vond het als een klein vaatwastablet sowieso al stoer om grote dingen te berijden. (Nee, geen dikke vrouwen)
Mooie keuze toch. Hoef je ook niet veel te doen om rijk te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, 3 maanden met de man uithouden en dan scheiden, voor dat geduld krijg je betaald!
Erasmus is gewoon tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik schrok mij kapot, mijn droom was al bijna in diggelen door dat grapje van jou!
Klopt, geef me maar een belletje wanneer je rijk bent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mooie keuze toch. Hoef je ook niet veel te doen om rijk te worden.
Vind je dat echt gepast in het ramadantopicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
vs. dit.
[ afbeelding ]
Jij vroeg wat er mis is met dikke vrouwen, zie daar jouw antwoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind je dat echt gepast in het ramadantopic
Koop gewoon een fatsoenlijke koffie apparaat...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Komt door die Starbucks in jullie kantine (jaloers).
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Komt door die Starbucks in jullie kantine (jaloers).
Ze is vast gezellig?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
vs. dit.
[ afbeelding ]
Ik vind Starbucks best wel lekker met al die smaakjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Koop gewoon een fatsoenlijke koffie apparaat...
De sapjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik vind Starbucks best wel lekker met al die smaakjes!
Die onderste?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haal die foto daar weg van mij.
wat een mietje ben je ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toen
Moge Allah het accepterenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat een mietje ben je ook.
grapje
Ik ga bidden enzo,slaap lekker, eet ze, blabla.
Minder lange dagen als nu tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toen
OMG, wat een compliment!quote:
Kusje van mij voor jou. Slaap zacht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
grapje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
Je staat er leuk op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haal die foto van mij weg daar.
Ik zal het je herinneren wanneer jij weer huilie doetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
grapje
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klopt, geef me maar een belletje wanneer je rijk bent.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.![]()
Ik ga slapen, moet morgen vroeg opstaan.
never!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal het je herinneren wanneer jij weer huilie doet
Bid / slaap ze
Ik print dit even uit, als bewijs voor laterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.![]()
Ik ga slapen, moet morgen vroeg opstaan.
En dan ga je hem aandacht geven.quote:
Okee, wat is jouw naam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef speedboot het volgende:
Kben veen affelay die speelt bij de barca selectie en ik zit in de b dus ben vlakbij
respect voor die dat wel doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat ook nooit weg als je zegt weg te gaan he
Melden dat je weggaat is voor mietjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naam. Geen foto. Als je zo trotse Barçaspeler bent, geef dan ook jouw naam op. Dan gaan wij je de hemel inprijzen, en allemaal zeggen dat wij zo jaloers op je zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef speedboot het volgende:
[..]
kijk naar de selectie foto kheb veel haar op hoofd bakkebaard beetje .
Ga danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
respect voor die dat wel doen
Klinkt wel als mij ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan ga je hem aandacht geven.
"Help dokter, mijn been is gebroken"
"Doet het pijn als ik erop sla".
oke maar je gereedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Naam. Geen foto. Als je zo trotse Barçaspeler bent, geef dan ook jouw naam op. Dan gaan wij je de hemel inprijzen, en allemaal zeggen dat wij zo jaloers op je zijn.
Waarom liegen tijdens ramadan, kan zelfs laylat al qadr zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef speedboot het volgende:
[..]
oke maar je gereed
sergi roberto
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAHquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef speedboot het volgende:
[..]
oke maar je gereed
sergi roberto
Ben ik een mietje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Melden dat je weggaat is voor mietjes!
Harde mensen gaan en komen gewoon.
yarhamukallahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAH
liegen? was je mond met zeepquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom liegen tijdens ramadan, kan zelfs laylat al qadr zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |