Hij IS Ridgequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Die komt over een paar jaar (als het al niet binnen een jaar is) gewoon weer terug, die komt namelijk nergens anders meer aan de bak
Niet dat-ie daar trots op moet zijn, maar goedquote:
Inderdaad, als je zou zeggen dat hij 120 is geloof ik het ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Is hij al 60? Jeutje. Dat had ik niet gedacht.
En hij kan nog steeds niet acterenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Is hij al 60? Jeutje. Dat had ik niet gedacht.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens de enige soapster die ik ken.
Er zijn 2 opties:quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:06 schreef sherezade het volgende:
Nou volgens mij draait die hele serie al jaaaaaren om Ridge & Brooke dus ik ga me afvragen hoe ze dit gaan opvangen??
Hij is wel een beetje onmisbaar eigenlijk geworden zo door de jaren heen ondanks zijn slechte acteerwerk...
allang dood...quote:
Wij krijgen nu van 2010 te zien.. Dus denk ik dat Ronn tot begin 2014/2015.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Die komt over een paar jaar (als het al niet binnen een jaar is) gewoon weer terug, die komt namelijk nergens anders meer aan de bak
Oeps verkeerd gelezen sorriequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Darlene Conley aka Sally is in 2007 overleden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef paulaner het volgende:
Echt?Ik heb het in de tijd dat Sally meedeed gevolgd en vond haar leuk. en nu is ze dood
Ja ik heb even gegoogled en ik wist het uiteindelijk dus wel was het alleen straal vergeten dat ze er niet meer isquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Darlene Conley aka Sally is in 2007 overleden.
Daarvoor zat nog een thorne volgens mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:40 schreef Karina het volgende:
Misschien dat ze gewoon een andere acteur de rol laten spelen? Thorne is op een gegeven moment ook door een ander vervangen. Ik volg het al jaren niet meer, maar zijn er onderhand niet ook nog andere karakters vervangen?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij ATWT werden ook acteurs/actrices om de haverklap vervangen.
Ja dat klopt..ik kan niet op zijn naam komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:02 schreef amaranta het volgende:
Daarvoor zat nog een thorne volgens mij.
Je hebt gelijk, die ken ik helemaal niet:quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarvoor zat nog een thorne volgens mij.
Ik ben oudquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die ken ik helemaal niet:
[ afbeelding ]
Clayton Norcross
1979quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]Volgens mij ben ik ouder of ongeveer even oud, ik denk dat ik het nog niet volgde toen.
Toen was ik 17, ik denk dat ik toen hele andere dingen aan mijn hoofd had dan tv kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
1979
vond het erg jammer dat er toen een 'lelijke thorne' voor in de plaats kwam
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:14 schreef amaranta het volgende:
Nou ja toen werd ik geboren. The bold kwam in 1987 op de Nederlandse buis, toen was k 7, denk dat ik een paar jaar later ben gaan kijken.
ik was 22 jaar vond Jeff wel leuk..Moest in het begin wennen aan Winsor ...Maar hem vind ik nu leuk..Jeff en Macy waren leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Toen was ik 17, ik denk dat ik toen hele andere dingen aan mijn hoofd had dan tv kijken
Jeff Trachta vond ik altijd leuk samen met Macey, toen ze samen gingen zingen en je daar ook beelden van zag in afleveringen.
Ja Jeff Trachta zeggen ze tenminstequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef static het volgende:
Eén van die knakkers had toch een affaire met Gordon oid?
Ja met Jeff Trachta en Jeff had wat probleempjes blijkbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef static het volgende:
Eén van die knakkers had toch een affaire met Gordon oid?
klopt ik was 14/15 jaar destijdsquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens wikipedia kwam de Bold in 1990 bij ons ..want in 1987 hadden wij geen commercielen tv! The Bold begon in 1987 in Amerika op tv met haar uitzendingen.
oh, toen was ik al 10. Wellicht dat ik zo een of 2 jaar later begon te kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens wikipedia kwam de Bold in 1990 bij ons ..want in 1987 hadden wij geen commercielen tv! The Bold begon in 1987 in Amerika op tv met haar uitzendingen.
Ja ze zitten allemaal erin.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef Adelante het volgende:
Zit dezelfde Brooke er nog in? En ook die oudjes (Stephany en Eric)? En die andere scharrel Taylor ofzo?
Katherine Kelly Lang (Brooke)quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef Adelante het volgende:
Zit dezelfde Brooke er nog in? En ook die oudjes (Stephany en Eric)? En die andere scharrel Taylor ofzo?
je hebt het correct hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:25 schreef paulaner het volgende:
Er was in de beginperiode toch ook een Caroline? Kan me vaag herinneren dat dat toen de vriendin van Ridge was, tot Brooke kwam. Of gooi ik nu soaps door elkaar
Darlene Conley mag dan wel dood zijn, maar het karakter Sally Spectra is nog altijd springlevend in B&B. Sally zit achter cabana boys en bodybuilders aan.quote:
Onderstaande aflevering wordt in juli 2013 uitgezonden in Nederland.quote:Episode #5179: Clarke asks why Sally doesn't come back to run the place herself. C.J. points out that his mom isn't about to leave her life of cabana boys and champagne in Saint-Tropez to come back to the grind of running the company, so he's trying to sell the place.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felicia zit er nog wel in, maar is meer een veredelde figurant net als Thornequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Ik vond Felicia leuk, die zit er zeker ook niet meer in? De laatste keer dat ik heb gekeken was volgens mij dat Taylor in de woestijn was, ontvoerd door een of andere Arabische prins?
Ik wist niet eens dat Thorne niet echt meer meedeedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Felicia zit er nog wel in, maar is meer een veredelde figurant net als Thorne
Dan heb jij allang niet meer gekekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Ik vond Felicia leuk, die zit er zeker ook niet meer in? De laatste keer dat ik heb gekeken was volgens mij dat Taylor in de woestijn was, ontvoerd door een of andere Arabische prins?
Nee Thorne is gewoon te zien.. Zij een wat kleinere rol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Felicia zit er nog wel in, maar is meer een veredelde figurant net als Thorne
Ja zat daarna te denken hij is wel wat meer in beeld maar heeft nooit een verhaallijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Thorne is gewoon te zien.. Zij een wat kleinere rol.
Sinds Darla ontslag heeft gekregen en daarvoor Macy is overleden in de serie dan! Heeft Thorne idd geen verhaallijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja zat daarna te denken hij is wel wat meer in beeld maar heeft nooit een verhaallijn
Klopt, al een paar jaar niet meer, op een gegeven moment was ik het zat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan heb jij allang niet meer gekeken
Het enige dat nog belangrijk lijkt te zijn is het jonger blijven, nou hoeraquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:47 schreef MPC60 het volgende:
Taylorwat was ik daar als puber van onder de indruk.
ik zag pas b+b toevallig weer eens en schrok mijzelf de tyfus. Wtf hoe kan je jezelf dat aandoen?
Die heeft absoluut iets laten doen, maar wel op een degelijke manier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
Brooke ziet er best goed uit, misschien heeft zij ook wel iets laten doen, maar in ieder geval is het bij haar niet zo opvallend.
Oh ik bedenk opeens iets: had zij in het "echt" niet iets met Stephanie? Of was dat een ander?quote:
Ja klopt, of ze nog iets met elkaar hebben dat weet ik niet! Brooke is ook al over de vijftigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
Oh ik bedenk opeens iets: had zij in het "echt" niet iets met Stephanie? Of was dat een ander?
Mijn moeder kijkt altijd op de Duitser, daar zijn ze geloof bijna helemaal gelijk met de USA, enige nadeel is dat het nagescynchroniseerd is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja klopt, of ze nog iets met elkaar hebben dat weet ik niet! Brooke is ook al over de vijftigEn ze ziet er goed uit. Wij kijken nu naar het jaar 2010!
En geen tong zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat er bij Amerikaanse soaps tijdens kusscenes altijd minimaal één been of voet in beeld moet zijn ?
Niks verklappen hè Karinaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
Mijn moeder kijkt altijd op de Duitser, daar zijn ze geloof bijna helemaal gelijk met de USA, enige nadeel is dat het nagescynchroniseerd is.
Jouw moeder kijk tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:18 schreef Karina het volgende:
Zou ik niet eens kunnen, ik volg het helemaal niet
Ik ben er niet zo vaak en op tijden dat ik er ben, is het niet (in het weekend). Ik heb weleens iets voorbij zien komen, het is best raar in het Duitsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jouw moeder kijk tochAls je bij haar bent
'Hé du Ridge, geiles luder. Sprits mich runter mit deiner liebeswaffen.'quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hé du Ridge, geiles luder. Sprits mich runter mit deiner liebeswaffen.'
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef Miam het volgende:
Bestaat de bold nog dan?anyway, gefeliciteerd
quote:
I know ..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Miam ik bedoelde dat er nog steeds te zien is op RTL8
WTF. dat er nog mensen zijn die daar naar kijken!quote:
Waarom niet? Zijn er best veel mensen die kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:57 schreef Miam het volgende:
WTF. dat er nog mensen zijn die daar naar kijken!
Why?quote:
Mijn oma keek het ook altijd en dan had ze het over Broek & Ritsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn er best veel mensen die kijken
Jaaaa, mijnes ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Mijn oma keek het ook altijd en dan had ze het over Broek & Rits
Het is ook een lekker luchtige soap, voor veel mensen gewoon ontspannend om te kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn er best veel mensen die kijken
Ja vind het ook lekker kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook een lekker luchtige soap, voor veel mensen gewoon ontspannend om te kijken
Nou ja, ik vind het echt wanstalig.quote:
Ik kijk het niet, geen enkele soap overigens, maar het is wel lekker luchtig als ik kijk naar al die drama's en moorden in andere soaps. En ook nog humor zo nu en dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het echt wanstalig.
gelukkig verschillen smaken
En Katherine (Brooke) is al 51.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:20 schreef ato het volgende:
Brooke ziet er nog altijd goed uit en ook al is het een beetje een gladjanus. Toch ziet Ridge er goed uit.
Storm (het personage) heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:23 schreef ato het volgende:
Ik keek er vroeger ook graag naar maar ben opgehouden ergens in 2000/ Ik vond Sally Spectra ook geweldig. Ik kan mij die leuke broer Storm mij ook herinneren..
Ik ook, maar toch ben ik weer begonnen met kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het echt wanstalig.
gelukkig verschillen smaken
Hunter was vroeger een mooie vrouw. Jammer dat ze zo uitzietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:31 schreef ato het volgende:
Ja Hunter ziet er vreselijk uit tegenwoordig, jammer want het was een mooie vrouw.
Hunter of Taylor zoals ze in de serie heet was vroeger geen plastic hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef tong80 het volgende:
Wat is er mooi aan die plastic wijven en kerels ?
quote:Welcome to the world of Ridge Forrester
Hello, my name is Ridge Forrester and I'm the dynamic young fashion magnate in the fashion industry. You might know me from the reality-tv made by Bell-Phillip Television Productions, Inc. called The Bold and the Beautiful that airs in the US on the CBS Television Network and worldwide in over 2000 countries.
There have been some false rumours going on about some guy called Ronn Moss who thinks he is acting as Ridge Forrester in some soap opera but that is all part of some big hoax. Cause as you can see, I'm the real deal and not some kind of soap opera character.
When I was working at the Forrester Creations in spring 1987 with Eric Forrester and Stephanie Forrester we made a deal with Bell-Phillip Television Productions, Inc. to start making a reality-tv show called The Bold and the Beautiful. Idea behind this project was to record our normal everyday life with a team of 50 member camera crew. Also additional cameras were added to our houses and to the Forrester Creations. And the rest is history...
Is ook grappigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:28 schreef Karina het volgende:
Ik zat te zoeken of er al meer nieuws was en toen kwam ik dit toevallig tegen, vond het wel grappig.
http://soapcentral.com/bb/news/2012/0813-moss.phpquote:Moss on B&B exit: All good things end eventually
by Dan J Kroll
Posted Saturday, August 11, 2012 4:24:41 PM
Ronn Moss has broken his silence about his exit from The Bold and the Beautiful. In a statement on a social media web site, Moss acknowledged his fans, and teased that "new doors" were already opening for him. Moss, an original B&B cast member, debuted in 1987.
As the news of Ronn Moss's (Ridge Forrester) exit swept across the Internet, the actor broke his silence to discuss his impending departure with fans.
"I want to make sure, without any doubt, that you guys all know how much I love you. Your support during this time and hopefully beyond is everything. I can't say anything yet, but soon will explain," Moss wrote on Facebook. "Hang in there with me. We have a wonderful new journey ahead of us. Try and not be sad, angry, disappointed. It's been a great run and all good things end eventually. As this door closes, others are opening. I want you all to come with me through these new doors of opportunities and experience how cool it's going to be. Have faith, be strong, know I'm eternally yours."
The reason for Moss' exit was not made available, though, in an initial report by Entertainment Weekly, the reason cited was "salary issues."
Fans aren't the only ones that are upset by Moss leaving The Bold and the Beautiful. Moss's co-stars have taken to Twitter to share their thoughts on his exit.
Moss will shoot his final scenes for The Bold and the Beautiful on August 14. Those scenes will air Friday, September 14.
In the wake of Moss' exit, B&B has also nixed a casting call for a new character.
Ja precies, misschien gaat hij ergens iets achter de schermen doen of cashen met commercials? Wie weet eindigt hij wel, net als Mr T, in Tell Sell reclames...quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Er werden nieuwe deuren voor hem geopend? Ik kan het me haast niet voorstellen dat het iets met acteren te maken heeft, want hij kan totaal niet acteren en bovendien zal iedereen hem waarschijnlijk als Ridge Forrester blijven zien.
Ze waren op zoek naar een nieuw, jong, mannelijk personage, maar nu Ronn vertrekt, hebben ze de casting call "ingetrokken".quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Geen nieuwe Ridge dus, als ik het "casting call for a new character" goed uitleg.
OK, ik volg het al jaren niet meer, dus geen idee of er jonge mannen in spelen tegenwoordig. 14 september maar eens even kijken wat er gebeurt, via de overige kanalenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze waren op zoek naar een nieuw, jong, mannelijk personage, maar nu Ronn vertrekt, hebben ze de casting call "ingetrokken".
Ridge is bij ons ruim 2 jaar te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
OK, ik volg het al jaren niet meer, dus geen idee of er jonge mannen in spelen tegenwoordig. 14 september maar eens even kijken wat er gebeurt, via de overige kanalendaar ben ik dan wel benieuwd naar.
Oh ja maar ik kijk het helemaal niet meer, ben wel nieuwsgierig wie zijn plaats gaat innemen, ik ken alleen nog de karakters van vroeger, Brooke, Ridge, Eric, Taylor en Stephanie. Als ik nu zou kijken zou ik de meeste niet herkennen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ridge is bij ons ruim 2 jaar te zien.
Vanaf nu noem ik ze ook Broek en Rits.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Mijn oma keek het ook altijd en dan had ze het over Broek & Rits
Waarom vind jij dat leuk dat ze weggaat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef Woelli het volgende:
Stephanie vertrekt eind dit jaar nog.![]()
Ik ga ervan uit dat Eric en Brooke dus wel weer een stel worden.
Omdat ik vind dat zij haar tijd wel heeft gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat leuk dat ze weggaat?
als dit zo is dan is de serie verloren, zij draagt de serie....dus binnen nu en enkele jaren zal hier ook wel de stekker uit worden getrokkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef Woelli het volgende:
http://cbs.soapsindepth.com/2012/08/flannery-out-at-bb.html en toen waren er nog maar twee.
Werd ook tijd dat Stephanie weg zou gaan. Ik denk dat er achter de schermen iets goed mis is.
Eerder dit jaar moesten Nick, Jackie en Owen al onverwacht weg. Nu gaan opeens twee acteurs van het eerste uur weg.
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef sherezade het volgende:
als dit zo is dan is de serie verloren, zij draagt de serie....dus binnen nu en enkele jaren zal hier ook wel de stekker uit worden getrokken
pff, eerst atwt van de buis af en nu dit weer...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetSusan Flannery (Stephanie ) en John mc Cook ( Eric)dragen b&b
![]()
Er is nog hoop, Haaibaaike, weet je het nog met Dynasty; ook Joan Collins verliet de serie, omdat ze ontevreden was over haar salaris, daarna stortten de kijkcijfers als een pudding in, en werd ze er weer bijgehaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetSusan Flannery (Stephanie ) en John mc Cook ( Eric)dragen b&b
![]()
Ik zeg niet dat B&B van de buis gehaald wordt..Maar ze zeggen dat Susan Flannery weg moet bij The Boldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:17 schreef sherezade het volgende:
pff, eerst atwt van de buis af en nu dit weer...
Begrijp ut ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat B&B van de buis gehaald wordt..Maar ze zeggen dat Susan Flannery weg moet bij The Bold
nee maar ik bedoelde ermee dat er steeds minder leuks over blijft om naar te kijken qua soaps, eerst atwt weg en nu zit ik helemaal in de b&b en nu komt daar ook weer verandering in de castquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat B&B van de buis gehaald wordt..Maar ze zeggen dat Susan Flannery weg moet bij The Bold
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Iwan1976 het volgende:
B&B is niks zonder Susan Flannery. Stephanie Douglas Forrester is de mater familias, het kloppende hart van de serie... B&B is ten dode opgeschreven.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik begrijp het ook niet dat ze aan de cast gaan sleutelen
En zijn rol is een ongelooflijke kwal geworden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens de enige soapster die ik ken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:57 schreef Kaat38 het volgende:
En zijn rol is een ongelooflijke kwal geworden.
Ik vind zijn broer nog een grotere kwal dus ja!quote:
Thorne is een lieverd hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Kaat38 het volgende:
Ik vind zijn broer nog een grotere kwal dus ja!
Eeeh wat zal er van Brooke worden? Krijgt ze een relatie met Bill?
Die komt af en toe binnen wandelen om te zeiken en verder zie je hem niet, gewoon een bal onfris gehakt.quote:
Ik ga ervan uit dat die bal onfris gehakt toch weer een grotere rol gaat krijgen nu zijn big bro de show gaat verlaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die komt af en toe binnen wandelen om te zeiken en verder zie je hem niet, gewoon een bal onfris gehakt.
Nee hoor ruim 2/5 jaar lopen wij achter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef notitice het volgende:
We lopen hier bijna 4 jaar achter dus het gaat nog een flinke tijd duren,kunnen we er nog even aan wennen.
Net als het vertrek van Nick en Bridget,die zijn al een hele tijd uit de serie
In Amerika neem ik aan? Gerecast, oh dan weet ik in elk geval dat Ridge niet doodgaat. Alhoewel alles is nog mogelijk, het blijft soap.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Woelli het volgende:
Nog erger!
Ridge word gewoon van canvas gerukt, we gaan hem dus gewoon niet meer zien![]()
En ondertussen word hij gewoon gerecast, een acteur is nog niet gevonden maar er zijn een aantal potentiële vervangers. Het is de bedoeling dat de nieuwe Ridge nog dit najaar de zien zal zijn
Ach dit gebeurt toch zo vaak in soapseries? Voor je het weet ben je aan de nieuwe gewend. Toen ik ATWT nog volgende zag je ook om de haverklap een andere acteur/actrice.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Woelli het volgende:
Nog erger!
En ondertussen word hij gewoon gerecast, een acteur is nog niet gevonden maar er zijn een aantal potentiële vervangers. Het is de bedoeling dat de nieuwe Ridge nog dit najaar de zien zal zijn
Ja klopt, maar als een acteur een personage ruim 25 jaar heeft gespeeld gun je hem toch wel een waardige exit ipv gewoon van canvas te halen (waar The Bold trouwens erg goed in is) om hem vervolgens te gaan recasten.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dit gebeurt toch zo vaak in soapseries? Voor je het weet ben je aan de nieuwe gewend. Toen ik ATWT nog volgende zag je ook om de haverklap een andere acteur/actrice.
Wat bedoel je eigenlijk met van canvas halenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als een acteur een personage ruim 25 jaar heeft gespeeld gun je hem toch wel een waardige exit ipv gewoon van canvas te halen (waar The Bold trouwens erg goed in is) om hem vervolgens te gaan recasten.
Van canvas halen, dat het personage gewoon in de stad blijft en zijn leven gewoon behoud zoals die het heeft. Alleen hij komt niet meer in beeld.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met van canvas halenEn als er een andere acteur komt dan kan hij toch eigenlijk ook geen echt afscheid krijgen? Want in feite blijft hij gewoon, alleen een ander speelt hem.
En is het niet zo dat hij zelf weg wilde?
Oh grappig, dat wist ik helemaal niet, dat, dat zo heette. Ja dat had inderdaad ook gekund.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Van canvas halen, dat het personage gewoon in de stad blijft en zijn leven gewoon behoud zoals die het heeft. Alleen hij komt niet meer in beeld.
Dat gebeurd ookquote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh grappig, dat wist ik helemaal niet, dat, dat zo heette. Ja dat had inderdaad ook gekund.
Dat is ook vaak, dan kun je hem even "vergeten" en dan komt de nieuwe, soms na een ongeluk of zo zodat er een verklaring is waarom hij/zij er anders uitzietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook![]()
En in de loop van de maand(en) word hij gerecast
Ronn Moss wil zelf uit B&B. Dan is het anders dan dat je ontslagen wordt. Of ze nemen bijv liever een andere acteur die Ridge gaat spelen. Dat is niet het geval hij wilde zelf weg.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Woelli het volgende:
Ja klopt, maar als een acteur een personage ruim 25 jaar heeft gespeeld gun je hem toch wel een waardige exit ipv gewoon van canvas te halen (waar The Bold trouwens erg goed in is) om hem vervolgens te gaan recasten.
Daar ben ik juist blij om.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Woelli het volgende:
Nog erger!
Ja, dat klopt wel haha.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar ben ik juist blij om.
Het kan niet slechter dan Ronn Moss, dus ja.
Sally en chillenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:41 schreef superniger het volgende:
die zit ergens op een strand te chillen met jonge mannen.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Sally is toch dood in het echt, de actrice dus
Jawel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:11 schreef Marrije het volgende:
Jawel.
Haar karakter is niet uit de bold geschreven,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de actrice die Sally Spectra speelde is overleden.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:26 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef Marrije het volgende:
Klopt duurt wel effe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |